DE Rock am Ring / Rock im Park 2022 - Nieuws en geruchten

Chiel

Support act
18 jul 2014
893
304
Inderdaad genoten van een paar leuke optredens via de livestream.
Maar ze zijn toch wel gezakt in kwaliteit.
Het valt nog mee dat niet 'Die Fantastischen 4' of 'Die Arzte' 1 van de headliners zijn.
Vroeger was ik nog wel iets geïnteresseerd om toch een keer te gaan, maar die interesse is al een paar jaar weg.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.130
10.394
Inderdaad genoten van een paar leuke optredens via de livestream.
Maar ze zijn toch wel gezakt in kwaliteit.
Het valt nog mee dat niet 'Die Fantastischen 4' of 'Die Arzte' 1 van de headliners zijn.
Vroeger was ik nog wel iets geïnteresseerd om toch een keer te gaan, maar die interesse is al een paar jaar weg.
Ja ik deel dat wel. In 2019 hadden ze nog een prima line-up staan maar dit jaar is het een pak minder. Misschien wat met corona te maken, misschien net wat te vroeg in het seizoen. Ben bijzonder benieuwd waar ze volgend jaar mee komen om te beoordelen of het een trend is. Dit jaar missen ze vooral een echt grote headliner die er normaal wel altijd staat zoals een Metallica.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.113
7.266
Ja ik deel dat wel. In 2019 hadden ze nog een prima line-up staan maar dit jaar is het een pak minder. Misschien wat met corona te maken, misschien net wat te vroeg in het seizoen. Ben bijzonder benieuwd waar ze volgend jaar mee komen om te beoordelen of het een trend is. Dit jaar missen ze vooral een echt grote headliner die er normaal wel altijd staat zoals een Metallica.
Ja ik vind de headliners van dit jaar ook wel minder.
Oorspronkelijk stond SOAD er wel natuurlijk dus dan had ik de line up al een stukje beter gevonden. Dit jaar viel de line up inderdaad tegen.

Inderdaad wel mooi die livestream. toch nog even een paar mooie optredens mee gepakt.
Iemand enig idee van vorige edities of Nova Rock ook zoiets doet?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.113
7.266
Hier is nog geen 2024 thread van? of zie ik hem over het hoofd
geen idee hoe ik een topic aan maak :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken