Er komen sowieso nog tourdata aan, kans lijkt me klein dat RHCP het bij die 5 festivals houden. Ik zat nu te denken dat de deal misschien gewoon nog niet helemaal rond was? Het is bijvoorbeeld geweten dat RHCP altijd de afsluitende spot eisen. Wie weet kan RW een grote dance act boeken op de dag waarop RHCP gepland stond, en zorgt dat voor het afwachten van de bekendmaking?
De piste TW Classic/Boutique acht ik sowieso niet realistisch. Voor Boutique zijn ze niet groot genoeg, en ze hebben net iets te veel aantrek bij tieners en twintigers om ze op een classic dag te zetten.
Denk niet dat daar nog veel rekening mee gehouden word dat een TW Classic band voor het "ouder" volk moet zijn, zie Black Eyed Peas een paar jaar geleden... Bovendien spreken de Peppers inderdaad nog veel tieners aan, maar vergeet niet dat ze ook al een band zijn die meer dan 30 jaar bezig zijn, dus volgens mij mag je ze wel als een "classic "band zien.
Maar we zien wel. Ik ben er vrij zeker van dat ze op Werchter (1 van de 3 en waarschijnlijk Rock Werchter zelf) staan