Rock Werchter 2016 - Geruchten

Hangt er vanaf welke namen ze voor die dag hebben. Zijn het goede namen, dan kan het juist slim zijn om de dag nog even leeg te laten.

Even off topic maar Heart gaat voor het eerst sinds jaren weer op tour door Europa in de zomer van 2016. Goeie kans dat die op Werchter Classic staan.

Even off topic maar Heart gaat voor het eerst sinds jaren weer op tour door Europa in de zomer van 2016. Goeie kans dat die op Werchter Classic staan.

Wauw, dat is fijn wakker worden met dit neiuws.
Niet dat ik ze op een festival verwacht, maar dat ze uberhaupt deze kant opkomen.

PJ wrote:

Wauw, dat is fijn wakker worden met dit neiuws.
Niet dat ik ze op een festival verwacht, maar dat ze uberhaupt deze kant opkomen.

Vooralsnog alleen data begin juli in UK maar de verwachting is dat ze ook enkele concerten op het Europese vaste land gaan doen. Misschien iets voor Rock Zottegem?

Mumford & Sons
The Wombats
The Subways
Pennywise
Maximo Park
Boys Noize
A-Trak

Nieuwe namen voor Hurricane die ook wel naar Werchter zouden kunnen komen volgens mij.

Macklemore & Ryan Lewis nu ook op Balaton Sound.

Faitless op vrijdag 1 juli op Concer at Sea in Nederland.
Lijkt me dan toch een kanshebber om in hetzelfde weekend op Werchter te staan....

Iemand interesse in weer een valse poster?

(zet het ook nog even er onder, fake hé)

Creatief, Opposites zonder 'The', Fun zonder de . aan het eind.
En come on, niemand neemt je nog serieus als je Owl City neer zet.

Creatief, Opposites zonder ‘The’, Fun zonder de . aan het eind.
En come on, niemand neemt je nog serieus als je Owl City neer zet.

Ik heb hem van twitter, niet zelf gemaakt btw...

Dit gaat ook rond:

https://twitter.com/Wschotte80/status/674290481711443968

Gewoon giswerk van die persoon (denk ik)

Maar we gaan toch echt serieus geen Faithless krijgen op rw toch?
Best wel grappig dat bv netsky zo laag staat terwijl die wel een afsluiter Is van een dag normaal gezien..

Iemand enig idee of de volgende namen kanshebber zijn voor RW 2016:

- Mumford and Sons
- Paolo Nutini
- Ben Howard
- John Mayer
- The Opposites
- Daft Punk

.........

Iemand enig idee of de volgende namen kanshebber zijn voor RW 2016:

– Mumford and Sons
– Paolo Nutini
– Ben Howard
– John Mayer
– The Opposites
– Daft Punk

………

Mumford was vorig jaar al headliner, dus nee.
Paolo zou nog best kunnen, stond er alleen al wel in 2014
Ben Howard heeft bij mij (en vele andere) nog wat goed te maken van dit jaar.
John Mayer, mogelijk maar liever niet.
Opposites, no, no GOD NO, NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Daft Punk, kunnen we zelfs voor 2017 niet verwachten. Touren waarschijnlijk één maal in de tien jaar (Alive 1997, Alive 2007), en dan is het nog maar de vraag of ze in 2017 gaan touren, en dan is het nog maar de vraag of ze festivals gaan doen. Kunnen op eigen kracht stadions vullen.

Maar we gaan toch echt serieus geen Faithless krijgen op rw toch?
Best wel grappig dat bv netsky zo laag staat terwijl die wel een afsluiter Is van een dag normaal gezien..

Why not? Gevalletje prima dance afsluiter om nog even los te gaan op een paar oude hits. Zeker met een paar pilsjes achter de kiezen. Dan heeft een Faithless toch veel meer hits achter hun naam dan bijvoorbeeld een Netsky? Ik ken sowieso geen nummer van die beste man (klopt, ik ben geen danceliefhebber) en van Faithless kan ik er zo een aantal opnoemen. En denk dat er veel meer mensen zijn die er net zo over denken.

Zou Martin Garrix misschien een dance afsluiter kunnen zijn? Gezien zijn set op Sziget afgelopen zomer.

Why not? Gevalletje prima dance afsluiter om nog even los te gaan op een paar oude hits. Zeker met een paar pilsjes achter de kiezen. Dan heeft een Faithless toch veel meer hits achter hun naam dan bijvoorbeeld een Netsky? Ik ken sowieso geen nummer van die beste man (klopt, ik ben geen danceliefhebber) en van Faithless kan ik er zo een aantal opnoemen. En denk dat er veel meer mensen zijn die er net zo over denken.

Gevalletje vergane glorie.
Helaas is deze reunietour niet van hoog niveau als we de verhalen mogen geloven. Maar ik snap het wel als ze hen zouden boeken, kijkend naar hun bekende hits inderdaad. Maar dit jaar zijn er echt wel betere partyacts/dance afsluiters te halen voor Werchter denk Disclosure/Major Lazer/Macklemore/Kalkbrenner/Netsky/Justice en weet ik veel wat nog meer.

Users who are viewing this thread