Rock Werchter 2016 - Geruchten

Wat ik met wat googelen ben tegen gekomen :-)

24echzo.jpg

Edit: Zag dat het dezelfde datum is als eerder werd 'geleakt', maar als het op tickets4u.nl staat, is er misschien wel net iets meer geloofwaardigheid aan?

Wat ik met wat googelen ben tegen gekomen
simple-smile.png

24echzo.jpg

Edit: Zag dat het dezelfde datum is als eerder werd ‘geleakt’, maar als het op tickets4u.nl staat, is er misschien wel net iets meer geloofwaardigheid aan?

Ja, zeker, zeer betrouwbare site, zou kopen!

Haha, de betrouwbaarheid van die site ga ik niet over oordelen, maar vraag me af of ze zoiets zouden online zetten zonder dat er iets aan is. En dan hadden ze anders ook meteen Pinkpop erbij kunnen zetten.

Wat ik met wat googelen ben tegen gekomen
simple-smile.png

24echzo.jpg

Edit: Zag dat het dezelfde datum is als eerder werd ‘geleakt’, maar als het op tickets4u.nl staat, is er misschien wel net iets meer geloofwaardigheid aan?

Haha, de betrouwbaarheid van die site ga ik niet over oordelen, maar vraag me af of ze zoiets zouden online zetten zonder dat er iets aan is. En dan hadden ze anders ook meteen Pinkpop erbij kunnen zetten.

Gast... Serieus, bij deze, ben gewaarschuwd!
http://forum.festileaks.com/forums/topic/pearl-jam/page/5/#post-90350

Was ook niet van plan om tickets te kopen via die site of zo, maar ik dacht maar: als het daar online staat, moet er misschien wel iets meer achter zitten. Guess not dan :-)

Van de lading nieuwe namen voor Dour denk ik dat enkel Wiz Khalifa een mogelijkheid voor Werchter was, denk dat we die nu wel kunnen afschrijven?

Van de lading nieuwe namen voor Dour denk ik dat enkel Wiz Khalifa een mogelijkheid voor Werchter was, denk dat we die nu wel kunnen afschrijven?

Mac Demarco en Odesza werden hier en in het goktopic ook vaak genoemd.

AC/DC is een los concert, geen TW Classic. Aangezien Neil Young en Queen ondertussen ook zaalshows aangekondigd hebben blijft Elton John over, tenzij men TW Classic wat aanpast voor Coldplay.

Elton John naar TW? Ik vind het niet gek gedacht. 8 juni in Duitsland, dus kan best.
Is Paul McCartney geen optie voor TW? Hij is de 25 een goede doel dingetje spelen.

Editors staan op de website hoger dan RHCP. Het lijkt er dan dus op dat Editors de grotere naam is die dag wat opvallend is omdat RHCP eisen dat ze een podium afsluiten.

Denk dat RHCP de 'normale' tijdslot krijgt voor een Headliner. Editors kunnen ze denk ik makkelijk als vriendjes van het festival tussen 0:30-2:00 laten spelen als dagsluiter.
Ik verwacht RHCP tussen 21:00-23:00 ergens.

Wat Wessel zegt. Beide bands presenteren zich ook als headliner. Vergelijk de aankondigen op twitter maar.
De volgorde van de namen is op alfabet, denk ik.

Luud wrote:
Editors staan op de website hoger dan RHCP. Het lijkt er dan dus op dat Editors de grotere naam is die dag wat opvallend is omdat RHCP eisen dat ze een podium afsluiten.

Denk dat RHCP de ‘normale’ tijdslot krijgt voor een Headliner. Editors kunnen ze denk ik makkelijk als vriendjes van het festival tussen 0:30-2:00 laten spelen als dagsluiter.
Ik verwacht RHCP tussen 21:00-23:00 ergens.

Wat als ze nu gewoon tesamen headlinen? Denk hetzelfde als jou Wessel van die posities

Die namen van Best Kept Secret ... Nice! Mogen er zo enkele overvliegen naar Werchter. Als ik er eentje mocht kiezen, dan toch zeker Beck!

Die namen van Best Kept Secret … Nice! Mogen er zo enkele overvliegen naar Werchter. Als ik er eentje mocht kiezen, dan toch zeker Beck!

Werchter zal toch heel hard zijn best moeten doen om Beck NIET te boeken nu. :-)

Komaan Werchter, geef ons Beck!

Rock Torhout wrote:
Die namen van Best Kept Secret … Nice! Mogen er zo enkele overvliegen naar Werchter. Als ik er eentje mocht kiezen, dan toch zeker Beck!

Werchter zal toch heel hard zijn best moeten doen om Beck NIET te boeken nu.
simple-smile.png

Komaan Werchter, geef ons Beck!

je moet je Beck houden! :3

sorry sorry ik ben al stil..

on topic: Worden er nog bands bekend gemaakt voor de jaarwisseling?

Zeker en vast. Zowel op de website als op twitter herhalen ze dat er 'soon' nieuwe namen komen. En daarbij kunnen ze gewoon het nieuwe jaar niet ingaan zonder één naam voor de donderdag. Dat die dag tot nu toe al naamloos bleef is al erg bizar.

Maar de vraag is: wanneer. Het meest logische zou nu vrijdag zijn (een laatste pakketje namen), maar dan is het Music For Life en tijdens MFL hebben ze bij mijn weten nog nooit een naam gedropt (wegens te weinig support). Dan blijft over: vandaag en morgen. Maar ook op donderdag hebben ze nog nooit iets bekend gemaakt. Het meest logische in mijn boekje is vandaag, om 16 uur. Maar wie weet doen ze een primeur en delen ze morgen iets (of toch vrijdag).

Helemaal akkoord omtrent Beck! Dat is voor mij dé naam die ze moeten halen. Geldt ook wat voor PJ Harvey vind ik. Verder zou ik met Underworld, Courtney Barnett, New Order, M83, Biffy Clyro, Iggy Pop, Caribou, RIchard Hawley, Tame Impala, The Libertines... zeer tevreden zijn.

En qua grote namen ook Pearl Jam en The National uiteraard (of Kiss of The Stone Roses of Gorillaz, maar dit is veel minder realistisch).

Een deel van bovengenoemde namen en ik koop sowieso mijn combiticket!

Helemaal akkoord omtrent Beck! Dat is voor mij dé naam die ze moeten halen. Geldt ook wat voor PJ Harvey vind ik. Verder zou ik met Underworld, Courtney Barnett, New Order, M83, Biffy Clyro, Iggy Pop, Caribou, RIchard Hawley, Tame Impala, The Libertines… zeer tevreden zijn.

En qua grote namen ook Pearl Jam en The National uiteraard (of Kiss of The Stone Roses of Gorillaz, maar dit is veel minder realistisch).

Een deel van bovengenoemde namen en ik koop sowieso mijn combiticket!

Pearl Jam, Gorillaz (en ik hoop stiekem een Blink-182) en ik koop ook al een kaartje!

Users who are viewing this thread