Radiohead en aanverwante projecten

Oh man, kijk hier wel echt naar uit. Allereerst vette albumhoes. De eerste single vond ik wel echt smullen vooral nadat ik de live versie heb gezien

Eerdere werk met Pritchard (beautifull people) staat ook al jaren in mijn playlists.
ah, die live versie is inderdaad heel vet, dank voor het delen!

• Leuk
Waarderingen: jaigalaar
Thom heeft er echt z’n levenswerk van gemaakt om de ongeduldige Radiohead-fans zoals ik te pesten met side projecten 😅
Thom is net als Steven Wilson met Porcupine Tree. Jarenlang ongeduldige fans pesten met allerlei projecten, en op het moment dat je ze niet verwacht zijn er opeens een album en een tour. Om daarna weer te verdwijnen...

Maar gelukkig zijn de meeste van de zijprojecten wel erg goed. Benieuwd naar dit album (en dan heb ik het zowel over Yorke als over Wilson)!

Even in de gaten houden. Potentieel zit hier de comeback van het jaar in. :oops:

‘RHEUK25’ ook. Je mag er niet over fantaseren maar toch doe je het.

Even in de gaten houden. Potentieel zit hier de comeback van het jaar in. :oops:

Denk dat het echt te obvious is om niet uit te komen eerlijk gezegd. Zou super zijn!

Nieuwe muziek verwacht ik niet meteen, reissue van The Bends ( 30 jaar) misschien?

• Leuk
Waarderingen: Cel
The website van radiohead.com is volgens mij aangepast (al ff niet bezocht). Lijkt wel op een beetje dezelfde fratsen als met "Burn the Witch". Mochten er posters opduiken in grote steden, weten we genoeg... Iemand andere ideeën?

The website van radiohead.com is volgens mij aangepast (al ff niet bezocht). Lijkt wel op een beetje dezelfde fratsen als met "Burn the Witch". Mochten er posters opduiken in grote steden, weten we genoeg... Iemand andere ideeën?
Vooral de onderste zin is helder "THANK YOU FOR YOUR PATIENCE, IF YOU HAVE ANY LEFT"

En nu maar hopen dat die datums niet samenvallen met zijn roadtrip aan de andere kant van de wereld tussen 22 september en 18 oktober. Maar dit is wel precies de periode waarin ik ze eventueel verwacht...

Users who are viewing this thread