Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat er mis gaat met mijn profielfoto weet ik niet, staat telkens ondersteboven, behalve in de app. Ik heb al een andere foto geprobeerd, gewijzigd op de pc, de laptop en in de app, maar niets schijnt te werken. Iemand ervaring mee?
De tent op PKP vorig jaar stond halfleeg en het was dacht ik maar in de Wablief? Ofoziets dat die toen stond, de meesten stonden toen al aan te schuiven voor Alt-J, denk niet dat ie veel kans maakt om ook op Werchter voor een halve tent te spelen haha.. Dat ze inderdaad Bastille maar thuislaten, genoeg leuke namen voor de periode van Werchter maar alsjeblieft niet hen..
Ouwe Rockert wrote:
Wat er mis gaat met mijn profielfoto weet ik niet, staat telkens ondersteboven, behalve in de app. Ik heb al een andere foto geprobeerd, gewijzigd op de pc, de laptop en in de app, maar niets schijnt te werken. Iemand ervaring mee?
Er niet tegen kunnen als niet-bezoekers negatief komen wezen over Pinkpop, maar wel gezellig hier op slechte namen komen hopen. Wie is er eigenlijk de troll?
Er niet tegen kunnen als niet-bezoekers negatief komen wezen over Pinkpop, maar wel gezellig hier op slechte namen komen hopen. Wie is er eigenlijk de troll?
Hoezo is Linkin Park een slechte naam? Dat is een kwestie van smaak. Radiohead heb ik al gezien..Linkin lijkt mij leuker. Dus echt trollen lijkt me dat niet
Hoezo is Linkin Park een slechte naam? Dat is een kwestie van smaak. Radiohead heb ik al gezien..Linkin lijkt mij leuker. Dus echt trollen lijkt me dat niet
Linkin Park gaat het denk ik niet worden. Heb ik nog helemaal geen concrete geruchten of iets over gehoord. na hun best-off medley show op RaR een aantal jaren terug hoeven ze voor mij niet te komen.
The Last Shadow Puppets, New Order, Disclosure, Robert Plant and the Sensational Space Shifters, Paul Kalkbrenner and Black Box Revelation. !!!
Geen Radiohead