Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vrijdag een lading zou ik betwijfelen. Als het daadwerkelijk een headliner is (Pearl Jam?) zullen ze daar wel een aparte aankondiging voor uittrekken. Dan denk ik eerder zo meteen of morgen een kleinere naam voor de donderdag, opdat die early birds ook dagtickets kunnen kopen. Als ik me niet vergis hebben ze vorig jaar zo The War On Drugs aangekondigd, om toch al een naam voor de zaterdag te hebben.
Vrijdag een lading zou ik betwijfelen. Als het daadwerkelijk een headliner is (Pearl Jam?) zullen ze daar wel een aparte aankondiging voor uittrekken. Dan denk ik eerder zo meteen of morgen een kleinere naam voor de donderdag, opdat die early birds ook dagtickets kunnen kopen. Als ik me niet vergis hebben ze vorig jaar zo The War On Drugs aangekondigd, om toch al een naam voor de zaterdag te hebben.
Er zit bij de namen van Nova Rock een wel heel interessante naam. Breaking Benjamin. Hun zanger heeft heel wat angstsyndromen en durfde daarom in het verleden niet te vliegen of met een boot te varen. Daarom tourden zij enkel nog maar in Noord en Zuid-Amerika. Nu dus blijkbaar niet. Denk dat wel elk festival in Europa daar wel van wilt profiteren aangezien er zeeeeer weinig europeanen Breaking Benjamin hebben gezien en het is toch een redelijk grote groep.
Maar ik vrees dat ze eerder naar Graspop zullen gaan...
Ja oke ik snap wel dat er mensen zijn die erop zitten te wachten omdat ze gewoon nooit in Europa zijn. Gewoon iets zien om het eens gezien te hebben. Maar stuur ze maar door naar Suikerrock ofzo, daar kom ik toch niet
Ja oke ik snap wel dat er mensen zijn die erop zitten te wachten omdat ze gewoon nooit in Europa zijn. Gewoon iets zien om het eens gezien te hebben. Maar stuur ze maar door naar Suikerrock ofzo, daar kom ik toch niet
Important message on the official ten club members forum !
" Lets hope this is true, then Im a happy girl émoticône heart
EDIT: this is something I found in another group, I think it's still all speculation and rumors
Michael Cocozza Not just speculation and rumors. Philly (Wells Fargo) is definitely holding those dates for PJ. Bands sometimes cancel after holding the dates, but I know from a person high up at Wells Fargo Center that PJ has those dates.
[...] Europe
8-9 June : Amsterdam
12 June : Pinkpop
14 June : Paris
16-17 June : London
21 June : Rome
23 June : Bologna
25 June : Milan
27 June : Prague
30 June : Belgium
2 July : Switzerland
4 July : Barcelona
7 July : Lisbon
Natascha Hermans yeah I know there are some dates in europe pretty much certain as well I just mean that nothing has been confirmed officially by PJ yet "
Luud wrote:
het gaat er toch ook niet om waar jij komt ja of nee.
Als ze komen zal het op een 'kwalitatief' festival zijn als Pukkelpop, RW, Graspop,... Mss lokerse feesten of dour. Maar op andere festivals zie ik Breaking Benjamin niet komen. Zeker niet Suikerrock.
The Offspring gaat echt niet meer subben, die zijn al zwaar afgeschreven. Ik gok dat zij de punkdag op Lokerse Feesten gaan headlinen ofzo. Ellie Goulding kan je nog ergens als sub-zekerheidje neerschrijven. Voor Florence zou ze nog het beste passen, twee hyperpopulaire vrouwen.
Overigens The National en Kurt Vile aangekondigd voor Super Bock Rock, 2 weken na Werchter.