Rock Werchter 2016 - Geruchten

Foo Fighters kunnen we helaas afschrijven voor zowel 2016 als 2017 denk ik.

Gisteren zei Dave Grohl in Keulen :

"This is our last tour. We are going away now for a long, long time. I could live on a tourbus for the rest of my life... but no seriously, it's time to go home now. Time to sit back and relax and enjoy life. Afterwards we are going to work on a new record, and then.... maybe then we will come back with a bunch of new songs in our basket. We hope you all will have the patience to wait for us."

Dat klinkt dan ook niet alsof ze het volgend jaar alsnog goed willen komen maken dus.

In een interview met Le Parisien vertelt Chris Martin o.a. "dat ze hopen stadiums te spelen, o.a. Stade de France". Dat ze stadiums zullen spelen lijkt zeker, maar ik zie ze deze zomer toch een hele reeks festivals doen eerst. Was ook zo bij hun vorige wereldtour

Als ze stadions willen doen, verwacht ik ze niet op festivals. Dan zullen ze wel op Boutique staan en in NL wellicht Goffertpark/malieveld of met een beetje pech in die verschrikkelijke Arena.

Queen + Adam Lambert voor Sweden Rock, Brian May gaf al eerder aan dat er meer zou komen deze zomer!
Zou heel mooi zijn, maar ik denk dat het Werchter Classic wordt.

Hooverphonic hun spiksplinternieuwe single wordt een hit, dat hoor je zo. Ook het nieuwe concept, zonder vaste zangeres, maar met vele gastzangers/zangeressen kan live wel eens een succes worden, een beetje een andere versie van Arsenal. Ik zie ze wel The Barn headlinen op Rock Werchter. Dat ze er stonden is intussen ook al van 2006 geleden.

Foo Fighters kunnen we helaas afschrijven voor zowel 2016 als 2017 denk ik.

Gisteren zei Dave Grohl in Keulen :

“This is our last tour. We are going away now for a long, long time. I could live on a tourbus for the rest of my life… but no seriously, it’s time to go home now. Time to sit back and relax and enjoy life. Afterwards we are going to work on a new record, and then…. maybe then we will come back with a bunch of new songs in our basket. We hope you all will have the patience to wait for us.”

Zoiets riep hij ook na Wasting Light...

Overigens in Amsterdam woorden van dezelfde strekking. Komt binnenkort een EP, en dan is het even een break (hihaho) voor ze inderdaad.

Black Box Revelation op 18 juni in AB. Schrijf die dus ook maar op voor RW.

BBR speelt op 18/19/20 FEBRUARI in den AB. Bij mijn weten nog niks bekend voor juni, maar ik verwacht ze ook wel op RW. Hun optreden op Pukkelpop 2015 was geweldig. Zou ze liefst wel in Klub C of Barn zien optreden en niet main stage.

Ik zie het ja... Foutje van StuBru.

https://twitter.com/stubru/status/663685099943276544

Manic Street Preachers gaan optredens doen in 2016 met het twintig-jarig bestaan van 'Everything must go'. Dit album zal integraal gespeeld worden en dan volgen er nog B-kantjes, hits en nieuwe nummers.

Eerste datum is voor 26 mei in het stadion van Swansea: http://www.nme.com/news/manic-street-preachers/89605

Zou nog een uitstekende naam zijn voor The Barn. En een album integraal spelen is geen probleem voor Rock Werchter, zie naar Patti Smith dit jaar.

Queen met Adam Lambert is bevestigd voor Sweden Rock en Rock in Rio Lisboa. Wellicht ook een optie voor rock werchter (of Boutique of Classic).

Denk niet dat er hier in België iemand zit te wachten op Queen + Adam Lambert. Althans, ik hoop van niet.

Denk niet dat er hier in België iemand zit te wachten op Queen + Adam Lambert. Althans, ik hoop van niet.
Ik denk eigenlijk van wel, ze hebben dit jaar nog hun passage in Brussel moeten cancellen vanwege ziekte. Zou voor Werchter classic een mooie goedmaker zijn.

The Cure tourt tot zeker 26 juni in Noord-Amerika. Lijkt me onwaarschijnlijk dat ze een week later al op Werchter zouden spelen, maar 't is natuurlijk niet uitgesloten.

Je hoopt het niet maar als je het daadwerkelijk ook denkt dan heb je er toch niet zo goed over nagedacht.

Thom Yorke solo op Bloc, houdt dit in dat we Radiohead wel kunnen vergeten?

Users who are viewing this thread