Rock Werchter 2016 - Geruchten

Dan gewoon pearl jam op donderdag en foo fighters na florence and the machien op zondag :p
Gister trwns naar Florence geweest in de ziggo. Was echt heel goed

Dan gewoon pearl jam op donderdag en foo fighters na florence and the machien op zondag :p
Gister trwns naar Florence geweest in de ziggo. Was echt heel goed

dat zou helemaaal gekkigheid zijn! Hoe is Florence + the Machine live eigenlijk live?

Florence gezien woensdag in het Sportpaleis en het was echt wel enorm goed, ze is minstens even goed live als op cd.

Florence gezien woensdag in het Sportpaleis en het was echt wel enorm goed, ze is minstens even goed live als op cd.

Ik was er ook bij, volledig akkoord. Florence wordt gewoon de grootste naam hoor die zondag, ben ik bijna zeker van. Valt ergens wel te rechtvaardigen, al is het na RW15 en deze zaalshow wel al de 3e grote show op korte tijd in België met een quasi identieke setlist

TheHives wrote:

Ik was er ook bij, volledig akkoord. Florence wordt gewoon de grootste naam hoor die zondag, ben ik bijna zeker van. Valt ergens wel te rechtvaardigen, al is het na RW15 en deze zaalshow wel al de 3e grote show op korte tijd in België met een quasi identieke setlist

Ik ben ook fan en vind haar live ook sterk, maar het is inderdaad die identieke setlist die me stoort. Had ze een andere show/deed ze iets verrassends t.o.v. haar show enkele maanden geleden? Tussen Werchter 2015 en 2016 zit geen nieuw album, dus ik ben een beetje bang voor een deja vu gevoelletje.

Ja ik ben ook een beetje bang dat het weer dezelfde show wordt, dan zijn 3 shows in een jaar iets teveel van het goede voor mij ben ik bang.

Florence nog nooit gezien. Altijdwat wermeden. En vorige editie een sublieme Patti Smith er tegenover natuurlijk. Normaal ga ik Florence dit jaar checken. Tenzij er weer iets onweerstaanbaars tegenover staat natuurlijk...

Hallo ,
Ik kom hier veel de naam Netsky tegen.
Ik Ben erg benieuwd naar hem, mocht hij op Rock Werchter staan.

Is hij een ( bijna ) zekeheidje voor 2016?

Zijn er ook mensen die : Skrillex , voorspellen voor Rock Werchter of andere Europese festivals ?

Ik heb er in ieder geval al heel veel zin in de editie van 2016!

Zal wss eerder op pkp staan dan op rw, maar je kan 'm niet uitsluiten al is het handje van dance afsluiters nu wel al redelijk gevuld haha :p

Paar extra nummers aangezien ze toch anderhalf uur gevuld heeft, maar 80% was identiek aan RW, zelfs qua volgorde..

Dennis1808 wrote:
Ik ga alvast de website F5-en

stiekem wil je ook dat Pearl Jam komt he?
1f609.png

ik zit er ook klaar voor in ieder geval! PJ of een Muse of Foo Fighters please!!

Ja, dan kan het eindeljik ergens anders over gaan het forum :p Overigens, Muse & Foo's zullen het echt niet worden. Muse is te druk met de stadiontour komende maanden, en de Foo's zijn op hold.

Jeremy wrote:
Dennis1808 wrote:
Ik ga alvast de website F5-en

stiekem wil je ook dat Pearl Jam komt he?
1f609.png

ik zit er ook klaar voor in ieder geval! PJ of een Muse of Foo Fighters please!!

Ja, dan kan het eindeljik ergens anders over gaan het forum :p Overigens, Muse & Foo’s zullen het echt niet worden. Muse is te druk met de stadiontour komende maanden, en de Foo’s zijn op hold.

Waar hoop jij op? voor nog een headliner?

Nou het is 4 uur maar ik zie nog niks .... Zal wel een beetje teleurstellend zijn vandaag niks

Users who are viewing this thread