Rock Werchter 2016 - Geruchten

Dennis1808 wrote:
mattman wrote:
Als ze Pearl Jam (nog) niet kunnen aankondigen, wat ik eigenlijk verwacht, dan zullen ze inderdaad wel willen knallen met 5 andere mooie namen. Ik vind het niet erg.

16 uur wordt een mooi uur.

Zie ook liever 5 namen (mocht het gebeuren). Als ze PJ zouden aankondigen zou het commentaar ook niet mals zijn (“Alweer?”, “Lekker origineel”).

Ga je zien dat het rijtje aangevoerd wordt door The National, Major Lazer en Bastille
1f609.png

Ik mag hopen dat er tussen deze vijf namen toch eentje zit die nieuw is in het geruchtencircuit. Ik zou het flauw vinden als we er vijf krijgen die al weken voor andere festivals aangekondigd zijn.

Vandaag is Slaves aangekondigd voor Reading/Leeds, die zou ik graag zien komen + CHVRCHES + Biffy Clyro + Royal Republic + Götterdämmerung dan ben ik wel tevreden :p

Steven Wilson speelt op 2 juli in Barcelona met Opeth. Zou die 2 graag op Werchter zien (Opeth in de AB gezien eindje terug en Steven Wilson ga ik in de AB zien op 23 januari), maar vrees dat het niet zo'n Werchter namen zijn. Porcupine Tree heeft wel op Werchter gespeeld, dus Steven Wilson is eventueel nog mogelijk. Maar dat zal dan pas een aankondiging zijn als de AB is uitverkocht of na het optreden.

Dennis1808 wrote:
mattman wrote:
Als ze Pearl Jam (nog) niet kunnen aankondigen, wat ik eigenlijk verwacht, dan zullen ze inderdaad wel willen knallen met 5 andere mooie namen. Ik vind het niet erg.

16 uur wordt een mooi uur.

Zie ook liever 5 namen (mocht het gebeuren). Als ze PJ zouden aankondigen zou het commentaar ook niet mals zijn (“Alweer?”, “Lekker origineel”).

Ga je zien dat het rijtje aangevoerd wordt door The National, Major Lazer en Bastille
1f609.png

Ik mag hopen dat er tussen deze vijf namen toch eentje zit die nieuw is in het geruchtencircuit. Ik zou het flauw vinden als we er vijf krijgen die al weken voor andere festivals aangekondigd zijn.

Ah ja, 30 Seconds to Mars heeft nog geen enkel optreden aangekondigd.

Het gaan namen zijn die zowat elke doelgroep aanspreekt als ze slim zijn hé.

Mijn gok: The National, Disclosure, The 1975, Tenacious D, Biffy Clyro

Even iets compleet anders. Niet dat ik de info over PJ of de aankondiging van 5 nieuwe namen niet geloof voor vanmiddag, maar denk toch dat het de moeite waard is: volgens de website blogitallnight.com gaat Bruce Springsteen vandaag een tour door de VS bekend maken in het voorjaar van 2016.

Als je het dan over een mogelijke headliner hebt die niet veel op herhaling geweest is maar wel een dag kan dragen... Voila. Wie weet maakt hij de oversteek wel. Zou ook voor Werchter Classic kunnen uiteraard.

Even iets compleet anders. Niet dat ik de info over PJ of de aankondiging van 5 nieuwe namen niet geloof voor vanmiddag, maar denk toch dat het de moeite waard is: volgens de website blogitallnight.com gaat Bruce Springsteen vandaag een tour door de VS bekend maken in het voorjaar van 2016.

Als je het dan over een mogelijke headliner hebt die niet veel op herhaling geweest is maar wel een dag kan dragen… Voila. Wie weet maakt hij de oversteek wel. Zou ook voor Werchter Classic kunnen uiteraard.

Bruce zou gaan touren met Pearl Jam in Amerika.

Queen + AL op de zondag, Pearl Jam (of iets anders) op de donderdag. Of zou dat te gek zijn? Vind het toch een sterk verhaal dat FATM coheadliner zou zijn, zeker omdat ze er vorig jaar al waren. Eerder als sub dan.

Co- of subheadliner is maar kwestie van interpretatie he. Denk wel dat er nog een semi-grote naam bijkomt, maar dat Florence bedoeld is als een van de grote namen van die dag kan je denk ik niet meer onderuit.

Negen namen zijn nu gekend. Rammstein, The Offspring en Bring Me The Horizon komen naar Rock Werchter op vrijdag 1 juli. Editors, Red Hot Chili Peppers en Beirut staan er op zaterdag 2 juli. Florence + the Machine, Jamie xx en MØ zullen op zondag 3 juli present geven. Meer namen volgen binnenkort. De ticketverkoop van Rock Werchter 2016 gaat morgenochtend om 9u van start. Tickets zijn uitsluitend te koop via proximusgoformusic.be en ticketmaster.be.

Dus nog niks voor donderdag. Sterkt het gerucht dat daar wat 'aan de hand is' met de (mogelijke) headliner voor die dag; Pearl Jam.

Opvallend dat The Offspring als kleinste naam staat. Is natuurlijk nogal relatief als er maar 9 namen bekend zijn, maar ik zou The Offspring toch wel hoger inschatten dan BMTH of MO (whoever the hell that might be)

Dan toch BMTH & The Offspring haha :p
Jamie XX was ergens wel een zekerheidje, vrij leuke namen vind ik :)

Users who are viewing this thread