Everyknight wrote:
Luud wrote:
Fonneke || Ishetalwerchter.nl wrote:
Laat RHCP maar gewoon niet komen, en laat Werchter maar gewoon een dikke andere headliner ophoesten.
Super leuk enzo een dikke andere headliner ophoesten, maar dan moet er maar eens een nieuwe naam in het circuit komen want vooralsnog hebben we enkel The National, Editors of RHCP die een realistische kans maken.
Pearl Jam, Neil Young, The Cure, Linkin Park, Bon Jovi, Coldplay… al geef ik toe dat bij sommige van deze namen het minder zeker is of ze effectief gaan touren en dat bij bepaalde acts de kans sowieso kleiner is dat ze op Rock Werchter komen te staan.
Radiohead tourt niet in die periode volgens de organisator van Tinderbox en The Stone Roses zijn te klein om Werchter-headliner te zijn lijkt mij.
Maar je geeft nu dan toch ook enkel nieuwe namen die in het circuit zouden komen. Ik heb teminste nog geen van deze namen een datum bekend zien maken rondom Werchter. Zouden dus allemaal ‘nieuwe’ festival namen zijn.
Haa, echte bevestigingen bedoel je. Ik dacht dat je met 'circuit' het 'geruchtencircuit' bedoelde.