Rock Werchter 2016 - Geruchten

Ik zou er niet te veel op hopen. Met dat van 9lives wijzen verschillende bronnen nu richting Radiohead op Pukkelpop.

Ik dacht een dat we met een trol zaten... tot ik het zinnetje eronder zag.

Ik verwacht Radiohead op een festival. Maar niet Werchter, eerder augustus. (Dan weet je wel genoeg denk ik)
Evenwel dit kan ondertussen veranderd zijn.
Wat ik wel weet is dat ze er 1 hadden die volledige tour (EU) heeft afgezegd. En een andere optie wou opeens geen festivals doen.

Op het radiohead forum is de gedachtegang eerder juni-half juli europa, daarna amerika.

Dus dan gaat de optie van Pukkelpop al niet op :)
Voor mij zeker even goed als ze op PP staan!

Kereltje wrote:
Ik verwacht Radiohead op een festival. Maar niet Werchter, eerder augustus. (Dan weet je wel genoeg denk ik)
Wat ik wel weet is dat ze er 1 hadden die volledige tour (EU) heeft afgezegd. En een andere optie wou opeens geen festivals doen.

Op het radiohead forum is de gedachtegang eerder juni-half juli europa, daarna amerika.

Dus dan gaat de optie van Pukkelpop al niet op
simple-smile.png

Ach, op atease weet ook niemand echt iets.

Arne wrote:
Kereltje wrote:

Dus dan gaat de optie van Pukkelpop al niet op
simple-smile.png

Ach, op atease weet ook niemand echt iets.

Neen, daar is iedereen zich kapot aan het speculeren. Met Zane als één van de enige voices of reason.

Ik was vroeger (dookie, warming, insomniac) groot fan! American idiot was ook nog vet. Erna werd t minder... Live blijven ze goed tenminste als ze gewoon de nummers doen en niet te veel poespas erbij

Het is ook opvallend dat Werchter The National nog niet bekend heeft gemaakt. Ik denk dat het te maken heeft met het ontbreken van de donderdag of eventueel zondag headliners. Zo kunnen ze nog spelen met hun speeldag. Ik hoop in elk geval dat ze sowieso komen.

Indien de absolute grote headliners niet beschikbaar zijn, kunnen ze immers altijd twee subheadliners plaatsen zoals bijvoorbeeld constructie The National, Snow Patrol of bij een grote headliner kan het dus die subconstructie op zondag worden met FATM

Bij deze is dus ook de Amerikaanse tour van PJ aangekondigd die loopt van april tot augustus. Nu kunnen zij officieel geschrapt worden als kanshebber

Mijn verwachting voor de donderdag en zondag trouwens, en kijk mijn button dus het zal wel kloppen:

Foals - The National - Pearl Jam - Disclosure/Macklemore & Ryan Lewis
Bastille - Ellie Goulding - Florance And The Machine - Netsky LIVE

Bij deze is dus ook de Amerikaanse tour van PJ aangekondigd die loopt van april tot augustus. Nu kunnen zij officieel geschrapt worden als kanshebber
Tussen 9 juni en 5 augustus staat niets gepland voorlopig. In principe kan alles dus nog.

Ja godverdomme, dat gat tussen half juni en augustus is weer heel vreemd. Wss is de Europese tournee dus gewoon geschrapt zonder extra boekingen in de VS er bij te nemen

Wel opvallend dat gat in juli, ik blijf er op hopen.

Tussen 9 juni en 5 augustus staat niets gepland voorlopig. In principe kan alles dus nog.

Als daar nog Europese data bij komen zou dat schema hyperdruk zijn naar PJ-normen. En de bronnen over Bonnaroo zeiden ook dat de hele Europese tour afgelast was. Ik zou toch niet te veel hopen.

Niet zo negatief over Green Day, laatste dagen het e.e.a. opgehad van Green Day en het is niet zo slecht hoor.

Live vind ik het een drama. Als ze de show ipv uit te rekken tot 3 uur in 1 1/2 uur zouden spelen zou hun optreden een stuk beter zijn.

Ja godverdomme, dat gat tussen half juni en augustus is weer heel vreemd. Wss is de Europese tournee dus gewoon geschrapt zonder extra boekingen in de VS er bij te nemen

Niet zo vreemd. Gewoon even weer thuis zijn en bijkomen. Ik gok dat er op 4 juli nog wel een optreden bijkomt.

Users who are viewing this thread