Rock Werchter 2016 - Geruchten

Raar dat er nog geen enkele donderdag naam is aangekondigd. Ook al is het geen headliner ik had er nu toch 2 namen verwacht.
Wel blij met BMTH, the offspring en Jamie xx. Mo ken ik niet en beirut nog niet goed genoeg, dus die moet ik nog eens een paar keer beluisteren.

Ik vraag me af wanneer de goede namen komen. Nog niet één naam die ik graag wil zien...

Dat er nog geen naam voor donderdag is versterkt alleen maar het verhaal dat de PJ-aankondiging naar maandag verschoven is. Dan begint die verkoop van donderdag 2 dagen later pas op gang te komen, big deal.

De namen staan gewoon alfabetisch, niet van uit gaan denk ik dat The Offspring laagste van allemaal staat

Dus nog niks voor donderdag. Sterkt het gerucht dat daar wat ‘aan de hand is’ met de (mogelijke) headliner voor die dag; Pearl Jam.

Dan hoop ik toch eerder op een band, die de afgelopen jaren er niet heeft gestaan.

Raar dat er nog geen enkele donderdag naam is aangekondigd. Ook al is het geen headliner ik had er nu toch 2 namen verwacht.
Wel blij met BMTH, the offspring en Jamie xx. Mo ken ik niet en beirut nog niet goed genoeg, dus die moet ik nog eens een paar keer beluisteren.

Ken haar enkel van het liedje "Lean On" met Major Lazer + ze heeft een nieuwe single uit dacht ik..

De namen staan gewoon alfabetisch, niet van uit gaan denk ik dat The Offspring laagste van allemaal staat

Per dag staan ze wel op grootte, en daar is The Offspring kleiner dan BMTH. 's Namiddags op Main Stage ofzo.

Na 9 namen blijft het nog steeds een kutaffiche. Enkel Jamie XX en Beirut kunnen mij boeien.

Brian wrote:

Ken haar enkel van het liedje “Lean On” met Major Lazer + ze heeft een nieuwe single uit dacht ik..

Mmmm, als de rest van de muziek ook als lean on is, ben ik vrij snel klaar met het paar keer beluisteren ben ik bang.

Heel blij met the offspring en bmth is ook wel leuk. Denk dat ik op de vrijdag wel aanwezig ben :)

Ondertussen hebben ze BMTH en The Offspring op de dagindeling al geswitcht, ze hebben ingezien dat The Offspring toch net iets groter is dan BMTH :-)

Ben ik nou gek, of zijn er nou nog steeds geen namen voor de donderdag?

Goed dat ze BMTH, Offspring en Rammstein op dezelfde dag zetten! Spreken toch wat hetzelfde publiek aan. Jamie xx en MO zijn ook leuke 'hippe' toevoegingen!

Wejoo die dag van Rammstein wordt in ieder geval lekker stevig! Ook zeer tevreden met Jamie XX! Dat worden Good Times!

Jamie XX omdat die top was op Pukkelpop. kan ik inkomen.
BMTH krijgt veel airplay op Stubru. geen fan, maar kan ik inkomen
Offspring op pukkelpop echt niet overtuigend, en dan spreek ik me nog zacht uit.
Wat die Mo komt doen begrijp ik helemaal niet. wat n bagger, die single Kamikaze was wel Hotshot op stubru. En bij RW zijn ze gevoelig voor Stubry-gehypte artiesten
Beirut, tja, word ik ook nie wild van.
Wat n ontgoocheling, wederom.

Jamie XX omdat die top was op Pukkelpop. kan ik inkomen.
BMTH krijgt veel airplay op Stubru. geen fan, maar kan ik inkomen
Offspring op pukkelpop echt niet overtuigend, en dan spreek ik me nog zacht uit.
Wat die Mo komt doen begrijp ik helemaal niet. wat n bagger, die single Kamikaze was wel Hotshot op stubru. En bij RW zijn ze gevoelig voor Stubry-gehypte artiesten
Beirut, tja, word ik ook nie wild van.
Wat n ontgoocheling, wederom.

Dan heb ik toch liever Halsey of Lapsley ipv Mo als we dan toch die pop tour opgaan hm..
The Offspring was idd echt slecht op pkp vond ik, zullen wel in de late namiddag spelen!
Jamie XX is de enige die me kan bekoren, zal wel de Klub C afsluiten op die zondag, niet?

Ik hoop alleen dat die dagtickets niet te hard gaan. Als er genoeg leuke bands komen, ga ik gewoon 4 dagen, maar als dat niet gebeurt, zou ik toch wel de zaterdag willen gaan ... Daarom haat ik het dus dat de voorverkoop start als er maar zo weinig bands gekend zijn.

Na 9 namen blijft het nog steeds een kutaffiche. Enkel Jamie XX en Beirut kunnen mij boeien.

Dit dus.

Users who are viewing this thread