Rock Werchter 2016 - Geruchten

Hele fijne namen! Alleen geen Radiohead.. dan vrees ik er voor
Ik ook. Als ze die al binnen zouden hebben, zie ik geen reden om te wachten met de bekendmaking. Mooie update ook van Festileaks, die hadden blijkbaar ook op een headliner gerekend: "Naast XXX kan de organisatie ons nog wat nieuwe namen verklappen."

Gematigd. New Order en Robert Plant zeer gaaf! TLSP en BBR zijn ook wel leuk om mee te pikken. Disclosure was te verwachten en heb niks met Paul Kalkbrenner. Wel blij dat er eindelijk donderdag namen zijn. Jammer dat de echt headliner voor donderdag (en ik denk/hoop) voor zondag nog ontbreken. Had wel op iets grotere namen gehoopt.

Robert Plant is inderdaad wel een icoon! Wel fijne namen eerlijk gezegd. Het is dat er zo'n grote hype was deze week, anders was iedereen wel blij geweest

Heel mooi pakketje maar inderdaad geen Radiohead.... Ben benieuwd wie er nog gaat headlinen.
Daarnaast was Kendrick ook een heel mooie toevoeging geweest maar die mist ook nog steeds op het affiche...

Robert Plant is inderdaad wel een icoon! Wel fijne namen eerlijk gezegd. Het is dat er zo'n grote hype was deze week, anders was iedereen wel blij geweest

RHCP kwam ook later dan hun bekendmaking voor andere festivals. Misschien gaat dat bij Radiohead ook zo. Leuke namen.

Disclosure is vermoedelijk de dagafsluiter op donderdag, dus dat impliceert alvast dat de headliner vastligt...

BBR bevestigt trouwens dat ze op Main Stage staan.

Afgaande op de volgorde van de site is Black Box Revelation de grootste naam die bekend gemaakt is en TLSP de kleinste...

Trouwens twee jaar geleden Robert Plant gezien maar vond 't geen reet aan. Hoeft echt geen Led Zeppelin-achtige solo's of songs te verwachten. Eerder vervreemde versies.

Persoonlijk niet echt een geweldig rijtje.

Robert Plant is inderdaad wel een icoon! Wel fijne namen eerlijk gezegd. Het is dat er zo’n grote hype was deze week, anders was iedereen wel blij geweest

Zo is het. Ik merk dat ik toch wel erg teleurgesteld ben wat betreft Radiohead. Maar met New Order, TLSP, Black Box Revelation en Robert Plant is dit gewoon een sterke lichting namen. Disclosure en Kalkbrenner zijn ook niet slecht, ik kan me veel ergere danceacts indenken.

Kijk, dit zijn namen waar Werchter trots op mag zijn. Maar Radiohead niet boeken zou echt een zwaktebod zijn. Of misschien waren ze niet beschikbaar...

Luud wrote:
Hele fijne namen! Alleen geen Radiohead.. dan vrees ik er voor

Ik ook. Als ze die al binnen zouden hebben, zie ik geen reden om te wachten met de bekendmaking. Mooie update ook van Festileaks, die hadden blijkbaar ook op een headliner gerekend: “Naast XXX kan de organisatie ons nog wat nieuwe namen verklappen.”

Iedereen had daar wel op gerekend denk ik na de bekendmakingen van Primavera, St Gallen en NOS Alive :p

Studio Brussel bevestigde overigens dat er de komende weken elke vrijdag nieuwe namen komen (naar eigen zeggen eerste bij hun te horen).

Ja klopt Eddie. Robert Plant is heel erg van de Afrikaanse invloeden. Je moet er een beetje van houden, dan is het een best fijne show. Maar echte led zeppelin nummers hoef je niet te verwachten.

Kijk, dit zijn namen waar Werchter trots op mag zijn. Maar Radiohead niet boeken zou echt een zwaktebod zijn. Of misschien waren ze niet beschikbaar…

Ik denk dat ze inderdaad de Benelux enzo niet doen.

Users who are viewing this thread