Rock Werchter 2016 - Geruchten

Heemstock wrote:
Why not? Gevalletje prima dance afsluiter om nog even los te gaan op een paar oude hits. Zeker met een paar pilsjes achter de kiezen. Dan heeft een Faithless toch veel meer hits achter hun naam dan bijvoorbeeld een Netsky? Ik ken sowieso geen nummer van die beste man (klopt, ik ben geen danceliefhebber) en van Faithless kan ik er zo een aantal opnoemen. En denk dat er veel meer mensen zijn die er net zo over denken.

Gevalletje vergane glorie.
Helaas is deze reunietour niet van hoog niveau als we de verhalen mogen geloven. Maar ik snap het wel als ze hen zouden boeken, kijkend naar hun bekende hits inderdaad. Maar dit jaar zijn er echt wel betere partyacts/dance afsluiters te halen voor Werchter denk Disclosure/Major Lazer/Macklemore/Kalkbrenner/Netsky/Justice en weet ik veel wat nog meer.

Inderdaad, Faithless is al een paar keer aangehaald in het forum en wordt er echt niet wild van.. Wie wil je nu zelf zien als afsluiter? Netsky of Faithless.. keuze snel gemaakt, zeker als je denkt aan de voorbije jaren hoe Netsky altijd pkp/rw wist plat te spelen .. Faithless daarentegen.. Vind t gewoon raar dat ze dan toch zo vaak worden aangekondigd ondanks alles, ik hoop dat ze echt niet op werchter komen..
Ik hoop eigenlijk echt dat bepaalde dance aflsuiters dan gewoon maar een paar jaartjes niet komen ah la Major Lazer, Rudimental etc.. Al zijn er dit jaar inderdaad meer dan genoeg kandidaten he ^^

Inderdaad keuze makkelijk gemaakt: FAITHLESS! Ik ga ze sowieso al zien over een dag of 3 :) En Netsky zou ik sowieso wel overslaan maar dat geld voor al die namen die genoemd worden, ik ben er gewoonweg niet van. Maar Faithless vind ik wel tof.

Oh en The Opposites zou ik ook tof vinden, niks mis mee. Maar goed dat is geen naam die me over doet halen.

En die poster is inderdaad erg slecht gemaakt. Qua namen vind ik het nog wel gaan. Ik hoop dat bv een Blink-182 er echt staat maar heb daar nog niks over vernomen dus lijkt me sterk.

Het grote Werchterpubliek zal sowieso wel Netsky verkiezen hoor.

Ik verwacht morgen een grote naam voor donderdag (een sub of Barnheadliner ofzo). Het is een ding om de ticketverkoop van donderdag zonder namen te laten starten, maar nog iets anders om dan weken te wachten vooraleer er een eerste naam komt. Zeker met de kerstvakantie in aantocht zullen ze die verkoop toch wel wat willen boosten.

Ik ben zelf wat "traditioneler" que elektronische muziek (je weet wel, The Chemical Brothers, The Prodigy, Underworld >>> Skrillex, Major Lazer, Rudimental)

Maar: Netsky Live vind ik verdomme de moeite! Meer de moeite dan Faithless... Faithless vond ik 10 jaar geleden ook al niet te bijzonder live...

Geef mij ze maar allebei maar als ik echt moet kiezen dan zal ik voor Netsky kiezen. Vorige zomer op pukkelpop was het schitterend!!

Hallo, volg dit forum al enkele jaren. Nu toch maar es zelf een accountje aangemaakt.
Meteen een vraagje, hoe zit het met de QOTSA kansen??

QOTSA was inderdaad een gerucht, maar tot op heden geen enkele aanwijzing dat ze zullen gaan touren in Europa rond Werchter, dus kansen dat ze komen lijkt op dit moment zeer klein. Maar hoop doet leven, nietwaar :-)

Hoe zit het met (harde) metal dan? 2012 en 2013 stonden er wat aardige metalbands. maar de jaren erna lijkt het wel softer te worden. Of ligt dit aan mij? Maar bijvoorbeeld een Emmure of Bury Tomorrow of A Day To Remember dat zou ik dan weer heel tof vinden.

Ik vrees dat metal steeds minder wordt geprogrammeerd. Hoogstens boeken ze een metalband om een dag op main mee te openen. Kan me ook voorstellen dat metalbands liever naar Graspop gaan.

Diegene die vorige week wist dat er 5 namen gingen komen op vrijdag? Heeft die ondertussen nog iets opgevangen of was dit gewoon eenmalig?

Ik vrees dat metal steeds minder wordt geprogrammeerd. Hoogstens boeken ze een metalband om een dag op main mee te openen. Kan me ook voorstellen dat metalbands liever naar Graspop gaan.

gelukkig komt er dan nog wel een Bring me the Horizon!

En ik lees echt heel veel hardnekkige geruchten over Pearl Jam. verschillende europese sites menen uit betrouwbare bronnen rondom festivals te horen dat een deze dagen europese tourdata naar buiten worden gebracht. Waaronder een pinkpop en Werchter. Met zoveel hardnekkige geruchten zou je haast zeggen dat het wel waar MOET zijn.

En ik lees echt heel veel hardnekkige geruchten over Pearl Jam. verschillende europese sites menen uit betrouwbare bronnen rondom festivals te horen dat een deze dagen europese tourdata naar buiten worden gebracht. Waaronder een pinkpop en Werchter. Met zoveel hardnekkige geruchten zou je haast zeggen dat het wel waar MOET zijn.

Het hardnekkig gerucht is een in elkaar getoverd lijstje van een fanclub. Iedereen roept iedereen na, dus iedereen is ermee bezig. ZO. En nu wil ik de komende 100 comments niks meer over PJ lezen.

Over 8 dagen begint Music For Life. Dat betekend dit jaar nog 2 pakketjes met namen: morgen en volgende week vrijdag. Ofwel: Pearl Jam + nog eens een vijtal namen. In welke volgorde die bekend zullen worden gemaakt is nog maar de vraag. Ik gok morgen nog wat losse namen (The National, Tenacious D, Disclosure, PJ Harvey)

Overigens: vorig jaar wist het Festileaks team wat dingetjes te lekken (War On Drugs enzo). Hebben jullie dit jaar niets te melden? ;-) Ik weet dat het geen goed idee is om een gerucht in de newsfeed te zetten, maar iets droppen in het forum kan nooit kwaad natuurlijk. ;-)

Users who are viewing this thread