Rock Werchter 2016 - Geruchten

Ik verwacht nog geen stormloop voor die kaarten. In ieder geval minder hard als vorig jaar, wanneer de combi's al in jan of feb de deur uit waren. Vooralsnog zie ik het nu zo snel niet gebeuren. Laat RW eerst wat fatsoenlijke namen droppen...

Precies wat jullie zeggen. Ik wacht nog even op namen die me echt kunnen boeien. Jamie xx en Beirut is wel leuk maar niet iets waar ik een ticket voor ga kopen.

Ik niet, ze hebben echt alleen nog maar matige namen aangekondigd. Letterlijk niks wat ik wil zien tot nu toe, zelfs Pinkpop had vorig jaar in de lineup in elk geval nog drie boeiende namen.

Niet helemaal waar overigens, The Offspring lijkt me nog wel lachen.

Ik wacht ook nog even af, ben blij met bmth en the offspring dus nog 2 fatsoenlijke namen voor vrijdag erbij en dan koop ik waarschijnlijk wel een kaartje voor die dag.

Black Lies wrote:
Ik niet, ze hebben echt alleen nog maar matige namen aangekondigd. Letterlijk niks wat ik wil zien tot nu toe, zelfs Pinkpop had vorig jaar in de lineup in elk geval nog drie boeiende namen.

Niet helemaal waar overigens, The Offspring lijkt me nog wel lachen.

Welcome in the team. Gewoon een heerlijke naam voor op main stage, al die krakertjes meezingen, biertje in de hand. Prima lachen naam!

Beetje saaie line-up tot nu toe. Voor 240 euro wil ik wel iets meer dan een paar 'lachen' namen.

Ik ga sowieso waarschijnlijk lang wachten met het (eventueel) halen van kaarten.
Maar voor deze namen koop ik echt nog geen ticket hoor,

Ook nog geen ticket gekocht. Een beetje "voor de vorm", uit principe... Ik koop het wat later wel.

Ik verwacht dat het niet zo snel uitverkoopt als in 2015, Muse en Foo FIghters zijn namelijk niet populair, maar hyperpopulair.

Voorts verwacht ik wel dat het nog helemaal goed komt met Rock Werchter 2016. Zo lang ze goede headliners combineren met een interessante programmering in de breedte (zoals voorgaande jaren met Patti Smith, Other Lives, Damien Rice, Caribou, Jungle, Death Cab for Cutie, The War on Drugs, Robert Plant, Damon Albarn, MIdlake, Agnes Obel, Pixies, Metronomy, The Black Angels, Gary Clark Jr., Phoenix, Richard Hawley, The Gaslight Anthem...) koop ik sowieso een ticket.

Dit jaar dus nog hopen op Beck, PJ Harvey, New Order, Massive Attack, Richard Hawley, Tame Impala, Suede, M83, Courtney Barnett, Underworld...

Ticket in the pocket. Woensdag al gehaald. Bij de eerste namen zitten al een paar hoogtepunten (Rammstein!, Editors, the Offspring, FATM en in theorie de Peppers).

In principe ben ik wel van plan om naar RW te gaan dit jaar maar voorlopig ben ik nog niet overtuigd, bij lange na niet. Het is namelijk behoorlijk prijzig en tot nu toe zijn er best wat acts die ik wil zien maar daar mogen er nog een hoop meer bij komen.

Meer dan 30 nieuwe namen voor download. Zie niet echt veel voor Werchter(jammer genoeg want download heeft wel een heeel dikke line-up). Misschien Breaking Benjamin, Billy Talent, Twin Atlantic, Don Broco,

Ook ik heb - in tegenstelling tot vorige jaren - mijn tickets niet meteen gekocht. Het is inderdaad veel geld en hoewel ik RHCP en Rammstein graag nog eens zou zijn: ik heb ze al gezien. Ik wacht dus wel nog op wat leuke namen vooraleer ik ga beslissen wat ik doe. Ik ga al vanaf mijn 12 jaar (ondertussen ben ik er 25) naar festivals, dus komt er wel zo'n moment waarop je zegt: nu gaan ze echt wel wat méér moeten doen om mij nog tot op de weide te krijgen.

Ook ik heb – in tegenstelling tot vorige jaren – mijn tickets niet meteen gekocht. Het is inderdaad veel geld en hoewel ik RHCP en Rammstein graag nog eens zou zijn: ik heb ze al gezien. Ik wacht dus wel nog op wat leuke namen vooraleer ik ga beslissen wat ik doe. Ik ga al vanaf mijn 12 jaar (ondertussen ben ik er 25) naar festivals, dus komt er wel zo’n moment waarop je zegt: nu gaan ze echt wel wat méér moeten doen om mij nog tot op de weide te krijgen.

Nu is het nog gene vette, maar het komt wel goed. Rock Werchter maakt er meestal wel werk van dat er ook een pak 'specialere' namen staan. Zo kan je The National wel al opschrijven. En ik zie New Order en Foals en (hihi) Tenacious D ook wel komen. Maar ik wacht dus ook met het kopen van die tickets. Want nu we de grootste brol (Offspring, BMTH) al gehad hebben, moeten die eerste goede namen stilaan komen, toch?

Laten we inderdaad hopen dat die goede namen nog komen :-) Als ik het goed heb verstaan, krijgen we vandaag ofwel bevestiging van Pearl Jam, ofwel komt PJ dan helemaal niet?

Denk niet dat er vandaag iets bekend gemaakt wordt voor RW.Straks om 16u maakt Stubru namelijk de namen bekend voor De warmste week.

Denk niet dat er vandaag iets bekend gemaakt wordt voor RW.Straks om 16u maakt Stubru namelijk de namen bekend voor De warmste week.

Als het Pearl Jam wordt voor vandaag, is dat niet om 16u, maar wanneer Pearl Jam het wil.

Maar goed, ik schat die kans op 5%. Ik verwacht aankondiging van Noord-Amerikaanse tour vandaag. En (nog?) niks over Europese tour. Dan blijven we met dezelfde vraag zitten: komen ze nu rond juni naar Europa of niet?

Users who are viewing this thread