DE Rock Am Ring / Rock Im Park 2025

Teleurstellend worpje opt eerste zicht. Wie is derde naam de zaterdag? Kan het niet opmaken uit het logo

Bullet, KoRn en Weezer vind ik wel een aardige worp. Niet heel.origineel, maar dat is RaR niet zo snel

Ik vind de clash BMTH/LoLo wel balen. Vrijdag quasi volledig ingeluisterd, dus spoorboekje dan waarschijnlijk onderstaande. Niet al te druk, wat ideaal is met een (hoog)zwangere wederhelft en keuze Weezer/SOFT PLAY hangt af van spoorboekje Rock Werchter. Wil Weezer zeker eens zien, maar hoeft niet per se 2 keer 😇

House Of Protection - Destroy Boys - Weezer/SOFT PLAY - Poppy - eetpauze - K.I.Z. - BMTH - The Prodigy

Wat gezegd van de clash op zondag, alle 4 overlappend :cry:

Falling In Reverse - IDLES - Whitechapel - I See Stars

Op Rock Am RIng hebben ze er een patent op om zoveel mogelijk te laten clashen met elkaar... Dus helemaal ongeloofwaardig is dit niet.
Dan is het tijd voor een stukje expectation management om teleurstelling te minimaliseren, dank!

Ik zag deze voorbij komen, hoe groot is de kans op een Bullet/Slipknot clash? Met mijn muzieksmaak zou dat zou echt hartverscheurend zijn...
Ik zie net zo makkelijk Bullet en Rise Against voor Slipknot staan en die Kontra K op het andere podium. Volgens mij is dit vrij lastig te voorspellen. Tijden fluctueren ook jaarlijks waardoor iets net wel of niet overlap heeft.
RaR gaat altijd vrij laat door en laat bands ook best lang spelen. Langer dan op menig ander festival, dus dat maakt het ook wat lastiger te voorspellen (imho)

• Leuk
Waarderingen: MartinB
Ik zie net zo makkelijk Bullet en Rise Against voor Slipknot staan en die Kontra K op het andere podium. Volgens mij is dit vrij lastig te voorspellen. Tijden fluctueren ook jaarlijks waardoor iets net wel of niet overlap heeft.
RaR gaat altijd vrij laat door en laat bands ook best lang spelen. Langer dan op menig ander festival, dus dat maakt het ook wat lastiger te voorspellen (imho)
The Prodigy,Rise Against and Sleep Token are Headlining the Second Stage
K.I.Z,Kontra K and Falling in Reverse are Sub from the Mainstage

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
The Prodigy,Rise Against and Sleep Token are Headlining the Second Stage
K.I.Z,Kontra K and Falling in Reverse are Sub from the Mainstage
Do you have a good source? If yes, do you know anything about the time schedules of the various stages? Will there be "overlap" between head Main and sub Second Stage and if yes, how much? :)

Laatst bewerkt:
Do you have a good source? If yes, do you know anything about the time schedules of the various stages? Will there be "overlap" between head Main and sub Second Stage and if yes, how much? :)
From the Festivalsunited Forum. They have good connections to the organizer.Yes, they overlap, it's best to take a look at old running orders

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27

Users who are viewing this thread