Heemstock wrote:
Why not? Gevalletje prima dance afsluiter om nog even los te gaan op een paar oude hits. Zeker met een paar pilsjes achter de kiezen. Dan heeft een Faithless toch veel meer hits achter hun naam dan bijvoorbeeld een Netsky? Ik ken sowieso geen nummer van die beste man (klopt, ik ben geen danceliefhebber) en van Faithless kan ik er zo een aantal opnoemen. En denk dat er veel meer mensen zijn die er net zo over denken.
Gevalletje vergane glorie.
Helaas is deze reunietour niet van hoog niveau als we de verhalen mogen geloven. Maar ik snap het wel als ze hen zouden boeken, kijkend naar hun bekende hits inderdaad. Maar dit jaar zijn er echt wel betere partyacts/dance afsluiters te halen voor Werchter denk Disclosure/Major Lazer/Macklemore/Kalkbrenner/Netsky/Justice en weet ik veel wat nog meer.
Inderdaad, Faithless is al een paar keer aangehaald in het forum en wordt er echt niet wild van.. Wie wil je nu zelf zien als afsluiter? Netsky of Faithless.. keuze snel gemaakt, zeker als je denkt aan de voorbije jaren hoe Netsky altijd pkp/rw wist plat te spelen .. Faithless daarentegen.. Vind t gewoon raar dat ze dan toch zo vaak worden aangekondigd ondanks alles, ik hoop dat ze echt niet op werchter komen..
Ik hoop eigenlijk echt dat bepaalde dance aflsuiters dan gewoon maar een paar jaartjes niet komen ah la Major Lazer, Rudimental etc.. Al zijn er dit jaar inderdaad meer dan genoeg kandidaten he ^^