Rock Werchter 2016 - Geruchten

Als wij Beck headliner maken doen we het nog slechter dan RW dit jaar!

Verdermag hij wel savonds in The Barn staan ^^

Ik las net dat Mac Miller in Tilburg optreedt. Ik geloof begin juli. Zou dat niet wat voor Werchter zijn? Dat is op zich wel een toffe afwisseling!

Was er vorig jaar veel rap op Werchter?

Ik las net dat Mac Miller in Tilburg optreedt. Ik geloof begin juli. Zou dat niet wat voor Werchter zijn? Dat is op zich wel een toffe afwisseling!

Heeft er een paar jaar geleden ook al eens gestaan, dus zou evt kunnen. Vorig jaar was er opvallend weinig rap/hiphop, enkel Kid Ink als ik het mij goed herinner...

Jeremy wrote:

Heeft er een paar jaar geleden ook al eens gestaan, dus zou evt kunnen. Vorig jaar was er opvallend weinig rap/hiphop, enkel Kid Ink als ik het mij goed herinner…

De Jeugd van Tegenwoordig / Die Antwoord

MeukiJam wrote:
Jeremy wrote:

Heeft er een paar jaar geleden ook al eens gestaan, dus zou evt kunnen. Vorig jaar was er opvallend weinig rap/hiphop, enkel Kid Ink als ik het mij goed herinner…

De Jeugd van Tegenwoordig.

Neenee, hij bedoelt hip hop. Dat er haast geen hip hop namen stonden.

Paddy wrote:
MeukiJam wrote:
Jeremy wrote:

De Jeugd van Tegenwoordig.

Neenee, hij bedoelt hip hop. Dat er haast geen hip hop namen stonden.

Ik bedoel die muziek waarbij iemand heel snel woorden achter mekaar zegt onder een lekkere beat. Dat bedoel ik. Zoals dus een Mac Miller of Machine Gun Kelly. Fresku of OpgeZwolle (Rico&Sticks). Dat soort dingen. ;)

Oh ja, en als Drake komt ben ik weg :')

Als ik een gokje moet wagen: ofwel dan toch aanstaande vrijdag - ofwel eerste vrijdag na Nieuwjaar. Misschien kunnen ze dan Pearl Jam aankondigen :-)

Gewoon morgen of vrijdag. Ze gaan met die donderdag echt niet meer dan een maand wachten. Dat er vandaag geen kwamen kan overigens ook te maken hebben met die grote wishlist-actie van Pukkelpop deze namiddag.

PJ Harvey en CHVRCHES voor Open’er.

Doorsturen! PJ Harvey staat trouwens niet op mainstage, dus The Barn is mogelijk op Rock Werchter!

Ook namen voor Pohoda Festival vandaag, een week na Rock Werchter: PJ Harvey, Parov Stelar, Gogol Bordello, Saul Williams, Chicks on Speed, My Baby.

Wel schrik van Cactus wat PJ Harvey betreft.

Die fokkers mogen met hun pollen van de goede namen blijven. ;-)

Neenee, het zou al heel slecht moeten lopen mocht Werchter zowel Beck, New Order als PJ Harvey mislopen nu hé...

Everyknight wrote:
Wel schrik van Cactus wat PJ Harvey betreft.

Die fokkers mogen met hun pollen van de goede namen blijven.
1f609.png

Neenee, het zou al heel slecht moeten lopen mocht Werchter zowel Beck, New Order als PJ Harvey mislopen nu hé…
Beck op Cactus, New Order op Lokerse Feesten en PJ Harvey op Pukkelpop. Dat zou pas om te wenen zijn :-)

Users who are viewing this thread