Rock Werchter 2016 - Geruchten

nieuw nummer(on a bang) van Biffy Clyro is een knaller, hopelijk vindt RW dat ook!

Ik denk dat werchter het er wel voor over zou hebben..
We zullen morgen mischien iets meer weten wanneer Axl bij jjimmy kimmel zit.
Geruchten gaan ook dat er twee festival optredens in UK komen

Met de bevestiging van PJ Harvey op DTRH wordt een Werchter plekje ook steeds realistischer. Duimen!

Ook blij dat de nieuwjaarsbreak alweer voorbij is. Doet deugd.

Hurts, The Black Box Revelation, Woodie Smalls, James Morrison, Admiral Freebee, The Sore Losers en Puggy maken ook wel kans naar mijn mening om maar enkele kleinere namen te noemen

Hurts zou mooi zijn ja!
Als Guns n roses op de donderdag zou staan, zou het dan heel hard gaan met de combi tickets?
Ik heb al kaarten maar een paar vrienden nog niet....

ik weet dat er al veel dance afsluiters kans maken op een plaatsje om mainstage af te sluiten met name Netsky en Disclosure, maar maakt Deadmau5 ook nog zo een kans met die concurrentie??
die is namelijk midden juni op het firefly music festival in gb... voor de rest nog geen data bekend in de zomer... dus wie weet??

waarom ook niet
donderdag afsluiten met deadmau5
zaterdag disclosure (als we er van uitgaan dat red hot chili peppers of editors niet eindigen)
zondag netsky

of is dit teveel dance op de mainstage? :) shoot ;)

Op zaterdag geen danceafsluiter op de main, denk ik. Dat zal of editors of de Peppers zijn.

ik weet dat er al veel dance afsluiters kans maken op een plaatsje om mainstage af te sluiten met name Netsky en Disclosure, maar maakt Deadmau5 ook nog zo een kans met die concurrentie??
die is namelijk midden juni op het firefly music festival in gb… voor de rest nog geen data bekend in de zomer… dus wie weet??

waarom ook niet
donderdag afsluiten met deadmau5
zaterdag disclosure (als we er van uitgaan dat red hot chili peppers of editors niet eindigen)
zondag netsky

of is dit teveel dance op de mainstage?
simple-smile.png
shoot
1f609.png

Voorlopig is dat niet bepaald een sterk gerucht, aangezien Firefly in de VS is en er nog geen Europese data voor Deadmau5 zijn. En ik zou er ook niet van uitgaan dat er nog een act na RCHP/Editors volgt, dat zou impliceren dat één van de twee headliners zijn set volledig bij daglicht moet gaan spelen. Dat krijg je aan geen van beiden verkocht.

Met Macklemore, Disclosure, Rudimental en Major Lazer in Europa dat weekend + nieuwe plaat Netsky normaal gezien op komst verwacht ik ook niet dat we nog naar andere danceacts moeten kijken.

nieuw nummer(on a bang) van Biffy Clyro is een knaller, hopelijk vindt RW dat ook!

Ik hoop mee met je, maar waarschijnlijk zullen ze een headlinerpositie krijgen op Reading terwijl Werchter hen (vrees ik) eerder in de namiddag zou plaatsen.
Daarenboven vrees ik ook dat rw niet zo heel veel geld voor hen over heeft omdat ze in onze contreien toch niet de populariteit genieten die ze in de UK wel kennen...

Nou deze week komt Coachella en dat zal al heel veel zeggen over de namen die we kunnen verwachten in Europa erna..
Ook Flume zie ik btw wel op werchter staan, komt met een nieuw album :)

Er zijn meer dan genoeg dance afsluiters en zelfs dance acts beschikbaar voor op werchter, alles kan :p

Op de affiche van Coachella gezien dat Last Shadow Puppets ook gaat optreden. Hopelijk gaan ze ook een festival in België meepikken.

Ook terug van weggeweest: Wolfmother. Heeft een nieuwe single en nieuwe plaat komt ook uit.

Ook gezien op de Coachellaposter: Rancid.

3e grote punknaam na NOFX en Pennywise, die op een festival staat. Zou toch leuk zijn als RW er daar 1 van op het affiche zet.

Edit: Rancid staat al op Groezrock

Rancid zal inderdaad niet komen helaas.

Wat mij trouwens opvalt de laatste jaren is dat er steeds echt 'oude' act staat. Simple Minder 2012, Nick Cave 2013, Robert Plant 2014, Patti Smith 2015. Dit doet me toch sterk vermoeden dat er dit jaar ook weer zo'n soort act zal staan en dan denk ik meteen aan Iggy Pop of Elvis Costello, zou mooi zijn.

Wat mij trouwens opvalt de laatste jaren is dat er steeds echt ‘oude’ act staat. Simple Minder 2012, Nick Cave 2013, Robert Plant 2014, Patti Smith 2015. Dit doet me toch sterk vermoeden dat er dit jaar ook weer zo’n soort act zal staan en dan denk ik meteen aan Iggy Pop of Elvis Costello, zou mooi zijn.

New Order gok ik.

Ook gezien op de Coachellaposter: Rancid.

3e grote punknaam na NOFX en Pennywise, die op een festival staat. Zou toch leuk zijn als RW er daar 1 van op het affiche zet.

Edit: Rancid staat al op Groezrock

Voeg daar maar een vierde naam aan toe, Descendents komen naar Punk Rock Holiday (Slovenië) in augustus. Awesome festival, NOFX staat er trouwens ook. http://www.punkrockholiday.com/

Pennywise staan al op Graspop, dus denk niet dat die nog naar werchter zullen komen...

Luud wrote:

Wat mij trouwens opvalt de laatste jaren is dat er steeds echt ‘oude’ act staat. Simple Minder 2012, Nick Cave 2013, Robert Plant 2014, Patti Smith 2015. Dit doet me toch sterk vermoeden dat er dit jaar ook weer zo’n soort act zal staan en dan denk ik meteen aan Iggy Pop of Elvis Costello, zou mooi zijn.

New Order gok ik.

Ohja die had ik ook even over het hoofd gezien. Maar de meeste acts die ik net opnoemde zijn namen die in de middag in The Barn speelde, op Nick Cave na natuurlijk. Waar zouden ze New Order dan plaatsen? Ik zie dat namelijk als een naam die zeker de Barn wel zal afsluiten..

Users who are viewing this thread