Rock Werchter 2016 - Geruchten

Ik ga er eigenlijk van uit dat Florence + The Machine ook niet dé headliner is van de zondag, als je bijvoorbeeld ook kijkt naar zaterdag met Editors & RHCP. Radiohead zou nog perfect op zondag kunnen afsluiten, heb je meteen een klapper van een afsluiter. Ik als Radiohead-fan zal dan ook meteen een kaartje kopen, in 2008 was het ook een waanzinnig mooi optreden.

Het is mij opgevallen dat de 3 headliners van pinkpop de laatste jaren zowel op Rock Werchter als op tw classic staan…

Aangezien Peppers en Rammstein al bekend zijn zal hun laatste headliner mogelijk wel op Tw Classic staan.
We hoeven dus niet te wachten op de persconferentie van pinkpop

RW heeft er wel eens een handje van om te reageren op PP aankondigen. Dus daarom zou het me niks verbazen.

Ik ga er eigenlijk van uit dat Florence + The Machine ook niet dé headliner is van de zondag, als je bijvoorbeeld ook kijkt naar zaterdag met Editors & RHCP. Radiohead zou nog perfect op zondag kunnen afsluiten, heb je meteen een klapper van een afsluiter. Ik als Radiohead-fan zal dan ook meteen een kaartje kopen, in 2008 was het ook een waanzinnig mooi optreden.
Volgens mij zal FATM wel headliner zijn hoor. Misschien maken ze nog een co-constructie, maar headliner is ze wel. Kijk maar naar het overzicht van de line-up. Daar heb je Rammstein - Editors - RHCP - FATM staan en daarna begint de alfabetische rangschikking van andere bands (Beirut, BMTH, Courtney Barnett, etc.). FATM is dus headliner, volgens mij moeten we daar geen giga naam meer verwachten. Helaas.

Pearll Jam heeft net een filmpje gepost 'announcement coming soon' met daarin nog 'The wait is almost over #PJtour2016'

Zullen dus zeer snel weten wat het is geworden ;)

Idd of Werchter erbij zit zullen we zien.
Meer Pearl Jam info zal toegevoegd kunnen worden in desbetreffende topic:
http://forum.festileaks.com/forums/topic/pearl-jam/page/6/#post-93314

Even iets anders, wie verwachten jullie qua Belgische namen op RW? Hoeveel kans maken deze om er te staan?
Balthazar - Bazart - Black Box Revelation - Lost Frequencies - Safi & Spreej - School Is Cool - Selah Sue - Stuff. - The Van Jets - Tourist lemc - Tout Va Bien - Woodie Smalls - Vuurwerk

Even iets anders, wie verwachten jullie qua Belgische namen op RW? Hoeveel kans maken deze om er te staan?
Balthazar – Bazart – Black Box Revelation – Lost Frequencies – Safi & Spreej – School Is Cool – Selah Sue – Stuff. – The Van Jets – Tourist lemc – Tout Va Bien – Woodie Smalls – Vuurwerk
Black Box Revelation Heel heel hoog!

Raketkanon, K's Choice, Alice on the roof misschien

Yannick wrote:
Balthazar – Bazart – Black Box Revelation – Lost Frequencies – Safi & Spreej – School Is Cool – Selah Sue – Stuff. – The Van Jets – Tourist lemc – Tout Va Bien – Woodie Smalls – Vuurwerk

Black Box Revelation Heel heel hoog!

Raketkanon, K’s Choice, Alice on the roof misschien

Allemaal kanshebbers zeker... Ik zou zeker Hooverphonic, Goose, Netsky en Arno toevoegen, komen allen met nieuw album. Ook Trixie Whitley is kanshebber.

Weet iemand of er een kans bestaat dat Blink 182 nog europese festivals gaan dopen? in emrika iig wel maar volgens mij zijn er nog geen europese data bekend

Weet iemand of er een kans bestaat dat Blink 182 nog europese festivals gaan dopen? in emrika iig wel maar volgens mij zijn er nog geen europese data bekend

Die band bestaat toch niet meer?

Ze zijn bezig met een nieuwe cd en staan op enkele amerikaanse festivals.

Ja maar hun frontman is weg. Dus nu is het de Blink 128 coverband geworden. En om die reden zie ik ze nooit meer op Werchter staan.

Binnenkort line up Primavera.

ALs Radiohead hier tussen staat, schrijf ze maar op voor RW.
Maar zou verbazen dat Primavera ze mag bekend maken voor aankondiging album.

Explosions in the sky op 7 juni in ancienne belgique,
Mega jammer, maar die zullen dan wel niet komen...

Users who are viewing this thread