Rock Werchter 2016 - Geruchten

Ik denk dat we Bring Me The Horizon kunnen afschrijven. Staan namelijk reeds op Roskilde, Provinssirock en Bravalla, alledrie eveneens van 30 juni tot 2 juli. Dan zouden ze 4 dagen op een rij moeten spelen + de redelijk verre trip vanuit Scandinavie maken.

Als Pearl Jam de nieuwe headliner wordt, dan verwacht ik hun bekendmaking niet om 4 uur. Ze hebben nog niks gezegd rond een EU tour, dus ik verwacht toch dat ze niet één enkele datum lossen.

Maar: als. Want ik begin steeds meer te twijfelen of die vandaag bekend gemaakt zal worden. Het is érg stil namelijk. Dat we vandaag namen krijgen, daar ben ik 100% van overtuigd. Maar misschien wat subs ofzo? The National en Tenacious D lijken me bijvoorbeeld 2 namen die voor wat hype kunnen zorgen.

Als Pearl Jam de nieuwe headliner wordt, dan verwacht ik hun bekendmaking niet om 4 uur. Ze hebben nog niks gezegd rond een EU tour, dus ik verwacht toch dat ze niet één enkele datum lossen.

Maar: als. Want ik begin steeds meer te twijfelen of die vandaag bekend gemaakt zal worden. Het is érg stil namelijk. Dat we vandaag namen krijgen, daar ben ik 100% van overtuigd. Maar misschien wat subs ofzo? The National en Tenacious D lijken me bijvoorbeeld 2 namen die voor wat hype kunnen zorgen.

Laatste reactie op PJ tour aankondiging:

Sounds like a lot of people are thinking Monday due to the lack of pre-announcement hoopla, and what some radio and industry types have said.

Vandaag vijf nieuwe namen... (dus wss subs)

Pearl Jam zit er niet bij maar er zou nog wel een onderhandeling zijn.

Gloeilamp wrote:
Wesley wrote:
Vandaag vijf nieuwe namen… (dus wss subs)

Bron?

Dezelfde als vorige keer, afwachten of het klopt maar ik ga wel van juiste informatie uit
1f609.png

"er zou nog wel een onderhandeling zijn". Een onderhandeling om ze definitief te boeken of een onderhandeling om ze vandaag te mogen bekend maken?

Wesley wrote:
Gloeilamp wrote:
Wesley wrote:
Vandaag vijf nieuwe namen… (dus wss subs)

Bron?

Dezelfde als vorige keer, afwachten of het klopt maar ik ga wel van juiste informatie uit
1f609.png

“er zou nog wel een onderhandeling zijn”. Een onderhandeling om ze definitief te boeken of een onderhandeling om ze vandaag te mogen bekend maken?

Er is sprake dat ze niet naar Europa willen komen voorlopig door de terreurdreiging. Werchter zou nog aan het lobbyen zijn om hen alsnog te overtuigen.

Bron van Wesley zou het wel eens bij het rechte eind kunnen hebben. Volgens wat ik hoorde idd vijf namen vandaag, geen headliners.
Zelfde bron herhaalde ook nog eens: (definitief?) geen Pearl Jam, tour is volledig gecanceld.

Ik blijf het een vreemd verhaal vinden, omdat ik dat afzeggen echt niet bij Pearl Jam zie passen. Maar goed, we zullen zien hoeveel namen er straks komen.

Als ze Pearl Jam (nog) niet kunnen aankondigen, wat ik eigenlijk verwacht, dan zullen ze inderdaad wel willen knallen met 5 andere mooie namen. Ik vind het niet erg.

16 uur wordt een mooi uur.

Er is sprake dat ze niet naar Europa willen komen voorlopig door de terreurdreiging. Werchter zou nog aan het lobbyen zijn om hen alsnog te overtuigen.

Nou, als je ergens niet zou willen komen om terreurdreiging is het wel dicht in de buurt van Brussel lijkt mij

TheHives wrote:

Nou, als je ergens niet zou willen komen om terreurdreiging is het wel dicht in de buurt van Brussel lijkt mij

Ja, maar ik blijf het érg bizar vinden hoor. We spreken over juli (oké, de laatste dag van Juni). Ik heb het gevoel dat zelfs nu de spanning lichtjes aan het weg ebben is (gelukkig!), tegen dan gaat de tereurdreiging van oktober echt oud nieuws zijn toch. Anders moet je nooit optreden hé. 10 jaar geleden was er tereur en binnen 10 jaar zien zal tereur helaas ook nog de wereld niet uit zijn...

Oké, misschien kijken ze daar vanuit de USA anders naar. Ook heel on-Pearl jam vind ik, deze foute manier van handelen.

Als ze Pearl Jam (nog) niet kunnen aankondigen, wat ik eigenlijk verwacht, dan zullen ze inderdaad wel willen knallen met 5 andere mooie namen. Ik vind het niet erg.

Zie ook liever 5 namen (mocht het gebeuren). Als ze PJ zouden aankondigen zou het commentaar ook niet mals zijn ("Alweer?", "Lekker origineel").

mattman wrote:

Zie ook liever 5 namen (mocht het gebeuren). Als ze PJ zouden aankondigen zou het commentaar ook niet mals zijn (“Alweer?”, “Lekker origineel”).

Zeer veel mensen zitten te wachten op Pearl Jam hoor. Mag dan in het rijtje 2010 - 2012 - 2014 zijn.

Boek Neil Young dan maar zou ik zeggen.

mattman wrote:

Zie ook liever 5 namen (mocht het gebeuren). Als ze PJ zouden aankondigen zou het commentaar ook niet mals zijn (“Alweer?”, “Lekker origineel”).

Ga je zien dat het rijtje aangevoerd wordt door The National, Major Lazer en Bastille ;)

Ik mag hopen dat er tussen deze vijf namen toch eentje zit die nieuw is in het geruchtencircuit. Ik zou het flauw vinden als we er vijf krijgen die al weken voor andere festivals aangekondigd zijn.

Ik blijf het een vreemd verhaal vinden, omdat ik dat afzeggen echt niet bij Pearl Jam zie passen. Maar goed, we zullen zien hoeveel namen er straks komen.

Je kunt natuurlijk moeilijk over afzeggen spreken als ze nooit zijn aangekondigd. Oké, misschien lag dat vast bij de organisaties van de festivals, maar naar het publiek toe is het geen annulatie als ze niet werden aangekondigd.

Users who are viewing this thread