Rammstein

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.946
1.993
Rammstein voegt een concert toe in Gotenburg. Lijkt me hoopvol op het doorgaan van de tournee.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Rammstein voegt een concert toe in Gotenburg. Lijkt me hoopvol op het doorgaan van de tournee.
Ik ga er van uit dat het goed gaat uitpakken. 15 mei eerste optreden in Praag. Daar zijn geen maatregelen meer. Ook Zwitserland en Duitsland (begin april) is geen probleem meer. Dan volgen Nederland, Finland en Co, Frankrijk, Italië en België die alles afgeschaft hebben voor evenementen of dat binnenkort gaan doen.
Nu alleen de vraag of ze nog nieuwe nummers gaan spelen of de oude tour handhaven of een mix. De stage gaan ze sowieso handhaven. Het wordt in ieder geval voor mijn zoon en schoonzoon hun eerste Rammstein show. Das sind Rammstein jungfrauen
 
  • Leuk
Waarderingen: Joe

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Vind het zelf een nogal hoog Eurosong-ballad gehalte hebben.
Neen. Eurosong komt soms wel eens om de hoek kijken door het bombastische van hun muziek natuurlijk. Maar bij Zeit vind ik het, zelfs naar Rammstein-normen, subtiele bombast. Zeer ondersteunend voor het nummer en niet bombastisch om bombastisch te willen zijn.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Neen. Eurosong komt soms wel eens om de hoek kijken door het bombastische van hun muziek natuurlijk. Maar bij Zeit vind ik het, zelfs naar Rammstein-normen, subtiele bombast. Zeer ondersteunend voor het nummer en niet bombastisch om bombastisch te willen zijn.
Had het niet over het bombastische zelfs eigenlijk. Vind het Duitse smartlap gehalte gewoon iets te hoog.

Die Duitse taal doen dingen ik mijn hoofd vaak kitscherig klinken, zal dus zeker een groot deel aan mij liggen. Hoor die taal ook echt niet graag, lelijkste taal ter wereld.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Had het niet over het bombastische zelfs eigenlijk. Vind het Duitse smartlap gehalte gewoon iets te hoog.

Die Duitse taal doen dingen ik mijn hoofd vaak kitscherig klinken, zal dus zeker een groot deel aan mij liggen. Hoor die taal ook echt niet graag, lelijkste taal ter wereld.
Ha zo. Neen, ik hou van de Duitse taal. Was in het secundair onderwijs al mijn favoriete taal. Toen ik in het hoger onderwijs als vierde taal moest kiezen tussen Spaans en Duits twijfelde ik dan ook geen seconde haha.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Ha zo. Neen, ik hou van de Duitse taal. Was in het secundair onderwijs al mijn favoriete taal. Toen ik in het hoger onderwijs als vierde taal moest kiezen tussen Spaans en Duits twijfelde ik dan ook geen seconde haha.

Haha fair enough! Ik vind Frans dan weer heerlijk! ?

Natuurlijk moet de muziek je ook nog liggen he, van een Kraftwerk kan ik wel nog genieten soms. Rammstein vind ik soms tof maar vaker vind ik het iets te kitscherig en gemaakt ofzo.

Nu in het nog eens hoor, vind die outro van die gitaar/gitaren wel hee vet gedaan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken