Pukkelpop 2025

Als de Wave de tonnen aan licht van Justice aankunnen dan is het een veel sterkere tent dan gedacht.

Marquee donderdag mist ook nog een naam of 1/2. Gok een grote naam op een ander festival, waar nog even mee gewacht moet worden. Warhaus of Bazart bv.

En wat als Wave tot laat in de nacht actief blijft en Justice tot na middernacht speelt? Het is een "nieuw" podium.
Vrees toch dat de Main Stage en Wave gelijk geprogrammeerd worden. Zondag zijn er na middernacht nog enkel wat DJ's om het volk dansende te houden.

Damn, had echt gehoopt op Justice als afsluiter van de Main zodat ik zowel QOTSA als Justice kon zien.
Afgaande op het feit dat er in de Wave altijd DJ's lijken af te sluiten, zou het mij niet verbazen als de Wave langer doorgaat... Maar goed, dat weten we natuurlijk pas als er ook een timetable zou komen. ;)

Nog opmerkelijk:

- maar 6 namen op de main op zaterdag (tov 7 vorig jaar)
- maar 5 namen op de main op zondag (tov 6 vorig jaar)
- die zaterdag is een eclectische samenstelling die alle kanten op schiet: Ronnie Flex - Wallows - Last Dinner Party - Idles - Macklemore - Joost 🙈

Afgaande op het feit dat er in de Wave altijd DJ's lijken af te sluiten, zou het mij niet verbazen als de Wave langer doorgaat... Maar goed, dat weten we natuurlijk pas als er ook een timetable zou komen. ;)

Nog opmerkelijk:

- die zaterdag is een eclectische samenstelling die alle kanten op schiet: Ronnie Flex - Wallows - Last Dinner Party - Idles - Macklemore - Joost 🙈

Amelie Lens en Kalkbrenner hebben een grote productie, je kan die niet wegzetten als gewone 'dj's'.

Wave zal net als Dance Hall stoppen om middernacht, en dat maakt dat Justice inderdaad tijdens QOTSA speelt. Wel een rip-off voor mensen die een dagticket kosten omwille van o.a. die 2 namen.

Dan moet de Wave dit jaar toch groter zijn?

Ruimte voor nog eentje op de Main? Ziet er nu erg zwak uit.

• Leuk
Waarderingen: Gigi21

Nog opmerkelijk:

Er kunnen altijd nog namen bijkomen natuurlijk.

En ik ga naar festivals voor eclectische combinaties.

Het is dus kiezen tussen QOTSA en Justice. Echt heel benieuwd hoeveel volk er nog gaat staan bij QOTSA, wetende dat de zondag een beetje leegloop kent en ze dan ook nog eens samen met Justice spelen.

Maar het vrijgeven van de podia waar iedereen speelt, heeft bij mij nu alleen maar meer vragen opgeroepen. Geef toch het blokkenschema!

• Leuk
Waarderingen: Kachelle

Users who are viewing this thread