Rock Werchter 2016 - Geruchten

WE ARE BACK! Dit jaar wordt WE ARE ELECTRIC Weekender nóg groter en nóg spectaculairder. 17+18 juni, E3 strand, a full weekend festival with campsite! Need to say more?!
In alphabetical order:
DIE ANTWOORD / FATBOY SLIM
A-Trak / Boys Noize DJ set / Camo & Krooked / Gesaffelstein DJ set / Netsky Live / SBCR (The Bloody Beetroots DJ set)
Birdy Nam Nam / Digitalism / Fred V & Grafix / Larry Gus / Marcel Fengler / Max Cooper / Moksi / Omar Souleyman / Rustie / Secret Cinema / Spor / Tommy Four Seven / Worakls
Abstract Division / BANGANAGANGBANGERS / FS Green / Guerilla Speakerz / Joop Junior live / Nymfo b2b Karimooo
+many many more to be announced!

Mischien wat dance namen voor Werchter?!?

Als er één pop act is die ik graag eens wil meemaken, dan is het Sia. En aangezien ze al op enkele festivals in de VS staan, moet de kans toch niet onbestaande zijn dat ze ook naae de EU komt... toch?

Als ze op donderdag GnR zouden zetten en op zondag, na FATM, PJ…?? Wishful thinking

Daarvoor is PJ te groot, ben ik bang. FATM zal wel promoveren naar (co)headliner. Hopelijk met een sterke sub ervoor of een leuke, sterke afsluiter (zoals Stromae in 2014).

Als Jan Smeets aangeeft dat Pearl Jam niet op PP staat en dat ze niet door Europa touren lijkt het me niet dat ze dan 3 weken later op Werchter staan. Ik mag aannemen dat Jan daarover niet gaat liegen .

Jan Smeets zei trwns ook dat ze niet voor GnR hebben gekozen.
Dus ze hadden een optie om GnR te boeken iig.
Mischien toch GnR voor de Donderdag?!
Ik denk dat FATM gewoon afsluit trwns, mischien met The Killers ervoor? (of erna?)

WE ARE BACK! Dit jaar wordt WE ARE ELECTRIC Weekender nóg groter en nóg spectaculairder. 17+18 juni, E3 strand, a full weekend festival with campsite! Need to say more?!
In alphabetical order:
DIE ANTWOORD / FATBOY SLIM
A-Trak / Boys Noize DJ set / Camo & Krooked / Gesaffelstein DJ set / Netsky Live / SBCR (The Bloody Beetroots DJ set)
Birdy Nam Nam / Digitalism / Fred V & Grafix / Larry Gus / Marcel Fengler / Max Cooper / Moksi / Omar Souleyman / Rustie / Secret Cinema / Spor / Tommy Four Seven / Worakls
Abstract Division / BANGANAGANGBANGERS / FS Green / Guerilla Speakerz / Joop Junior live / Nymfo b2b Karimooo
+many many more to be announced!

Mischien wat dance namen voor Werchter?!?

hier zie ik toch zeer veel klub c namen staan hoor... naast netsky nu idd wel redelijk zeker is :D
- die antwoord op herhaling? blijkbaar stond de tent barstensvol vorig jaar
- fatboy slim
- camo&krooked
-gesaffelstein
-birdy nam nam
-en oh waarom niet: omar souleyman? ;)

Ik zie Fatboy slim graag als party act!
En van mij mag die antwoord ook terug komen alleen dan in de middag op het hoofdpodium!!

Op het 9lives forum, als antwoord op de vraag of Radiohead de eventuele ontbrekende headliner kan zijn + wanneer de donderdagnamen zouden komen :

Dat is beyond my reach op dit moment.
Het kan iedereen zijn.

Ik verwacht Radiohead op een festival. Maar niet Werchter, eerder augustus. (Dan weet je wel genoeg denk ik)
Evenwel dit kan ondertussen veranderd zijn.
Wat ik wel weet is dat ze er 1 hadden die volledige tour (EU) heeft afgezegd. En een andere optie wou opeens geen festivals doen.

Maar wie/wat het nu is geen idee. Men zou wel pas kleinere donderdag namen willen bekend maken samen met headliner. /lees mogelijk probleem met party act na headliner.

Jan Smeets zei trwns ook dat ze niet voor GnR hebben gekozen.
Dus ze hadden een optie om GnR te boeken iig.
Mischien toch GnR voor de Donderdag?!
Ik denk dat FATM gewoon afsluit trwns, mischien met The Killers ervoor? (of erna?)

Maar dat deed hij omdat die band misschien weer zo kut als anders kan zijn. En daarvoor wil hij geen miljoenen neerleggen.

Eerlijk gezegd hoop ik dat RW hem daarin volgt. Want met GNR hebben we niet alleen een kutheadliner maar ook mindere andere namen, vanwege een kleiner budget...

Op het 9lives forum, als antwoord op de vraag of Radiohead de eventuele ontbrekende headliner kan zijn + wanneer de donderdagnamen zouden komen :

Het kan iedereen zijn.

Ik verwacht Radiohead op een festival. Maar niet Werchter, eerder augustus. (Dan weet je wel genoeg denk ik)
Wat ik wel weet is dat ze er 1 hadden die volledige tour (EU) heeft afgezegd. En een andere optie wou opeens geen festivals doen.

Maar wie/wat het nu is geen idee. Men zou wel pas kleinere donderdag namen willen bekend maken samen met headliner. /lees mogelijk probleem met party act na headliner.

Diegene die een volledige tour heeft afgezegd in Europa is Pearl Jam. De andere optie die geen festivals wilde doen daar heb ik geen idee van , iemand anders misschien??

MeukiJam wrote:

Het kan iedereen zijn.

Diegene die een volledige tour heeft afgezegd in Europa is Pearl Jam. De andere optie die geen festivals wilde doen daar heb ik geen idee van , iemand anders misschien??

U2

Dat kan ook Coldplay zijn, die kozen voor stadiums.

Users who are viewing this thread