Rock Werchter 2016 - Geruchten

Waarom willen mensen hier zo graag rappers op festivals? Ik hoop toch echt dat ze het liefst allemaal zo ver mogelijk weg blijven als mogelijk.

RHCP vind ik trouwens ook niet bijzonder dus ik hoop niet dat ze op RW staan.

laatste 2 keer RHCP zonder John gezien, en stelde inderdaad weinig meer voor :( die mogen van mij ook thuisblijven dus
ik verwacht toch gewoon nog Foo Fighters!

Waarom willen mensen hier zo graag rappers op festivals? Ik hoop toch echt dat ze het liefst allemaal zo ver mogelijk weg blijven als mogelijk.

RHCP vind ik trouwens ook niet bijzonder dus ik hoop niet dat ze op RW staan.

Inderdaad, The Game bijvoorbeeld op Rock Werchter, wat een aanfluiting. Voor dergelijke artiesten zijn er andere festivals. Er kan/mag wel wat hiphop/rap in de Klub C, maar daar moet het eigenlijk bij blijven. Voor échte kwaliteit, zoals Kendrick Lamar, kan er in de namiddag/vooravond wel een plaats op mainstage gegeven worden. Maar programmeer geen Eminem, Kanye West e.d. als headliner.

als er dan een rapper op het affiche staat, laat het bodycount of cypress Hill wezen!

Korn bevestigd voor rar, vorig jaar op graspop, mischien iets voor werchter?

Korn als subheadliner, en dan die gewenste rapheadliner :p
Sorry moest meteen denken aan het jaar dat Slayer sub was en Jay-Z headliner

amoors wrote:
Korn bevestigd voor rar, vorig jaar op graspop, mischien iets voor werchter?

Korn als subheadliner, en dan die gewenste rapheadliner :p
Sorry moest meteen denken aan het jaar dat Slayer sub was en Jay-Z headliner

Jay-Z stond toen om 17:30 uur op het affiche. Beetje vroeg voor een headliner. ?

Neil Young was die dag headliner en Moby sloot af.

Vrijdag 4 juli 2008
Main Stage: The Black Box Revelation – Monza - Slayer – Jay-Z – The Verve – Neil Young - Moby

Was toen wel geniaal om de timetable te bekijken: Babyshambles (uiteindelijk afgezegd) - Slayer - Jay Z, toch wel een vrij contrasterende sandwich.

Al blijft de allerbeste die in 2009: Metro Station (emobandje van Miley Cyrus' broer) - Mastodon - Seasick Steve - The Mars Volta - Black Eyed Peas - Kaiser Chiefs - Nine Inch Nails - Metallica. Nog nooit zo vaak mensen gezien die afgrijzen op hun gezicht toonden bij het wachten op hun favoriete act, en nog nooit zo vaak artiesten het publiek horen uitdagen op Werchter.

Bizar dat Werchter niet volgt. 4 'concurrenten' die tegelijk RHCP aankondigen, en hier blijft het stil.

Inderdaad vreemd. Dan toch door Foo Fighters? En als 4e headliner nog een dikke naam, Coldplay?

Rock Am Ring bevestigt trouwens ook Biffy Clyro, Major Lazer, The 1975, Rudimental en BMTH. Allemaal naar Werchter dus.

Biffy Clyro, kunnen die als sub zijn voor Rammstein? Rudimental en Major Lazer echt rotnamen, zo beu als iets

Misschien heeft Werchter nog niets bekend gemaakt, omdat ze vorig jaar altijd rond 16:00 bekendmakingen deed? Ik hoop er in ieder geval op.

Bizar dat Werchter niet volgt. 4 ‘concurrenten’ die tegelijk RHCP aankondigen, en hier blijft het stil.

Misschien hebben ze ze gewoon niet of is het een gevalletje 'TW Classic / Boutique'?

Users who are viewing this thread