Rock Werchter 2016 - Geruchten

Ik hoop nog steeds op Coldplay, TW Classic zou nogal vreemd zijn.
Verder kan ik ook geen acts meer van dit kaliber opsommen die sowieso
de ticketverkoop kunnen laten knallen op donderdag. PJ geruchtenschema klopt ook niet meer nu.

Ik dacht even dat ik in het Pinkpop topic zat.

haha, misschien kopje voor het forum.
Trending gerucht: Pearl Jam

Door die gelekte namen van Main Square (bedankt Dexter) denk ik dat we Disclosure en een paar anderen wel kunnen opschrijven :D

Inmiddels bevestigd door de organisatie:
Dag 1 = Disclosure | Louise Attaque | Ellie Goulding (Exclu France) | Boys Noize | Yelawolf | ...
Dag 2 = Macklemore & Ryan Lewis (Exclu France) | The Offspring | Nekfeu | Marina Kaye | Salut c'est cool | ...
Dag 3 = Les Insus | Editors | Years & Years (Exclu France) | L.E.J | Odesza | ...

Disclosure of Macklemore afsluiter ook voor Werchter?

Ik zie Disclosure eerder als afsluiter van KluB C, ook al zouden ze makkelijk de mainstage kunnen afsluiten. Het is meer dat er dit jaar zo veel keuze is om de mainstage af te sluiten en ik denk dat Macklemore & Ryan Lewis en Netsky dit gaan worden. Paul Kalkbrenner, Rudimental en Disclosure voor KluB C en dat Major Lazer over gaat slaan dit jaar.

Ik zie Disclosure eerder als afsluiter van KluB C, ook al zouden ze makkelijk de mainstage kunnen afsluiten. Het is meer dat er dit jaar zo veel keuze is om de mainstage af te sluiten en ik denk dat Macklemore & Ryan Lewis en Netsky dit gaan worden. Paul Kalkbrenner, Rudimental en Disclosure voor KluB C en dat Major Lazer over gaat slaan dit jaar.

Ik vind het wel wennen dat ze dit soort namen als Headliners zien. Ik ben dan ook wel een Iron Maiden of Metallica oid gewend... Maar trekken dit soort jongens echt genoeg volk naar zo'n mainstage?

Luud wrote:

Ik vind het wel wennen dat ze dit soort namen als Headliners zien. Ik ben dan ook wel een Iron Maiden of Metallica oid gewend… Maar trekken dit soort jongens echt genoeg volk naar zo’n mainstage?

Ze zijn ook zeker geen headliners he. Zijn partyacts na de headliners om een dag af te sluiten op de mainstage. Opzich ook een goede manier om het volk wat meer verdeeld het terrein te laten verlaten. En jep, die trekken meer dan genoeg volk naar de mainstage

Jeremy wrote:
Luud wrote:

Ik vind het wel wennen dat ze dit soort namen als Headliners zien. Ik ben dan ook wel een Iron Maiden of Metallica oid gewend… Maar trekken dit soort jongens echt genoeg volk naar zo’n mainstage?

Ze zijn ook zeker geen headliners he. Zijn partyacts na de headliners om een dag af te sluiten op de mainstage. Opzich ook een goede manier om het volk wat meer verdeeld het terrein te laten verlaten. En jep, die trekken meer dan genoeg volk naar de mainstage

excuses. dan snap ik het wel ja. Nog ff losgaan na de main act!

Misschien dat The Killers nog een tour gaan aankondigen? Is al heel vaag hier en daar wat sprake dat ze 'actief' zijn dacht ik. Zou voor veel festivals een mooie headliner zijn

Ik zit met een dubbel gevoel dat het zo lang duurt om de donderdag en andere namen aan te kondigen. Dat kan betekenen dat er nog een mooie headliner op komst is, dat kan ook betekenen dat er iets is mis gelopen met een eerder (bijna) vastgelegde headliner. En ik vrees vooral dat het het laatste is. Misschien ga ik toch gewoon één dagje voor RHCP en Editors en doe ik gewoon 3 dagen Download Frankrijk (Rammstein, Iron Maiden, Korn, Deftones, ...) en ben ik maar even duur af als een combi naar Werchter ... nog eventjes wachten dan maar en hopen dat de zaterdag dan nog niet is uitverkocht.

Iemand een idee hoe de ticket verkoop zou lopen?

Ik kan me niet voorstellen dat de ticketverkoop als een lopend vuurtje verloopt...

Ik kan me niet voorstellen dat de ticketverkoop als een lopend vuurtje verloopt…

Sowieso vlot genoeg. Het legertje Rammstein fans is op zich al goed voor enkele duizenden tickets, en zo'n combinatie RHCP/Editors kan niet anders dan vlot gaan.

Op Ashladan forum zeggen ze dat er morgen Graspopnamen komen. Ik ben benieuwd wat ze daar in Werchter nu eigenlijk in petto hebben.

Ik weet vrijwel zeker dat Years & Years op herhaling komen. Kwalitief is het gelijk aan poep maar die band is verreweg het meest gegroeid van alle bands die er vorig jaar stonden (oke, misschien James Bay dan).
Maar als je kijkt wat die voor tickets al weten te verkopen, een logische boeking voor Werchter zou ik zeggen.

ZZ top komt ma 27 jun in de HMH in Amsterdam. Misschien een paar dagen op RW? Lijkt me gaaf, ik heb ze nog niet eerder live gezien.

Users who are viewing this thread