Rock Werchter 2016 - Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.938
6.181
hazelaar wrote:
van waar komt eigenlijk het gerucht van the killers? die hebben toch nog niets aangekondigd bij mijn weten??


Ze staan op een festival in new york.
Governors Ball in NYC van 3-5 juni, kan ook gewoon zijn dat het exclusief maar 1 show is dat ze daar doen he.. Maar vele artiesten (Beck, M83, Two Door Cinema Club, Jamie xx, Bloc Party etc) zullen wel te zien zijn op werchter, dus why not the killers.. The Strokes waren op het forum ook heel even ter sprake maar door hun lage populariteit en geschiedenis met België (pkp) zagen de meesten die toch niet terug komen, lijkt me toch niet zo'n super interessante act idk..
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Ik krijg steeds meer het gevoel dat hier iemand met een dubbelaccount zit
1f600.png

Haha ik ben dus niet de enige die dat dacht.
 

Jeff1617899554

Playlistbediener
22 jan 2016
31
0
Luud wrote:
Kereltje wrote:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat hier iemand met een dubbelaccount zit
1f600.png



Haha ik ben dus niet de enige die dat dacht.


Hier nog eentje.
Heuh hoezo? vond @Black-lies gewoon vet grappig, en hij is topcommenter dus dacht dat het hoorde om overal cijfers aan te geven? ben wel nieuw hier, dus dacht pas me een beetje aan xd
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
645
Met Les Ardentes vallen er al wat kanshebbers weg: Action Bronson, Jose Gonzales, Son Lux, Future, Vince Staples. Nog 4 headliners te gaan daar, dus er zal nog een en ander wegvallen.

The Killers hebben overigens nooit headlinerstatus bereikt op Werchter, dus als er een verrassing uit de hoed komt zie ik hen het niet zijn.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.793
3.748
Mijn eerste post op dit forum. Vorig jaar een geweldig rock werchter gehad, 2 maand na een pittige knie operatie waarbij ik toch meermaals werd uitgedaagd om deze enigszins te belasten waar rust geboden was.

Oscar and the wolf, djvt, muse, kasabian waren daar groot aandeelhouder in.

Heeelll veel zin in dit jaar daardoor. Zooooo erg vallen de namen voor mij tegen tot nu toe. Misschien ben ik wel een muziekleek als een pj harvey etc. Mij niks zegt.

Rammstein was ik vroeger fan van, woonde in 2004 toen ik 11 was nog een concert in ahoy bij. Leuk dat ze er bij zijn maar meer niet. Rhcp, heel veel goede bekende liedjes. Sta ik er om te springen om ze te zien? Nee. Editors wil ik graag eens zien en horen! The offspring schaar ik in dezelfde categorie als rammstein en rhcp.

Ik wilde zo graag weer heel veel zin hebben in rw. Maar ik ben bang dat ik het af laat weten
 

Tom1617899554

Playlistbediener
28 dec 2015
11
0
Ik hoop op een terugkeer van Die Antwoord, die waren vorig jaar echt wel goed, de tent stond in vuur, alleen spijtig dat ze tegelijk met Muse stonden. En stiekem, heel stiekem blijf ik hopen op Daft Punk op donderdag. Die zijn naar het schijnt aan een nieuw old school album aan het werken, en met de Schuer weet ge maar nooit. Misschien duurt het daarom zolang vr die donderdag headliner...
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Ik wilde zo graag weer heel veel zin hebben in rw. Maar ik ben bang dat ik het af laat weten

Tja dat heet mentaal volwassen worden, dat je muzieksmaak zich meer ontwikkelt en je grote mainstream popfestivals zoals Werchter, Sziget en Pinkpop niet zo interessant meer vindt. Wees er maar content mee echter, het is niet voor iedereen weggelegd.
 

Jeff1617899554

Playlistbediener
22 jan 2016
31
0
HollandiaFCB wrote:
Ik wilde zo graag weer heel veel zin hebben in rw. Maar ik ben bang dat ik het af laat weten


Tja dat heet mentaal volwassen worden, dat je muzieksmaak zich meer ontwikkelt en je grote mainstream popfestivals zoals Werchter, Sziget en Pinkpop niet zo interessant meer vindt. Wees er maar content mee echter, het is niet voor iedereen weggelegd.

Haha classic post @black-lies 5/5 laat maar weer eens zien hoeveel levenservaring je hebt xd
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.186
4.339
Black Lies wrote:
HollandiaFCB wrote:
Ik wilde zo graag weer heel veel zin hebben in rw. Maar ik ben bang dat ik het af laat weten


Tja dat heet mentaal volwassen worden, dat je muzieksmaak zich meer ontwikkelt en je grote mainstream popfestivals zoals Werchter, Sziget en Pinkpop niet zo interessant meer vindt. Wees er maar content mee echter, het is niet voor iedereen weggelegd.


Haha classic post @black-lies 5/5 laat maar weer eens zien hoeveel levenservaring je hebt xd

LOL. Ben in '99 voor het eerst op Werchter geweest en sindsdien geen editie meer gemist. En als je wat langer op dit forum bent, dan leer je snel om Black lies niet al te serieus te nemen. Hij neemt zijn rol als übertroll iets te serieus de laatste tijd.
 

EDM

Campingartiest
3 mrt 2015
88
2
HollandiaFCB wrote:
Ik wilde zo graag weer heel veel zin hebben in rw. Maar ik ben bang dat ik het af laat weten


Tja dat heet mentaal volwassen worden, dat je muzieksmaak zich meer ontwikkelt en je grote mainstream popfestivals zoals Werchter, Sziget en Pinkpop niet zo interessant meer vindt. Wees er maar content mee echter, het is niet voor iedereen weggelegd.
Nee, dat heet oud worden en nostalgie hebben naar de tijd van vroeger waar muziek toen zoveel kwalitatiever was.
Je blijft jong als je nog steeds naar mainstream festivals gaat en open staat voor nieuwe genres en muziekgroepen.
Het enige wat tegensteekt is het feit dat ze steeds hetzelfde programmeren. Dus hopelijk ook Major Lazer naar Les Ardentes.
 

Stevie

Playlistbediener
16 jan 2016
17
0
Bestaat de kans dat The Libertines komen?
Hun beide concerten in de AB zijn uitverkocht….
De kans is er, het probleem is dat ze altijd headliner waren op de voorbije festivals. De meerderheid vindt hun nog te klein om Werchter te headlinen, ookal zou ik ze met open armen ontvangen op zondag indien Radiohead op donderdag zou staan.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.938
6.181
Ik hoop op een terugkeer van Die Antwoord, die waren vorig jaar echt wel goed, de tent stond in vuur, alleen spijtig dat ze tegelijk met Muse stonden. En stiekem, heel stiekem blijf ik hopen op Daft Punk op donderdag. Die zijn naar het schijnt aan een nieuw old school album aan het werken, en met de Schuer weet ge maar nooit. Misschien duurt het daarom zolang vr die donderdag headliner…

Die komen zo om de 10 jaar wel is uit hun studio om een paar festivals te doen met een album, dus volgend jaar.. Althans dat wordt door velen gezegd..
Die Antwoord lijkt wel lijk, kan nu wel op de main staan maar kan ook op Les Ardentes staan, er is nog veel mogelijk he ;)
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.186
4.339
Die Antwoord staat op 18 juni op We are electric in Eindhoven. Dus ze zijn in de buurt.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Enige kans dat Kendrick Lamar komt?

We damn hope so!

Maar het gerucht gaat dat Kendrick alleen wil headlinen. Waarschijnlijk zal Werchter dit nog niet aandurven. De enigste mogelijkheid lijkt een combinatie met Florence of iets op de donderdag.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken