Rock Werchter 2016 - Geruchten

Everyknight wrote:
Luud wrote:
Fonneke || Ishetalwerchter.nl wrote:
Laat RHCP maar gewoon niet komen, en laat Werchter maar gewoon een dikke andere headliner ophoesten.

Super leuk enzo een dikke andere headliner ophoesten, maar dan moet er maar eens een nieuwe naam in het circuit komen want vooralsnog hebben we enkel The National, Editors of RHCP die een realistische kans maken.

Pearl Jam, Neil Young, The Cure, Linkin Park, Bon Jovi, Coldplay… al geef ik toe dat bij sommige van deze namen het minder zeker is of ze effectief gaan touren en dat bij bepaalde acts de kans sowieso kleiner is dat ze op Rock Werchter komen te staan.

Radiohead tourt niet in die periode volgens de organisator van Tinderbox en The Stone Roses zijn te klein om Werchter-headliner te zijn lijkt mij.

Maar je geeft nu dan toch ook enkel nieuwe namen die in het circuit zouden komen. Ik heb teminste nog geen van deze namen een datum bekend zien maken rondom Werchter. Zouden dus allemaal ‘nieuwe’ festival namen zijn.

Haa, echte bevestigingen bedoel je. Ik dacht dat je met 'circuit' het 'geruchtencircuit' bedoelde.

Luud wrote:
Everyknight wrote:
Luud wrote:
Fonneke || Ishetalwerchter.nl wrote:
Laat RHCP maar gewoon niet komen, en laat Werchter maar gewoon een dikke andere headliner ophoesten.

Super leuk enzo een dikke andere headliner ophoesten, maar dan moet er maar eens een nieuwe naam in het circuit komen want vooralsnog hebben we enkel The National, Editors of RHCP die een realistische kans maken.

Pearl Jam, Neil Young, The Cure, Linkin Park, Bon Jovi, Coldplay… al geef ik toe dat bij sommige van deze namen het minder zeker is of ze effectief gaan touren en dat bij bepaalde acts de kans sowieso kleiner is dat ze op Rock Werchter komen te staan.

Radiohead tourt niet in die periode volgens de organisator van Tinderbox en The Stone Roses zijn te klein om Werchter-headliner te zijn lijkt mij.

Maar je geeft nu dan toch ook enkel nieuwe namen die in het circuit zouden komen. Ik heb teminste nog geen van deze namen een datum bekend zien maken rondom Werchter. Zouden dus allemaal ‘nieuwe’ festival namen zijn.

Haa, echte bevestigingen bedoel je. Ik dacht dat je met ‘circuit’ het ‘geruchtencircuit’ bedoelde.

Ja snap de verwarring. Maar bedoel inderdaad namen die bevestigd zijn voor de festivals in juni/juli. In het geruchtencicuit hebben genoeg kanshebbers, maar ik ben nu vooral benieuwd naar een festival die een van die namen kan bevestigen.

De RHCP zullen er wel staan. Die zorgen ongetwijfeld voor een snelle ticketverkoop. Sneller dan Rammstein gok ik. Het is gewoon ook een grote band uiteraard. Dat een paar mensen op festileaks ze niet tof vinden zal de organisatie worst wezen.

Niet alleen een paar festileakers vinden dat. http://www.demorgen.be/muziek/red-hot-chili-peppers-rocken-met-sputterende-motor-b3ba5bb6/

Ik ben benieuwd waar werchter mee komt als ze morgen weer iets bekend maken!
Meestal had je dagen van te voren wel een idee van at er zou kunnen komen door bevestigingen van andere festivals (rammstein,rhcp) maar omdat het zo stil is geweest deze week zou ik het niet durven zeggen.
Mischien dan toch nieuwe data van rhcp of toch een verassing?!

Van The Cure weet ik alleen dat ze eind Juni nog 3x moeten optreden in Madison Square Garden, of ze op korte termijn nog naar Europa komen…

Begin volgend jaar zitten die de hele tijd in Amerika. Ik zie ze dan eventueel eerder eind van de zomer weer naar Europa komen. Robert zal toch ook eventjes willen chillen met de vrouw.

Coldplay plaatst op Facebook dat ze morgen nieuws hebben….

Ze hebben een nieuwe single uitgebracht vandaag. Staat op Spotify. Ik vind het een lekker nummertje! 4 December komt het nieuwe album. Benieuwd hoe ze het tourtechnisch aan gaan pakken. Of er een plekje op RW in zit.

koenbah wrote:

Ze hebben een nieuwe single uitgebracht vandaag. Staat op Spotify. Ik vind het een lekker nummertje! 4 December komt het nieuwe album. Benieuwd hoe ze het tourtechnisch aan gaan pakken. Of er een plekje op RW in zit.

Het is al een tijdje stil rond Werchter, vandaag plaatst Coldplay een nieuw nummer, er zou een tour aan komen. Plus dat het vandaag 'vrijdag-aankondigingdag' is. 1+1=2 zou je denken. Ik ben benieuwd!

gguuss wrote:
koenbah wrote:

Het is al een tijdje stil rond Werchter, vandaag plaatst Coldplay een nieuw nummer, er zou een tour aan komen. Plus dat het vandaag ‘vrijdag-aankondigingdag’ is. 1+1=2 zou je denken. Ik ben benieuwd!

Ik denk niet dat er vandaag meer nieuws omtrent Coldplay + tour komt. Meestal komt zoiets rondom de launch van het album. Dus begin december... of heb ik dat fout?

Neemt niet weg dat ik benieuwd ben naar wat RW te melden heeft straks. Ik zou balen als ze met RHCP komen. Voelt als al die grapjes die gemaakt worden over internetbrowsers. Dat firefox, chrome etc zo snel zijn en internet explorer komt daarna nog aankakken.

gguuss wrote:
koenbah wrote:

Het is al een tijdje stil rond Werchter, vandaag plaatst Coldplay een nieuw nummer, er zou een tour aan komen. Plus dat het vandaag ‘vrijdag-aankondigingdag’ is. 1+1=2 zou je denken. Ik ben benieuwd!

Volgens de logica van Rock Werchter dus een geschikt moment om Editors of RHCP aan te kondigen ;)

Als er uberhaupt al een aankondiging komt. Laten we niet vergeten dat het 1) vakantie is, en 2) nog veel te vroeg is om al een patroon van wekelijkse aankondigingen te starten.

Als er uberhaupt al een aankondiging komt. Laten we niet vergeten dat het 1) vakantie is, en 2) nog veel te vroeg is om al een patroon van wekelijkse aankondigingen te starten.

Lopen ze niet een beetje achter ivm andere festivals?

Ik verwacht zeker wat nieuws om 4uur. De vakantie geldt toch enkel voor middelbare scholieren? Studenten hebben toch gewoon school neem ik aan. Het is nu niet zo dat die scholieren minder achter hun laptop zitten in de vakantie dan om 4 uur op school... eerder andersom.

Lijkt me niet dat Werchter de primeur voor Coldplay heeft. Aankondiging van een Coldplay valt eerder samen met een bericht van Glastonbury.

Verwacht wel een naam om 16:00 uur voor Werchter btw.

Ik ben er ook nog niet zo zeker van en precies om de redenen van Kereltje. Ze hebben volgens mij nog nooit een naam in de herfstvakantie aangekondigd dusja.

Volens mij ook omdat ze nu ook heel vroeg zijn met bevestigingen en altijd pas na die vakantie komen met namen?!

Ik verwacht dat vandaag Editors bekend gemaakt wordt.
Mede doordat ze net België achter de rug hebben en vandaag laatste concert in de HMH hebben staan.

Is Coachella (en nu Lolla Zuid-Amerika) niet een soort even knie van wat er in Europa kan komen deze zomer (ondanks Bonnaroo & Governers Ball dan..)
Wanneer komt Coachella eigenlijk met namen want ehm er nog niet echt veel bekend, enkel geruchten..

Is Coachella (en nu Lolla Zuid-Amerika) niet een soort even knie van wat er in Europa kan komen deze zomer (ondanks Bonnaroo & Governers Ball dan..)
Wanneer komt Coachella eigenlijk met namen want ehm er nog niet echt veel bekend, enkel geruchten..

Die houden de lippen stijf op elkaar tot midden januari, en gooien dan in een keer de hele affiche naar buiten. Al is LCD Soundsystem nu wel al gelekt als headliner.

Ziet er naar uit dat nieuwe naam niet voor vandaag zal zijn.
Edit: De klok op de computer van 't werk staat wat voor, dus misschien ben ik wat te vroeg :D

Users who are viewing this thread