Rock Werchter 2016 - Geruchten

Werchter Boutique
5 min. ·
Rihanna's ‪#‎AntiWorldTour‬ stops at Werchter Boutique on Thursday 21 July 2016. Performing with Rihanna are special guests The Weeknd and BIG SEAN.
Tickets for Werchter Boutique presents Rihanna go on sale Thursday 3 December at 10 AM. Tickets available exclusively via proximusgoformusic.be and ticketmaster.be. ‪#‎WB16‬ #ANTIWorldTour

Na jaren niks gehoord van haar te hebben staat ze even op Boutique en de ArenA? Wat is deze?

Na jaren niks gehoord van haar te hebben staat ze even op Boutique en de ArenA? Wat is deze?

In oktober 2015 werd bekend dat Rihanna een contract van $25 miljoen met Samsung heeft afgesloten. In ruil voor promotie van de Samsung Galaxy-telefoonlijn sponsort Samsung de uitgave van Anti en de bijbehorende wereldtournee.[18] De Anti World Tour werd aangekondigd op 23 november 2015. De tour start in februari 2016. In Noord-Amerika zal Rihanna vergezeld worden door Travis Scott, en in Europa door The Weeknd en Big Sean.

Het grapje bij de single met Paul McCartney en Kanye was "toch aardig dat die oude man mee mag spelen, kan die misschien nog doorbreken".

Coldplay op TW Classic dan maar? Zou wel een beetje vreemd zijn. Kan het me wel niet voorstellen dat de organisatie ze zomaar laat schieten.

Mischien dan toch de donderdag op werchter? lijkt me heel erg sterk maar toch...
Ik denk dat coldplay belgie een keertje overslaat....

Moest het verhaal van Pearl Jam waar zijn kan het nog steeds dat ze Coldplay op donderdag boeken.

Coldplay zit de dag ervoor en de dag erna in Duitsland dus niet zo heel ver.

No way dat Coldplay nog even op RW passeert, zeker nu ze elders in geen tijd meerdere voetbalstadions uitverkochten.

Ik bedenk me wel net dat Live Nation om de paar jaar een extra evenement mag organiseren indien ze elk jaar braafjes aan de regels van Werchter voldoen. Zo was er enkele jaren terug én RW én Classic én Boutique én Werchter presents Roger Waters. Misschien dat ze daarvoor gaan met Coldplay.

Ze zijn iig met de site bezig.
Er staat nu een link op naar de pagina van north west walls.
Benieuwd of we vandaag nog iets nieuws krijgen

Moest het verhaal van Pearl Jam waar zijn kan het nog steeds dat ze Coldplay op donderdag boeken.

Coldplay zit de dag ervoor en de dag erna in Duitsland dus niet zo heel ver.

Dat gaat niet gebeuren, dan spelen ze 3 dagen achter elkaar wat ze verder nergens doen. Daarnaast doen ze nooit 2 dagen achter elkaar in verschillende steden.

Ik bedenk me wel net dat Live Nation om de paar jaar een extra evenement mag organiseren indien ze elk jaar braafjes aan de regels van Werchter voldoen. Zo was er enkele jaren terug én RW én Classic én Boutique én Werchter presents Roger Waters. Misschien dat ze daarvoor gaan met Coldplay.

Klopt, heb wel eens in het bestemmingsplan van werchter gekeken. Als ik het mij goed herinner mogen ze naast RW over een periode van 3 jaar 7 (of 6) eendagsevenementen organiseren met een maximum van 3 in 1 jaar. Ze mogen door het gebrek van Boutique vorige 2 jaren sowieso dit jaar 3 eendagsevenementen doen.

No way dat Coldplay nog even op RW passeert, zeker nu ze elders in geen tijd meerdere voetbalstadions uitverkochten.

was het toen niet RW, Classic ( Bruce Springsteen ) en Roger Waters? Volgens mij mogen ze per jaar 3 evenementen houden.

Er was toch ook iets met een aanvraag voor een vergunning voor extra evenement in Dessel? Men ging toen gelijk uit van GNR, maar dat kan natuurlijk net zo goed Coldplay zijn? Ik weet niet hoe die 'losse' AC/DC show daar bevallen is? Zowel qua organisatie/gemeente als bezoekers?

Pixies op dour. Moeten we dus ook niet meer verwachten op werchter. Maar goed ook, want op werchter worden ze dan weggestoken in een tent.

zaterdag begint de kaartverkoop,
Wat zal prijs dit jaar gaan worden?
voor geregistreerde 2015 kaarten is en een pre sale

@RockWerchter geen voorverkoop dit keer voor geregistreerde 2015 tickets?

Rock Werchter ‏@RockWerchter 1 u1 uur geleden
@bertboss Jawel, je ontvangt zeer binnenkort alle info via email!

Zijn ze ook lekker op tijd mee dan.

Zijn ze ook lekker op tijd mee dan.

Beetje laat inderdaad. Maar ik verwacht vandaag een mailtje, morgen een naam, en donderdag de pre-sale. Ze zullen toch niet op de dag van de reguliere verkoop nog een naam lossen?

Pixies! Alweer zo'n mooie naam die niet op RW staat. Ik denk trouwens heel stil in mijn hoofd dat ze morgen misschien ook al een naampje lossen, en vrijdag opnieuw. Of misschien is dat wel erg veel wishful thinking...

Users who are viewing this thread