Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik vind de clash BMTH/LoLo wel balen. Vrijdag quasi volledig ingeluisterd, dus spoorboekje dan waarschijnlijk onderstaande. Niet al te druk, wat ideaal is met een (hoog)zwangere wederhelft en keuze Weezer/SOFT PLAY hangt af van spoorboekje Rock Werchter. Wil Weezer zeker eens zien, maar hoeft niet per se 2 keer
House Of Protection - Destroy Boys - Weezer/SOFT PLAY - Poppy - eetpauze - K.I.Z. - BMTH - The Prodigy
Ik zie net zo makkelijk Bullet en Rise Against voor Slipknot staan en die Kontra K op het andere podium. Volgens mij is dit vrij lastig te voorspellen. Tijden fluctueren ook jaarlijks waardoor iets net wel of niet overlap heeft.
RaR gaat altijd vrij laat door en laat bands ook best lang spelen. Langer dan op menig ander festival, dus dat maakt het ook wat lastiger te voorspellen (imho)
Ik zie net zo makkelijk Bullet en Rise Against voor Slipknot staan en die Kontra K op het andere podium. Volgens mij is dit vrij lastig te voorspellen. Tijden fluctueren ook jaarlijks waardoor iets net wel of niet overlap heeft.
RaR gaat altijd vrij laat door en laat bands ook best lang spelen. Langer dan op menig ander festival, dus dat maakt het ook wat lastiger te voorspellen (imho)
Do you have a good source? If yes, do you know anything about the time schedules of the various stages? Will there be "overlap" between head Main and sub Second Stage and if yes, how much?
Do you have a good source? If yes, do you know anything about the time schedules of the various stages? Will there be "overlap" between head Main and sub Second Stage and if yes, how much?