Rock Werchter 2016 - Geruchten

mattman wrote:
Leuk dat we PJ Harvey als semi zekerheidje kunnen noteren nu.

Willen die dan nog Werchter komen?

Volgens mij doel je op Portishead, die willen inderdaad niet meer komen nadat ze subheadliner waren voor Coldplay en het publiek zeer respectloos met ze omging.

mattman wrote:
Everyknight wrote:
Wel schrik van Cactus wat PJ Harvey betreft.

Die fokkers mogen met hun pollen van de goede namen blijven.
1f609.png

Neenee, het zou al heel slecht moeten lopen mocht Werchter zowel Beck, New Order als PJ Harvey mislopen nu hé…

Beck op Cactus, New Order op Lokerse Feesten en PJ Harvey op Pukkelpop. Dat zou pas om te wenen zijn
simple-smile.png

Hou je bek dadelijk gaat dit nog echt gebeuren ook en dan neem ik het jou kwalijk. DUS NU AFKOPPEN :-o

Wat een verschrikkelijke line-up van Mainsquare. Ik ben daar nog geweest dat ze Linkin Park, Chemical Brothers, Arcade Fire, Moby, Coldplay, ... staan hadden. En nu wordt het dit. Rampzalig gewoon :o

Om naar Werchter over te gaan: Disclosure, Ellie Goulding, Years & Years zie ik daarvan nog wel komen. En ik hoop werkelijk dat het daarbij blijft.

Daarvan zullen Disclosure, Ellie Goulding, Macklemore & Ryan Lewis en Yeas & Years zeker wel van komen. En helaas, alleen Disclosure zou erg welkom zijn voor mij.

Wat een verschrikkelijke line-up van Mainsquare. Ik ben daar nog geweest dat ze Linkin Park, Chemical Brothers, Arcade Fire, Moby, Coldplay, … staan hadden. En nu wordt het dit. Rampzalig gewoon
1f62e.png

Om naar Werchter over te gaan: Disclosure, Ellie Goulding, Years & Years zie ik daarvan nog wel komen. En ik hoop werkelijk dat het daarbij blijft.
Waarom verschrikkelijk? Mainsquare kan niet meer concurreren met Werchter qua grote artiesten.
Duidelijke keuze voor een populaire, hedendaagse line-up daar. Verwacht Macklemore nu ook maar op Werchter.

Ellie Goulding en Years & Years zijn nu 100% zeker. Disclosure waarschijnlijk ook.

Voor Macklemore & Ryan Lewis is het hopen dat Les Ardentes ze heeft, maar ik vrees er voor. Zal de Black Eyed Peas, Pharell Williams, Major Lazer... van dit jaar zijn om het hoofdpodium af te sluiten (hopelijk laten ze die laatste dan achterwege!).

Verschrikkelijk als in heel weinig kwalitatieve bands. Prijs is natuurlijk ook van een heel ander niveau - maar ik vind Mainsquare toch jaar achter jaar achteruit gaan. Maar goed, misschien is dat wel persoonlijk. Ik vind er alvast niets aan.

Zien jullie Macklemore werkelijk naar Werchter komen? En dan toch hopelijk niet als dance-afsluiter op de main stage?

Macklemore stond wel als afsluiter op Pukkelpop. Misschien hoofdnaam KluB C, maar toch wellicht mainstage hoor.
Verder vind ik dat jullie nogal kritisch zijn voor commerciële popmuziek. Het kan niet allemaal alternatief en hoogstaand zijn.
Verwacht nu ook wel een update Werchter rond 16u, gezien Mainsquare ook nog volgt.

Dat is deprimerend. Haha, ben ik blij dat ik niet in FR woon. Na al die mooie festivalaankondigingen komt Main Square met deze zak stront.

Serieus, waarom ze Years & Years nog durven programmeren is mij een raadsel. Hun vorige passage op Werchter werd verbrijzeld door de pers en publiek.

Die zanger kan nog geen 2 juiste noten na elkaar zingen, zie dit: https://youtu.be/mgG8uid-LW4?t=44m36s Da's plaatsvervangende schaamte... In principe zouden (zichzelf respecterende) festivalorganisatoren gewoon moeten samenspannen en dergelijke troep boycotten.

En ligt het aan mij, of zie ik nog steeds geen headliner op die Main Square affiche staan.

Hopelijk deelt Werchter straks om 16u The National, PJ Harvey en Beck en kunnen we allemaal met een gerust hart achter de kersttafel.

En ligt het aan mij, of zie ik nog steeds geen headliner op die Main Square affiche staan.

Helaas staan daar dus al headliners tussen. Les Insus werd eerder al aangekondigd als headliner. Ik ken ze niet (is nieuwe naam voor band Téléphone), maar schijnt in Frankrijk wel heel grote band te zijn (geweest). Aangezien Macklemore & Ryan Lewis even groot staan, ga ik ervan uit dat deze ook headliner zijn. Langs de andere kant staan Editors dan ook op de affiche, maar die zijn in Frankrijk niet headliner waardig. Mij zien ze er zeker niet volgend jaar.

Edit: Even opgezocht - dit was de Facebook post over aankondiging van Les Insus op 30 november (voor wie het niet verstaat: Les Insus sluit Main Square 2016 af):

Les Insus (Jean-Louis Aubert, Louis Bertignac Officiel et Richard Kolinka) ont décidé de fêter leurs retrouvailles sur scène à l'occasion de leur tournée 2016 et de leur passage à la citadelle d'Arras le 3 Juillet prochain. Premier nom annoncé de la programmation du Main Square 2016, les mythiques membres de Téléphone clôtureront avec classe, et leurs plus grands tubes, cette nouvelle édition du festival !

Ik heb Years & Years vorig jaar op Werchter gezien en daar was het ook al zo slecht, hoop niet dat ze komen. Wat heeft die gast trouwens voor kleren aan!

Dat is deprimerend. Haha, ben ik blij dat ik niet in FR woon. Na al die mooie festivalaankondigingen komt Main Square met deze zak stront.

Serieus, waarom ze Years & Years nog durven programmeren is mij een raadsel. Hun vorige passage op Werchter werd verbrijzeld door de pers en publiek.

Die zanger kan nog geen 2 juiste noten na elkaar zingen, zie dit: https://youtu.be/mgG8uid-LW4?t=44m36s Da’s plaatsvervangende schaamte… In principe zouden (zichzelf respecterende) festivalorganisatoren gewoon moeten samenspannen en dergelijke troep boycotten.

Hopelijk deelt Werchter straks om 16u The National, PJ Harvey en Beck en kunnen we allemaal met een gerust hart achter de kersttafel.
Wellicht co-headliners zoals op Pukkelpop. En over Years & Years heb je helemaal gelijk. Zal wellicht geboekt zijn uit commerciële redenen, fantastische muziek maar live niet om aan te horen.
En gerust hart... Besef maar sowieso dat enkele van die namen naar Werchter komen. We hebben al veel grote namen zien passeren, er zullen wel nog kleine kwalitatieve volgen ook.

Users who are viewing this thread