Rock Werchter 2016 - Geruchten

Maar ik snap dan niet wat al die kranten in de UK over Glasto zouden schrijven? Als Pearl Jam niet komt naar Europa missen ze Glasto, RW en PP.. Terwijl ze dan in Amerika enkel Bonnaroo zouden spelen? Misschien vliegen ze gewoon wel snel over (zoals bv Ellie Goulding) en missen ze PP maar doen ze nog steeds Glasto en Rw?

Nieuwe vrijdag, nieuwe namen…???
1f601.png

Ik heb die hoop al opgegeven voor dit kalenderjaar. Ik zag wel dat Pendulum bevestigd is voor Isle of Wight. Zou een goede zijn voor Werchter!

net nieuwe namen voor graspop, niks voor werchter erbij denk ik, mss shinedown. Maar Breaking Benjamin zat er niet bij wat mijn vermoeden dat ze naar werchter komen alleen versterkt :)

Kennelijk werd de namen aankondiging van GMM toch gewoon op StuBru en hun website gemeld, ondanks MFL. Werchter zal dus allicht ook wel volgen.

Ik gok om 16u: Disclosure, Ellie Goulding, Macklemore, Tenacious D & Bloc Party

Zou goed kunnen, maar zou ik absoluut niet boeiend vinden, buiten als ze alle 5 op andere dagen spelen dan de Peppers-dag, dan kan het mij niets schelen

Laurens wrote:
Ik gok om 16u: Disclosure, Ellie Goulding, Macklemore, Tenacious D & Bloc Party

Zou goed kunnen, maar zou ik absoluut niet boeiend vinden, buiten als ze alle 5 op andere dagen spelen dan de Peppers-dag, dan kan het mij niets schelen

Tenacious D en Bloc party zijn wel lekkere namen. Nu nog wat namen van graspop erbij en ik kan gerust de vakantie in!

DavevdW wrote:
1f601.png

Ik heb die hoop al opgegeven voor dit kalenderjaar. Ik zag wel dat Pendulum bevestigd is voor Isle of Wight. Zou een goede zijn voor Werchter!

Pendulum is een DJ-set, lijkt me niet zo aannemelijk dat ze daarmee op Werchter staan. Lijkt me eerder voor Dour of zo. Live maakten ze volgens mij misschien wat meer kans - is trouwens super live :)

Jeremy wrote:
DavevdW wrote:
1f601.png

Pendulum is een DJ-set, lijkt me niet zo aannemelijk dat ze daarmee op Werchter staan. Lijkt me eerder voor Dour of zo. Live maakten ze volgens mij misschien wat meer kans – is trouwens super live
simple-smile.png

Gisteren werd aangekondigd dat Pendulum voor de eerste keer sinds 2011 weer een live optreden gaat geven met de voltallige band (inclusief Rob Swire en Gareth). Dit op Ultra Miami, een tomorrowland-like festival dat plaatsvindt in maart. Kans is dus groot dat ze ook wat andere festivals zullen afgaan. Voor Benelux wordt het waarschijnlijk Pukkelpop/Lowlands/Dour/Ardentes. Ze passen niet echt in het Werchter-plaatje.

Vraag me af welke spot Kendrick Lamar zou kunnen krijgen op RW, in 2013 stond die nog vroeg op de Main als ik me niet vergis

Vraag me af welke spot Kendrick Lamar zou kunnen krijgen op RW, in 2013 stond die nog vroeg op de Main als ik me niet vergis

Moeilijk gevalletje ja, is elders altijd headliner sinds TPAB. Hier werd eerder al eens geopperd om van hem zo'n party-afsluiter te maken in de trend van Pharrell en Stromae, maar met Macklemore in de buurt gaat die positie eerder naar die laatste gaan.

laat King Kendrick of The National er tussen zitten alsjeblieft. Dan ga ik met een goed gevoel de kerst in denken dat Werchter toch enkele leuke namen heeft tot nu toe.

M83 zou ook wel kek zijn.

Zouden we dan toch geen namen krijgen? Toch enigszins bizar :-)

Hun facebook post van 5 december met de melding dat de ticketverkoop is gestart, staat wel niet meer bovenaan gepind...

Users who are viewing this thread