Rock Werchter 2016 - Geruchten

Het is wel opmerkelijk dat RHCP niet is bekend gemaakt. Ik ga er voorlopig maar vanuit dat dat betekend dat ze niet op RW staan. Wellicht heeft dat idd te maken met Foo Fighters.

Zou Deftones wat zijn voor Werchter? Staan op RaR en nog niet op GMM.

Volbeat op GMM, dus die zullen niet naar Werchter komen.

Ik zie vrijdag als deadline. Indien RHCP dan niet worden aangekondigd, zullen ze niet komen. Kansen op Foo Fighters stijgen opnieuw..

NOFX en Pennywise op een Zwitsers festival, zouden toffe namen zijn voor RW. Als dagopeners bv. Zal helaas wel niet gebeuren.

Greenfield

NOFX en Pennywise op een Zwitsers festival, zouden toffe namen zijn voor RW. Als dagopeners bv. Zal helaas wel niet gebeuren.

Greenfield

Zou wel heel tof zijn om daar mee Werchter te openen. Is het gelijk feest. Maar ben er bang voor. zullen wel meer Punk Rock/Metal gerichte festivals doen.

Die poster van Werchter, dat kan toch niet? Laat ik het zo zeggen ik gun het degene die naar Werchter gaan met zo een 4tal headliners. In dit geval zou ik graag als Pinkpop alle headliners (Coldplay) delen met Werchter.

Hahah dan doe je zo veel moeite om een poster te maken en dan zet je een stuk of 7 headliners op

Je ziet toch aan de volgorde meteen dat dit bullshit is?
Urbanus zo hoog
Gorillaz zo laag
The XX vrij laag

In totaal ene headlinertje of 7 er op ofzo

BMTH die totaal nog niet zó groot zijn op het vasteland.

Leuk gedaan, maar als je hier langer dan 2 minuten naar kijkt zie je dat het onzin is. Sowieso áls ze echt RHCP hadden, hadden ze die denk ik gisteren wel ook bekend gemaakt. Verwacht dat die gewoon op Boutique / Classic staan.

Die poster van Werchter, dat kan toch niet? Laat ik het zo zeggen ik gun het degene die naar Werchter gaan met zo een 4tal headliners. In dit geval zou ik graag als Pinkpop alle headliners (Coldplay) delen met Werchter.

Ik geloof wel in die headliners maar oa. Radiohead als sub lijkt me sterk.

Het lijkt mij ook wel wat teveel van het goede, inderdaad vooral Radiohead maar ook Editors die al een paar keer headliner zijn geweest op RW. De vier headliners zou inderdaad zomaar kunnen ja. Aan de andere kant is dat dan dus ook niet moeilijk te verzinnen.

Het lijkt mij ook wel wat teveel van het goede, inderdaad vooral Radiohead maar ook Editors die al een paar keer headliner zijn geweest op RW. De vier headliners zou inderdaad zomaar kunnen ja. Aan de andere kant is dat dan dus ook niet moeilijk te verzinnen.

Klopt en een aantal andere namen ligt ook wel voor de hand en zullen ook wel kloppen. Mooi gemaakt en ietsje meer aandacht aan enkele zaken en het was wat geloofwaardiger geweest.

Uiteraard fake. Radiohead zou uiteraard dubbel en dik een headliner zijn. En Gorillaz en the XX eigenlijk ook wel. Vreemd dat iemand zoveel tijd steekt om de huisstijl zo goed na te maken maar inhoudelijk de bal zo hard misslaat. Ook vreemd dat Festileaks dit als een nieuwsitem ziet. Zo kan je meteen een nieuwsitem of 10 toevoegen met al die fake posters...

Nou zo stellig zou ik over Radiohead niet zijn. Kunnen ook best van 20:00 tot 21:30 uur spelen, met daarna nog een headliner/afsluiter. En dus niet per se als DE headliner voor een dag.

Natuurlijk wel, zo'n band komt enkel en alleen om te headlinen wat ook geheel terecht is gezien hun staat van dienst. Zullen ook een stevig prijskaartje hebben, waardoor het simpelweg niet loont om ze te laten subben.

Users who are viewing this thread