Rock Werchter 2016 - Geruchten

Tenacious D en PJ Harvey op Roskilde

Bastille op Bravalla

Guy Garvey doet Engelse shows een week voor Werchter

Northside dropt Iggy Pop, Yeasayer, Caribou, Deftones en Bloc Party... Damn, die hebben echt al een killer-lineup

Northside dropt Iggy Pop, Yeasayer, Caribou, Deftones en Bloc Party… Damn, die hebben echt al een killer-lineup

Wel 240 euro voor 3 dagen + camping. En dan durven mensen over Werchter klagen.

Iggy gaat wel subheadlinen. Deftones ook een leuke naam, als ze niet naar GMM gaan.

Bloc Party, why? die comeback had echt niet gehoeven.

Klopt, maar dat heeft vooral te maken met het feit dat in Scandinavië een hoger gemiddeld prijsniveau heeft en ze allemaal nog een aparte munt hebben die sterk staat t.o.v de euro :)

Iggy gaat wel subheadlinen. Deftones ook een leuke naam, als ze niet naar GMM gaan.

Bloc Party was op RW13 nochtans veruit een van de beste optredens dat jaar ;)

Klopt, maar dat heeft vooral te maken met het feit dat in Scandinavië een hoger gemiddeld prijsniveau heeft en ze allemaal nog een aparte munt hebben die sterk staat t.o.v de euro
simple-smile.png

Dat is ook weer waar. Ga daar eens een pint en een snack halen, en je betaalt evenveel als wij aan een gemiddeld concertticket.

Loveless wrote:

Bloc Party was op RW13 nochtans veruit een van de beste optredens dat jaar
1f609.png

En hun Europese shows begin deze maand werden volop afgekraakt. Geen passie meer en voornamelijk nummers uit de recente albums.

Edit: kan er echt niets gedaan worden aan die gigantische smileys?

MeukiJam wrote:
Loveless wrote:

Bloc Party was op RW13 nochtans veruit een van de beste optredens dat jaar
1f609.png

En hun Europese shows begin deze maand werden volop afgekraakt. Geen passie meer en voornamelijk nummers uit de recente albums.

Edit: kan er echt niets gedaan worden aan die gigantische smileys?

[/quote]

Was er zelf bij in het Koninklijk Circus in Brussel! Eerste helft van de show was idd vooral nieuwe nummers, die nog moeilijk overkwamen. Maar de tweede helft was zonder twijfel nog steeds het Bloc Party van weleer, mét passie ( vooral bij Kele ) ;)

Shinedown zou wel vet zijn! ze staan al op Rock in Vienna en op Download, hopelijk ook Werchter

Balaton namen (6-10 juli)

Mogelijk interresant voor Rock Werchter:

Macklemore & Ryan Lewis
Lost Frequencies
de andere namen zie ik niet in aanmerking komen...

Damn, die lineup van Roskilde. Die gasten zijn keihard aan het 'winnen' qua line up.

Bloc Party was vorige keer op RW inderdaad een succes, mede doordat ze in The Barn werden gedropt kwamen ze beter uit de verf, en met slechts een uur speeltijd hadden ze toen ook minder nieuwe nummers gespeeld dan bij een concert. Gelukkig maar

Tenacious D maakt dan wel grote kans denk ik...

Maar... ik begrijp die band niet... Muzikaal toch niet bijzonder... Waarom zo populair? Wat zie ik niet? Waar moet ik beginnen?

Tenacious D maakt dan wel grote kans denk ik…

Maar… ik begrijp die band niet… Muzikaal toch niet bijzonder… Waarom zo populair? Wat zie ik niet? Waar moet ik beginnen?

Jack Black is een bekende Hollywood ster.. dat is volgens mij 80% van het succes. Daarnaast verwerkt ie 'grappige' teksten in de songs en voila een dergelijke combi zorgt ervoor dat een populaire 'band' is geboren.

Everyknight wrote:
Tenacious D maakt dan wel grote kans denk ik…

Maar… ik begrijp die band niet… Muzikaal toch niet bijzonder… Waarom zo populair? Wat zie ik niet? Waar moet ik beginnen?
Jack Black is een bekende Hollywood ster.. dat is volgens mij 80% van het succes. Daarnaast verwerkt ie ‘grappige’ teksten in de songs en voila een dergelijke combi zorgt ervoor dat een populaire ‘band’ is geboren.

Valt ook nog wel mee hoor, muzikaal is het helemaal niet slecht.

Staat ook nergens dat ik het slechte muziek vind, geef alleen aan waarom ze zo populair zijn.

Morgen dan eindelijk iets voor de donderdag? Of echt pas vrijdag? Ik weet niet zoveel van marketing af, maar een dag gewoon leeg laten staan, zonder maar één klein naampje, lijkt me niet slim... En bizar.

Users who are viewing this thread