Pukkelpop 2025

Chokri (organisator) bevestigde de voorbije week bij Studio Brussel in het kader van één of andere Award die Pukkelpop of hij gewonnen had dat ze deze week elke dag een headliner bekend maken dus dat weet je al 100%.
Ja maar ik dacht dat het nog nergens bekend was of het dinsdag of woensdag ging beginnen?

Ja maar ik dacht dat het nog nergens bekend was of het dinsdag of woensdag ging beginnen?
inderdaad, denk dat degenen die dat beweert en zegt gewoon uit zijn nek lult of anders hoor ik graag de bron waar die dat vernomen heeft. want in het interview al zeker niet.

Vrijdag
Vampire Weekend - Chappel Roan - Justice
Zaterdag
Khruangbin - Charli XCX - Post Malone
Zondag
Joost - IDLES - Queens Of The Stone Age

Ik gok dit rijtje als headliners op Pukkelpop

Charli XCX zal absolute headliner zijn en haar headlinepositie niet delen met bv. Post Malone. Zou ook te duur zijn volgens mij.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe
Waarom Pukkelpop? Omdat het bandje vlot een Lotto uitverkoopt. Ik zie die nu ook weer gewoon op de main eindigen.
Dat is gewoon wat online hype als je het mij vraagt en er zullen weinig mensen zijn die die band op herhaling willen zien als ze dit soort optredens blijven afleveren.

Dinsdag, woensdag en donderdag de headliners dus! Bedankt!
Dat zie ik ze ook wel doen, dinsdag de donderdag headliners bekend maken want wie weet maken ze van die dag een volledige dag omwille van de 40e verjaardag (een mens mag toch dromen) en woensdag, donderdag en vrijdag de headliners voor de andere dagen.

Donderdag een volwaardige Pukkelpop met behoud van dezelfde prijs als het combiticket van vorig jaar dat zou een mooie feesteditie zijn! Uit betrouwbare bron heb ik een update gekregen dat de Europese Tour van The National in augustus zou plaatsvinden.

• Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper
Vrijdag
Vampire Weekend - Chappel Roan - Justice
Zaterdag
Khruangbin - Charli XCX - Post Malone
Zondag
Joost - IDLES - Queens Of The Stone Age

Ik gok dit rijtje als headliners op Pukkelpop
Idles speelt toch al op zondag in cabaret vert festival! Die kunnen volgens mij enkel op zaterdag volgens hun tourschema , vrijdag 15 aug zijn ze ook bezet.

Donderdag een volwaardige Pukkelpop met behoud van dezelfde prijs als het combiticket van vorig jaar dat zou een mooie feesteditie zijn! Uit betrouwbare bron heb ik een update gekregen dat de Europese Tour van The National in augustus zou plaatsvinden.
Financieel zou dat een zware aderlating zijn. De ticketprijzen gelijk houden is sowieso al een uitdaging gezien de inflatie, laat staan wanneer je minstens 10-20 keer zo veel aan gages uitgeeft.

weet niet of hij in de buurt is maar Sam Austins is wat mij betreft altijd welkom in Kiewit. hoop 🙏🤞 zo hard dat ze hem geboekt hebben.
dit zijn de tour data 👇 die tot nu toe bekend zijn.
https://www.samaustins.com/tour/
enige datum in augustus is 03.08 op Hinterland Music Festival in Saint Charles, IA.

Laatst bewerkt:
Ik zag deze lineup op TikTok verschijnen is sowieso fake maar zitten veel kanshebbers tussen lijkt me

Bijlagen

• Screenshot_2025-02-03-05-47-32-386_com.zhiliaoapp.musically.jpg
    Screenshot_2025-02-03-05-47-32-386_com.zhiliaoapp.musically.jpg
    265,6 KB · Weergaven: 145

Users who are viewing this thread