Rock Werchter 2016 - Geruchten

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.986
565
Overigens, Will and the People weer op Pinkpop... Ik blijf me verbazen over de belachelijke boekingen die ze daar elk jaar weer weten te plaatsen. Hier gaat Werchter zich toch niet meer aan wagen zeker? (om het even on topic te houden)
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.986
565
Tame Impala, Destroyer, CHVRCHES en Savages mogen van mij ook doorgestuurd worden.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.186
4.339
Overigens, Will and the People weer op Pinkpop… Ik blijf me verbazen over de belachelijke boekingen die ze daar elk jaar weer weten te plaatsen. Hier gaat Werchter zich toch niet meer aan wagen zeker? (om het even on topic te houden)

Ach, Will and the people is nog best grappig. Gaat na drie kwartier wel vervelen, dat wel. Ieder liedje heeft een beetje dezelfde formule, imo.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.938
6.181
Vind best wel ironisch dat MO zo hoog staat op die line-up? Laat ook maar Birdy Nam Nam naar werchter komen van die namen, staat ook op we are electric dus de kans is groot..
LCD Soundsystem kan leuk zijn als Barn headliner, denk ik maar kan gelijk ook op PKP staan (marquee?) 50/50 denk ik
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
Vind best wel ironisch dat MO zo hoog staat op die line-up? Laat ook maar Birdy Nam Nam naar werchter komen van die namen, staat ook op we are electric dus de kans is groot..
LCD Soundsystem kan leuk zijn als Barn headliner, denk ik maar kan gelijk ook op PKP staan (marquee?) 50/50 denk ik

sorry, moest 2 keer lezen....
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.986
565
Vind best wel ironisch dat MO zo hoog staat op die line-up? Laat ook maar Birdy Nam Nam naar werchter komen van die namen, staat ook op we are electric dus de kans is groot..
LCD Soundsystem kan leuk zijn als Barn headliner, denk ik maar kan gelijk ook op PKP staan (marquee?) 50/50 denk ik
Tja, Mø is zo'n beetje de populairste Deense pop-artiest en daar zijn ze blijkbaar trots (en gek) op. Niet zo heel vreemd dus.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
645
Vind best wel ironisch dat MO zo hoog staat op die line-up? Laat ook maar Birdy Nam Nam naar werchter komen van die namen, staat ook op we are electric dus de kans is groot..

MO is Deense, dat verklaart wel wat. Lykke Li en Trentemoller hebben daar ook al geheadlined. Birdy Nam Nam staat overigens al op Dour.

Wat Rihanna betreft: ze staat in ieder geval niet op RW, want ze speelt nooit 2 dagen na elkaar.
 

DK

Playlistbediener
11 jan 2016
24
0
Na dat verhaal over verschuiven van Werchter Boutique zou het mysterie van de Donderdagheadliner misschien wel hiermee te maken kunnen hebben en krijgen we Rihanna ipv Radiohead/Springsteen/PearlJam? Mocht het al niet te maken hebben met het cancellen van de PJ Europese Tour. T zou wel een domper zijn mocht T gebeuren (maar verwacht ehhh hoop het niet)
 

Dave

Randprogramma
8 okt 2014
137
0
Yannick wrote:
Vind best wel ironisch dat MO zo hoog staat op die line-up? Laat ook maar Birdy Nam Nam naar werchter komen van die namen, staat ook op we are electric dus de kans is groot..


MO is Deense, dat verklaart wel wat. Lykke Li en Trentemoller hebben daar ook al geheadlined. Birdy Nam Nam staat overigens al op Dour.

Wat Rihanna betreft: ze staat in ieder geval niet op RW, want ze speelt nooit 2 dagen na elkaar.
Klopt niet (helemaal). Rihanna speelt in april zelfs ns 3 dagen na elkaar. Maar ... Rihanna headliner op werchter-donderdag? (De moeilijkste dag om uit te verkopen). Ze trekken zich weinig aan bij Werchter aangaande programmatie maar...dat zie ik echt niet gebeuren. Lesje hopelijk geleerd verleden jaar met Forel Williams!
 

VP

Nieuw lid
5 jan 2016
4
0
Voor mij zou het ideaal zijn dat Rihanna & co op donderdag zouden komen te staan. Tickets terugbetaald voor Boutique en Werchter combi stond toch sowieso op de planning.
Beyoncé is niet realistisch, dus het wordt de Werchter donderdag (kans is klein) of gewoon een datum aan het eind van haar tour. Boutique half augustus dus vlak voor Pukkelpop.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.938
6.181
Stel je dat eens voor. Rihanna op Werchter. The nightmare.

Wat is het verschil met Pharell dan? :p Radiohead komt gewoon op die donderdag! (alee hoop ik..)
btw sinds die aankondiging van The Kooks op InMusic en Caribana in Zwitserland.. Ook op Werchter?
 

VP

Nieuw lid
5 jan 2016
4
0
Waarom zou dat zo erg zijn dan, buiten dat het je muzieksmaak niet meteen is? Hier haalt ze echt een ongezien niveau t.o.v. andere gelijkaardige solo-artiesten die dit soort mainstream festivals zouden kunnen spelen.
Headlinen zou ik zo zeggen! Zet wel even de oogkleppen af voor je het filmpje bekijkt. [video]https://www.youtube.com/watch?v=OUitoCwKxxc[/video]
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.036
8.681
Oogkleppen mijn gat. Als je weet dat Radiohead op die plek kan staan, dan ga je een Rihanna toch wel op zijn minst een teleurstelling'kje vinden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken