Rock Werchter 2016 - Geruchten

Er zijn nu twee mogelijkheden, die allebei op hun eigen manier wel wat 'backers' hebben of geloofwaardig zijn:

- 4 december wordt PJ voor een hele rits Europese festivals aangekondigd, dag erna begint bv. VVK Werchter.
- Er waren (vergevorderde) plannen voor een Europese (festival)tour, maar die zijn in een laat stadium afgebroken, aldus de verhalen mogelijk door de terreurdreiging.

Er zijn nu twee mogelijkheden, die allebei op hun eigen manier wel wat ‘backers’ hebben of geloofwaardig zijn:

– 4 december wordt PJ voor een hele rits Europese festivals aangekondigd, dag erna begint bv. VVK Werchter.
– Er waren (vergevorderde) plannen voor een Europese (festival)tour, maar die zijn in een laat stadium afgebroken, aldus de verhalen mogelijk door de terreurdreiging.

Ja, alleen vraag ik me dan weer af wie die Wesley is, hij klinkt als PJHolland op het Tenclub forum
En die persoon is tot nog toe de enige die zegt dat de tour afgeblazen is.
M.a.w.ik ben benieuwd wat Wesley zijn bron is

Dus... normaal zou RW vrijdag pearl jam aankondigen als grote donderdag headliner (normaal altijd de 'belangrijkste' headliner), maar dat feestje gaat allicht niet meer door...

Ik ben benieuwd wat het gaat worden. Ik heb het gevoel dat vrijdag een nieuwe speler op de festivalmarkt hun intrede gaat doen...

Loveless wrote:
Er zijn nu twee mogelijkheden, die allebei op hun eigen manier wel wat ‘backers’ hebben of geloofwaardig zijn:

– 4 december wordt PJ voor een hele rits Europese festivals aangekondigd, dag erna begint bv. VVK Werchter.
– Er waren (vergevorderde) plannen voor een Europese (festival)tour, maar die zijn in een laat stadium afgebroken, aldus de verhalen mogelijk door de terreurdreiging.

Ja, alleen vraag ik me dan weer af wie die Wesley is, hij klinkt als PJHolland op het Tenclub forum

Ik las op een ander forum dat er schijnbaar ook nog een journalist is die loopt te roepen dat de plannen last minute gewijzigd zijn.

Rick wrote:
Loveless wrote:

Ik las op een ander forum dat er schijnbaar ook nog een journalist is die loopt te roepen dat de plannen last minute gewijzigd zijn.

Zoals ik het las op dat forum is dat een en dezelfde persoon.

Zonet aangekondigd voor British Summer Time op 2 juli : Florence+TM, Kendrick Lamar, Jamie xx en Blood Orange. Vooral Kendrick en Jamie xx lijken me grote kanshebbers

The xx lijkt me nu wel af te vallen, Jamie xx heeft al meerdere solodata voor juni ondertussen. Jamie solo lijkt me een zekerheid dan. Bij Kendrick is het afwachten, aangezien hij het eigenlijk enkel voor headlinerspots doet (vorige zomer toch), en ik zie hem ook niet als party act op zondag.

Ik geloof die afzegging van Pearl Jam nog steeds niet. Van alle artiesten zou dat bij PJ misschien nog het meest ingaan tegen waar de band voor staat.

Ik denk dat dat gerucht van pearl jam niet waar zou zijn...
Trwns ik las op efestivals dat faithless eraan denkt om nog wat festivals te gaan doen.
Mischien nog 1x rock werchter voordat ze gaan stoppen?
En denk dat we ellie goulding ook weer kunnne verwachten.
Zouden we deze week nog voor vrijdag namen krijgen?

Ik denk dat dat gerucht van pearl jam niet waar zou zijn…
Trwns ik las op efestivals dat faithless eraan denkt om nog wat festivals te gaan doen.
Mischien nog 1x rock werchter voordat ze gaan stoppen?
En denk dat we ellie goulding ook weer kunnne verwachten.
Zouden we deze week nog voor vrijdag namen krijgen?

Alweer stoppen? en dan over 5 jaar de volgende reunietour?

Loveless wrote:
Rick wrote:
Loveless wrote:

Zoals ik het las op dat forum is dat een en dezelfde persoon.

Ah okee, dat had ik niet begrepen, dacht dat het twee bronnen waren. Dan wordt het weer meer aannemelijk dat hij/zij gewoon loopt te trollen.

Faithless have hinted they could be making a return to T in the Park with keyboardist Sister Bliss hinting a return to the Scottish festival might be on the cards.

In an interview with the Daily Record, (here), she remembers singer Maxi appeared at T in the Park in 2010 in a kilt saying, "Didn't he look good? That was a great show – I loved every minute. If we can convince Maxi that maybe a little summer of festivals next year would be a good idea, then maybe we could be back to T for one last time."

The band who split in 2011, reformed this year to celebrate their 20th year playing some European festivals, and it looks as though they are considering performing at more next year too.

Friday's headliners, The Stone Roses, were the first act to be announced with Disclosure, The 1975, and Courteeners added to the bill last week for the 23rd edition next year, returning to Strathallan Castle in Perthshire over full three days from Friday 8th to Sunday 10th July 2016.

buy tickets now >

Faithless zie ik niet terugkeren. Was op TW Classic een groot fiasco, volgens de kranten is een flink deel van het publiek al tijdens hun show vertrokken en achteraf veel negativiteit op sociale media over de kwaliteit van hun show. We kunnen sowieso maximum 2 dance acts op het hoofdpodium krijgen, en dan denk ik dat Netsky/Major Lazer/Disclosure veiligere gokjes zijn.

Faithless zie ik niet terugkeren. Was op TW Classic een groot fiasco, volgens de kranten is een flink deel van het publiek al tijdens hun show vertrokken en achteraf veel negativiteit op sociale media over de kwaliteit van hun show. We kunnen sowieso maximum 2 dance acts op het hoofdpodium krijgen, en dan denk ik dat Netsky/Major Lazer/Disclosure veiligere gokjes zijn.

Wat zegt Faithless de huidige jeugd ook nog vraag ik me af? En de oudere jeugd (mijn generatie, van nu een jaartje of 30) kent het wel, maar als je al wat jaren festivals bezoekt heb je hun dus in de jaren 2004 - 2010 al véél te vaak gezien.

Ben ik de enige met een intens grote aversie jegens Major Lazer? Die komen me echt helemaal de strot uit. Disclosure & Netsky daarentegen zie ik graag komen!

Kereltje wrote:

Ben ik de enige met een intens grote aversie jegens Major Lazer? Die komen me echt helemaal de strot uit. Disclosure & Netsky daarentegen zie ik graag komen!

Nope. Hier ook. Da's, samen met Rudimental, echt wel een beetje de festivalhoer van de laastste jaren geworden. 'Als we even een plat dance actje nodig hebben, bellen we die gasten wel.' Zelfs de meest bakvissende giechelende huppeltrien moet die toch wel al beugezien zijn? De minst interessante en spannende act in het festivalcircuit imo.

Ik benook geen fan van major lazer.
Twee jaar geleden vond k het iig niet veel aan.
Dan zie ik liever disclosure, netsky, faithless, skrillex
Zou fatboy slim geen dance afsluiter kunnen zijn? staat wel op festivals

Doe dan maar Justice

In 2012 trokken ze amper volk en waren ze vrij slaapverwekkend. Een closing act moet knallen, zoals Skrillex toen deed in de Marquee.
Vandaar liever acts zoals op Lollapalooza: Skrillex, Fatboy Slim, Calvin Harris, Macklemore, Disclosure. Ofwel Belgen als Stromae of 2 Many DJ's.

Dennis1808 wrote:
Doe dan maar Justice

In 2012 trokken ze amper volk en waren ze vrij slaapverwekkend. Een closing act moet knallen, zoals Skrillex toen deed in de Marquee.
Vandaar liever acts zoals op Lollapalooza: Skrillex, Fatboy Slim, Calvin Harris, Macklemore, Disclosure. Ofwel Belgen als Stromae of 2 Many DJ’s.

Macklemore en Calvin Harris zijn live ook slaapverwekkend. Macklemore weet dat zelf ook dondersgoed, daarom doet hij zijn hitjes ook twee keer. Ik zie Disclosure en Netsky de Main van Werchter afsluiten, daar ben ik ook wel tevreden mee. Zolang Major Lazer er maar niet staat.

Users who are viewing this thread