Rock Werchter 2016 - Geruchten

Dit is kut. Stay tuned staat er op de website. Hoe 'tuned' kan je zijn...

Die lege donderdag... WTF...

Geen namen... is Werchter ooit later met namen gekomen dan de vrijdag voor kerst?
Anders moet ik toch wel concluderen dat ik dit de minste namen vindt die Werchter ooit het jaar voor het festival heeft gelost.

Namen bij de vleet die ofwel vergane glorie zijn of gewoon al te veel te zien geweest zijn de voorbije jaren. Op kwaliteit blijft het wachten

Zo teleurstellend dit.

Serieuze vraag: wordt die donderdag nu geschrapt of wat?

Nou als Kendrick zou komen zal het enkel op zondag of donderdag zijn.. F+TM - Kendrick - Netsky
Maar zoals al eerder Is gezegd kan ook macklemore daar staan.. Al kunnen ze ook allebei nog de iets minder interessante Barn gaan headlinen maarja..
Of Kendrick kan als Pearl Jam komt dan voor die donderdag er nog voor komen als sub, dat zou dan een heel sterke donderdag zijn (wat vaak nodig Is heb ik al vaak gezien hier) met bv nog een danceact ah la disclosure erna

Ik snap de hele aankondigingspolitiek gewoon niet meer. Begin december al met pakweg Mo en Beirut komen, maar grotere namen die al een halve festivalzomer bekend gemaakt hebben (PJ Harvey, Tenacious D, Biffy Clyro, ...) blijven achterwege. En dan vooral die donderdag, helemaal niet volgens hun gewoonte... Zelfs als heel het PJ gedoe klopt moeten ze toch in staat zijn iets middelgroot voor donderdag vrij te geven?

Ze hebben gewoon DAFT PUNK voor de donderdag en wachten hier extra lang mee en verkopen dan in 1 dag het hele festival uit! ?

Dan hoop ik niet dat ze een veredelde dj set spelen zoals in 2006, want dat was een beetje overroepen. Er lopen veel betere dj's rond. ;-)

Wat dat betreft is het verwachtngspatroon bij PinkPop beter. Gewoon niets verwachten....dan word je ook niet teleurgesteld

Ik snap de hele aankondigingspolitiek gewoon niet meer. Begin december al met pakweg Mo en Beirut komen, maar grotere namen die al een halve festivalzomer bekend gemaakt hebben (PJ Harvey, Tenacious D, Biffy Clyro, …) blijven achterwege. En dan vooral die donderdag, helemaal niet volgens hun gewoonte… Zelfs als heel het PJ gedoe klopt moeten ze toch in staat zijn iets middelgroot voor donderdag vrij te geven?

Yep, beetje raar zo.

Bloc Party, Jamie XX en Kendrick Lamar in Spanje 2 weken na Wechter :) Kendrick en Bloc Party mogen beide wel komen!

Ik begrijp niet waarom je een ticket zou kopen voor een dag waar nog niets op staat. Schrik dat die zal uitverkopen moet je alvast niet hebben.

Ik neem aan dat hij een weekendticket heeft. do/vrij/za/zondag dus

Vier dagen ticket natuurlijk. Neem aan dat van de donderdagtickets er nog 0 verkocht zijn.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread