Rock Werchter 2016 - Geruchten

Paddy wrote:
Zijn ze ook lekker op tijd mee dan.

Beetje laat inderdaad. Maar ik verwacht vandaag een mailtje, morgen een naam, en donderdag de pre-sale. Ze zullen toch niet op de dag van de reguliere verkoop nog een naam lossen?

Reguliere verkoop is zaterdag pas he. Ik denk morgen een niet-headliner voor de donderdag (de afsluitende dance act ofzo) zodat de pre-sale ook alle dagtickets in verkoop kan brengen. Dan vrijdag Pearl Jam met hun gezamenlijke touraankondiging.

The National brengt blijkbaar geen plaat uit in 2016. Ben benieuwd of Werchter hen alsnog gaat boeken, want dan kan je hen ook al op herhaling opschrijven voor 2017 of 2018...

Ja, als er iets is wat Werchter afschrikt, dan is het wel herhaling...

Ik zie ze dan toch geen RW doen, met hun laatste album ook nog PKP gedaan. Wat een festivalhoeren eigenlijk..

Dennis1808 wrote:
Paddy wrote:

Beetje laat inderdaad. Maar ik verwacht vandaag een mailtje, morgen een naam, en donderdag de pre-sale. Ze zullen toch niet op de dag van de reguliere verkoop nog een naam lossen?

Reguliere verkoop is zaterdag pas he. Ik denk morgen een niet-headliner voor de donderdag (de afsluitende dance act ofzo) zodat de pre-sale ook alle dagtickets in verkoop kan brengen. Dan vrijdag Pearl Jam met hun gezamenlijke touraankondiging.

Zaterdag al, ja. Prijzen zijn ook nog niet bekend. Toch wel handig om vantevoren te weten. Zeker als je ook voor anderen tickets haalt.

Kereltje wrote:
Dennis1808 wrote:
Paddy wrote:

Zaterdag al, ja. Prijzen zijn ook nog niet bekend. Toch wel handig om vantevoren te weten. Zeker als je ook voor anderen tickets haalt.

Reden te meer om morgen of donderdag al een naam te verwachten. Die ticketinfo gaan ze ook niet tot vrijdag 16u bewaren als de verkoop zaterdagochtend begint.

Ja, als er iets is wat Werchter afschrikt, dan is het wel herhaling…

Ik bespeur een licht sarcastische ondertoon............ :-P

En dan alle info over hun nieuwe 'The Hive Resort' (http://www.rockwerchter.be/nl/tickets/the-hive-resort )
Die prijzen grenzen overigens aan het belachelijke.

Ergste: prijs van bier is opgeslagen: 2,50 euro in voorverkoop, 2,75 euro op de wei. Graspopprijzen dus.

Ergste: prijs van bier is opgeslagen: 2,50 euro in voorverkoop, 2,75 euro op de wei. Graspopprijzen dus.

3euro als je nog met cash wilt betalen (al vind ik dat wel een goede ontwikkeling)

Het loont nu wel iets meer om in de voorverkoop je bonnen te halen.

Combi’s kosten 236 euro, dagtickets 100 euro. Dat is er 10 euro bij voor combi’s en 5 voor dagtickets.

Maar combi's nu inclusief alle bijkomende kosten toch? Die zaten er voorheen toch nog 'los' bij?

Fors wel, dit is ook inclusief camping of mag je daar nog steeds 20 extra voor aftikken?

Rock Torhout wrote:
Combi’s kosten 236 euro, dagtickets 100 euro. Dat is er 10 euro bij voor combi’s en 5 voor dagtickets.

Maar combi’s nu inclusief alle bijkomende kosten toch? Die zaten er voorheen toch nog ‘los’ bij?

Fors wel, dit is ook inclusief camping of mag je daar nog steeds 20 extra voor aftikken?

excl camping uiteraard

En dan alle info over hun nieuwe ‘The Hive Resort’ (http://www.rockwerchter.be/nl/tickets/the-hive-resort )
Die prijzen grenzen overigens aan het belachelijke.

Ik heb samen met mijn vrouw voor Pinkpop aankomend jaar een AirBnB geregeld. 4 overnachtingen, 2 personen, een echt bed, een echte douche voor €85,--

Das misschien een idee voor degene die niet op de camping willen.

Overigens betaal je als je je bonnen contant koopt 3,- per bon. Die 2,75 is alleen als je elektronisch (Maestro/Mastercard/Visa) afrekent.

Vorig jaar waren er in de week met de zaterdag van de kaartverkoop meerdere aankondigingen, misschien vandaag een naampje dan?

Ja, dat was inderdaad steeds het geval als ik me niet vergis... we zien wel, binnen een uurtje.

Users who are viewing this thread