Rock Werchter 2016 - Geruchten

Dennis1808 wrote:
Jeremy wrote:
Waar hoop jij op? voor nog een headliner?

Snow Patrol, Snow Patrol en Snow Patrol!

1x snow Patrol zou al balen zijn, laat staan als ze 3x komen.
1f602.png

jij bent vanaf vandaag mijn held

Mac de Marco en The National mogen voor mij allebei van Down The Rabbit Hole doorschuiven naar Werchter!

mattman wrote:
Niks? Man, kutfestival… Gaan ze die donderdag nu schrappen of wat?

als ze die prijs omlaag knallen kan ik daar mee leven
Als headliner misschien een live-uitzending van de Rode Duivels op het EK 2016.
Mijn ogen zijn alvast gericht op wat Glastonbury uit de hoed tovert.
Snap overigens niet waarom een aankondiging voor PJ zo lang kan duren.

Denk eerlijk gezegd dat Glasto, PP & RW die laatste headliner gewoon gemeenschappelijk hebben en dat ze nog wachten tot alles is bevestigd ofso? Ik denk dat dan Glastonbury wel als eerste die naam zou mogen verkondigen en dan pas RW & PP.. Daarom dat ze misschien nog wachten?

Geen idee hoe een screenshot te posten hier, maar op de twitter chat vroeg iemand of Pearl Jam dit jaar werchter doet en het antwoord was 'not this year'. Dubbel natuurlijk als het antwoord doelt op de editie van 2015

Hun tourdates komen er bovendien pas begin volgend jaar. Vreemd dan dat Werchter zo vroeg de ticketverkoop begint als het zo lang zou moeten wachten op hun donderdagheadliner

Begin 2016 worden er tourdata door PJ bekend gemaakt. Over een Europese tour antwoordt de manager wat ontwijkend. Denk dat ze enkel in de US op gaan treden...

Zag een post staan van Studio Brussel dat er volgend jaar nieuw werk komt van Blink-182, maar wel zonder de zanger.. kansen op RW?
Geen idee of dit al eerder werd aangehaald maar oke

Ik heb dat ook meegekregen van Blink-182... Ik ben groot fan van ze en ik juich het toe!! En de zanger/gitarist is weg ja maar dat boterde al lang niet meer in de band... Nu hebben ze een nieuer en schijnt het weer super te zijn!

Users who are viewing this thread