mattman wrote:
Loveless wrote:
mattman wrote:
Editors bekend maken zou op dit punt niet zo verstandig zijn. Ik gok op Red Hot Chili Peppers. En wat later Editors.
Wat zou de logica zijn achter NÚ RHCP droppen, terwijl alle festivals die hun hadden dat op die beruchte dag om 12u bekend maakten? En in die week Werchter toen met F+TM kwam? Nee, ik denk dat RW ze even overslaat dit jaar…
Hmm. Het lijkt me gewoon niet zo verstandig dat ze na een ‘mindere’ naam als Florence weer een ‘mindere’ naam delen, nl Editors. Daartussen verwacht ik gewoon iets wat over het algemeen wat meer hype veroorzaakt dan Editors. Zeker als ze het nieuws zouden combineren met de datum van de ticketverkoop. Ik kan het zeker mis hebben natuurlijk. Daarnaast gok/hoop ik dat ze Editors en Florence op dezelfde dag zetten. Er is elk jaar wel een dag met een kleinere headliner, waardoor ze eigenlijk 2 headlinewaardige namen combineren. We zien wel…
Dat over die mindere namen is natuurlijk nogal subjectief. Ik denk niet dat de organisatie Florence een ‘mindere’ naam vindt. Bij Editors vind ik het naast mijn persoonlijke mening, helemaal raar als je denkt dat de organisatie dat een ‘mindere’ naam zou vinden. Aangezien je z’n artiest dan niet verschillende jaren laat headlinen. Daarom zie ik niet in waarom z’n aankondiging onverstandig zou zijn.
Verder vind ik het op dit forum wel vrij negatief. Ik volg het forum pas sinds ongeveer driekwart jaar, maar vooral nu voor de echte aankondigingen, wordt er nogal veel geklaagd over artiesten die voor de meerderheid van het Werchter publiek gewoon toffe namen zijn.