Rock Werchter 2016 - Geruchten

Ik hoop het ook, wordt het Bruce Springsteen, dan is het ook goed, maar liever Radiohead.

het zal wel Radiohead worden.... Hoewel ik stiekem hoop op de grote verrassing Pearl Jam haha...

Wat ik overigens ook ECHT nog een keer moet zien voor ik sterf is Bink-182! Met een nieuwe gitarist en een nieuwe plaat die eraan komt weet je het niet... zou zomaar kunnen??

het zal wel Radiohead worden…. Hoewel ik stiekem hoop op de grote verrassing Pearl Jam haha…

Wat ik overigens ook ECHT nog een keer moet zien voor ik sterf is Bink-182! Met een nieuwe gitarist en een nieuwe plaat die eraan komt weet je het niet… zou zomaar kunnen??

Pearl Jam? Verrassing? Op Werchter? Minst verrassende headliner die je kan neerzetten toch.

Jeremy wrote:
het zal wel Radiohead worden…. Hoewel ik stiekem hoop op de grote verrassing Pearl Jam haha…

Wat ik overigens ook ECHT nog een keer moet zien voor ik sterf is Bink-182! Met een nieuwe gitarist en een nieuwe plaat die eraan komt weet je het niet… zou zomaar kunnen??

Pearl Jam? Verrassing? Op Werchter? Minst verrassende headliner die je kan neerzetten toch.

nou aangezien de geruchten over gecancelde tour enzo... je weet wel ,wat heel lang de forums bezig heeft gehouden ;)

Ook maar eens een keer een account aangemaakt.
Ben het er wel mee eens, als Rock Werchter nog een beetje vooruitstrevend wilt zijn moeten ze toch echt Radiohead boeken en niet weer dezelfde voorspelbare rockband.

Ik gok vandaag op Radiohead, The National, Tame Impala, Netsky & Foals als ze er dan toch 5 droppen..

Ik gok vandaag op Radiohead, The National, Tame Impala, Netsky & Foals als ze er dan toch 5 droppen..

Foals gaat nog een paar weken moeten wachten, die mannen krijgen hun show in Vorst bijlange niet uitverkocht.

Yannick wrote:

Foals gaat nog een paar weken moeten wachten, die mannen krijgen hun show in Vorst bijlange niet uitverkocht.

Hm ooh! Nou Black Box Revelation kan wel dan, 3x de AB vol.. Was even vergeten checken!

Wat mij betreft mogen ze zo meteen Metallica als headliner voor de donderdag aankondigen. Zijn al vaak op Werchter geweest maar verveeld me nooit.

Nav namen opener: Aub - Rock Werchter - géén Bastille ... géééééééééén Bastille ... tegen de zomer schiet er gewoon niets meer over van dat bandje. Die moeten toch ondertussen gewoon kapot getourd zijn.

Wat mij betreft mogen ze zo meteen Metallica als headliner voor de donderdag aankondigen. Zijn al vaak op Werchter geweest maar verveeld me nooit.

Ga daar maar niet vanuit, hebben nog niks bekendgemaakt en hebben niets nieuws uitgebracht sinds hun laatste passage in Werchter.

Aangezien hiphop hier ook veel genoemd wordt. How about Mac Miller? Hij staat in Tilburg in de zomer geloof ik.

Ouwe Rockert wrote:

Ga daar maar niet vanuit, hebben nog niks bekendgemaakt en hebben niets nieuws uitgebracht sinds hun laatste passage in Werchter.
Inderdaad, ze hebben niets meer uitgebracht, maar toch trekken ze denk ik wel een hoop bezoekers aan.

Van mij mag Intergalactic Lovers zo ondertussen ook wel eens op Werchter staan. Die hebben zich afgelopen jaar een slag in de rondte getourd, en de AB stijf uitverkocht. Zijn voor de Belgen intussen groot zat om een mooie spot ergens rond een uur of 2, 3 uur te vullen in The Barn!

Aangezien hiphop hier ook veel genoemd wordt. How about Mac Miller? Hij staat in Tilburg in de zomer geloof ik.

Kanshebber ja, en stond er in 2012 ook. Dat blijft overigens wel het meest slechte optreden dat ik ooit in Werchter zag.

Gisteren in Doornroosje naar De Staat geweest, release van hun nieuwe album "O". Springen de vonken weer vanaf. Zouden ook niet misstaan op Werchter.

Wat er mis gaat met mijn profielfoto weet ik niet, staat telkens ondersteboven, behalve in de app. Ik heb al een andere foto geprobeerd, gewijzigd op de pc, de laptop en in de app, maar niets schijnt te werken. Iemand ervaring mee?

Users who are viewing this thread