Rock Werchter 2016 - Geruchten

New Order is toch geen grote naam plz??
Kan iemand mij gerust stellen, die mannen staan op de site van Roskilde helemaal bovenaan, hoger dan de Peppers enal

Voor de rest toch lichte tegenvaller alleen bbr en lsp vind ik enigszins de moeite

Grootste 'probleem' is dat ik op die manier nog steeds niet weet of ik een dagticket voor zaterdag koop of toch maar voor een combi ga. Ik ga geen 4 dagen op die weide plakken met zo'n namen, maar zou het echt wel vervelend vinden dat ze een klepper van een headliner aankondigen nadat ik mijn dagticket heb gekocht. Dus nog maar even wachten en hopen dat de zaterdag niet te snel uitverkoopt :-)

Ja klopt Eddie. Robert Plant is heel erg van de Afrikaanse invloeden. Je moet er een beetje van houden, dan is het een best fijne show. Maar echte led zeppelin nummers hoef je niet te verwachten.

Speelt echt wel nog redelijk wat Led Zep! Opende 2 jaar geleden met een heerlijke versie van Babe I'm gonna leave you! Voor mij persoonlijk ook het beste optreden die editie, en aan de recensies en dergelijke van toen viel dat ook af te leiden ;)

Prachtig pakketje namen, met New Order en Robert Plant toch wel 2 onverwachte kleppers! Als nu Tame Impala en Foals had aangekondigd geweest, was dat gewoon de bevestiging van een sterk vermoeden, dit is toch veel leuker ;)

AC/DC is nu ook bevestigd! Door de zeer betrouwbare bron nu.nl:

"Het Belgische festival Rock Werchter heeft vijf namen bekendgemaakt voor de editie 2016. Onder andere The Last Shadow Puppets, Disclosure en Robert Plant and the Sensational Space Shifters zullen een optreden geven.

Ook Paul Kalkbenner, Black Box Revelation en New Order zijn aanwezig op het festival, meldt de organisatie vrijdag.

Eerder werd al bekend dat ook AC/DC, Editors, PJ Harvey, Rammstein, Jamie xx, Red Hot Chili Peppers en Florence + The Machine te zien zullen zijn op het festival. Binnenkort worden er nog meer namen bekendgemaakt.

Het festival vindt van 30 juni tot en met 3 juli plaats in het Festivalpark in Werchter. De tickets zijn inmiddels nog te koop."

http://www.nu.nl/rock-werchter/4202249/the-last-shadow-puppets-en-disclosure-rock-werchter.html

“Het Belgische festival Rock Werchter heeft vijf namen bekendgemaakt voor de editie 2016. Onder andere The Last Shadow Puppets, Disclosure en Robert Plant and the Sensational Space Shifters zullen een optreden geven.

Ook Paul Kalkbenner, Black Box Revelation en New Order zijn aanwezig op het festival, meldt de organisatie vrijdag.

Eerder werd al bekend dat ook AC/DC, Editors, PJ Harvey, Rammstein, Jamie xx, Red Hot Chili Peppers en Florence + The Machine te zien zullen zijn op het festival. Binnenkort worden er nog meer namen bekendgemaakt.

Het festival vindt van 30 juni tot en met 3 juli plaats in het Festivalpark in Werchter. De tickets zijn inmiddels nog te koop.”

http://www.nu.nl/rock-werchter/4202249/the-last-shadow-puppets-en-disclosure-rock-werchter.html

Haha. Nu.nl gaat wel vaker de fout in als het om festivals/concerten gaat. AC/DC heeft een los concert gepland in Werchter, maar staat niet op het festival.

“Het Belgische festival Rock Werchter heeft vijf namen bekendgemaakt voor de editie 2016. Onder andere The Last Shadow Puppets, Disclosure en Robert Plant and the Sensational Space Shifters zullen een optreden geven.

Het festival vindt van 30 juni tot en met 3 juli plaats in het Festivalpark in Werchter. De tickets zijn inmiddels nog te koop.”

Die zullen niet gesnapt hebben dat een losstaand concert op de site van Werchter niet hetzelfde is als Rock Werchter.

Klopt hij speelt inderdaad led zeppelin nummers maar wel in een ander soort jasje. Heb ze trouwens toen gezien op pinkpop en op rw niet meer, dus daar kan ik niet over mee praten

Wessel wrote:
Momenteel is het alleen de zaterdag die de 100 euro voor een dagkaart waard is.

Eens, al zou ik het er zelf niet voor overhebben.
Ik denk overigens dat we wel nog een grote headliner kunnen verwachten voor de donderdag, maar niet meer voor de zondag. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Disclosure en New Order veel tickets verkopen, met FATM, TLSP, Jamie XX en MO doe je dat wel.

Mwa, imo gaat die vrijdag ook best lekker.

Ben trouwens blij met New Order, The Last Shadow Puppets en Black Box Revelation ookal had ik een headliner verwacht.

Het feit dat het nog steeds zo stil is omtrent Radiohead op dit festival maakt me wel wat ongelukkig.

Luud wrote:
The 1995

-20

Zulke lijstjes vallen natuurlijk altijd veel te mooi uit om waar te zijn, maar hier zitten inderdaad wel de kanshebbers tussen waar we toch wel een groot deel van kunnen verwachten.

Ik hoop op Radiohead morgen, lekker dagtickets scoren.

Haha ik zie dit nu pas. Maar -20 valt me nog mee. 1975 natuurlijk. Maargoed het is toch een meuk band.

Kan iemand mij gerust stellen, die mannen staan op de site van Roskilde helemaal bovenaan, hoger dan de Peppers enal

Voor de rest toch lichte tegenvaller alleen bbr en lsp vind ik enigszins de moeite

New Order is geen hele kleine naam in ieder geval, net als The Last Shaddow Puppets een redelijk grote naam is. Echter ga je er geen duizenden tickets op verkopen, maar het zijn wel fijne "alternatieve" namen..

Je Moeder wrote:

New Order is geen hele kleine naam in ieder geval, net als The Last Shaddow Puppets een redelijk grote naam is. Echter ga je er geen duizenden tickets op verkopen, maar het zijn wel fijne “alternatieve” namen..

Waar schat jij in dat ze staan dan? TLSP voor F+TM en New Order als Barn afsluiter of zoiets?

eloelo wrote:
Je Moeder wrote:

New Order is geen hele kleine naam in ieder geval, net als The Last Shaddow Puppets een redelijk grote naam is. Echter ga je er geen duizenden tickets op verkopen, maar het zijn wel fijne “alternatieve” namen..

Waar schat jij in dat ze staan dan? TLSP voor F+TM en New Order als Barn afsluiter of zoiets?

TSLP - Ellie Goulding - Kendrick Lamar - F+TM - Netsky ?

Users who are viewing this thread