Dennis1808 wrote:
Dave wrote:
Denk niet dat er hier in België iemand zit te wachten op Queen + Adam Lambert. Althans, ik hoop van niet.
Ik denk eigenlijk van wel, ze hebben dit jaar nog hun passage in Brussel moeten cancellen vanwege ziekte. Zou voor Werchter classic een mooie goedmaker zijn.
Ik zie Queen & Adam Lambert eigenlijk niet TW Classic doen, die gaan dat veld nooit vullen. Als je kijkt naar hun vorige Europese tour zijn dat vooral zalen van max 18.000 bezoekers, TW Classic heeft een capaciteit van 55.000 ofzo. RW lijkt mij dus best een realistische optie. Andere Belgische festivals die een headliner van dit formaat neer kunnen zetten zijn er niet rond die tijd. Misschien dat ze als nog Paleis 12 doen maar voor nu zijn er alleen nog maar festivals bekend gemaakt. Denk ook dat ze het best goed doen als headliner, iedereen kent Queen namelijk wel maar zal zonder Freddie Mercury niet zo snel een kaartje voor een concert kopen.
In een vorige post verwachte ik nog 1 nieuwe headliner en Pearl Jam om alle Duitse headline spots te vullen, ik dacht dat dit Gorillaz zouden zijn maar kan prima dat daar Queen & Adam Lambert staat. Gorillaz lijkt me dan een goede voor Pukkelpop.