Rage Against The Machine

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Nog iemand problemen met tickets te kopen? Via live Nation account bezig, maar site lijkt plat te liggen...
Zoiets moet je ook niet via LiveNation doen. Dat is gewoon een ontiegelijk vervelende site. Is het al gelukt?

Mocht het niet gelukt zijn, ik zou zo weer even kijken. Kans is best aanwezig dat er wat wordt teruggegeven.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.945
1.993
Zoiets moet je ook niet via LiveNation doen. Dat is gewoon een ontiegelijk vervelende site. Is het al gelukt?

Mocht het niet gelukt zijn, ik zou zo weer even kijken. Kans is best aanwezig dat er wat wordt teruggegeven.
Klopt. Ik heb mijn F5 knop geruïneerd. En plots kwam het magische zaalplan tevoorschijn.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Helaas geen tickets kunnen bemachtigen. Kreeg constant een rare error. Nu dan maar wachten tot vrijdag helaas.
 

JR1

Campingartiest
4 nov 2021
64
41
Ook helaas geen succes geboekt... Een vriend van mij gelukkig wel, dus kan zelf wel gaan wrs. Andere vrienden waar ik voor ging bestellen zijn dan weer minder gelukkig ;) Vrijdag proberen nog eens proberen!
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
511
596
ook aanwezig zonder problemen om 10 voor 10 laptop aangezet korte wachtrij en in de pocket
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.945
1.993
Ik zag ergens een bericht passeren dat er geen staanplaatsen meer waren vandaag, als dat klopt ben ik wel heel blij met mijn tickets van maandag.
Het zou de belevenis toch voor een groot deel wegnemen.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

Gebruikers die dit onderwerp bekijken