Pukkelpop 2025

De geboortedatum is 90% zeker Armin van Buuren

Voetbal kan idd veel zijn. Ed Sheeran aandeelhouder/mede-eigenaar van Ipswich Town, Mumford and Sons hebben een speciale band met Wimbledon AFC, op de socials wordt Sam Fender hier veel voor genoemd maar weet niet waarom...

2022 Tiktok zou kunnen wijzen op Noah Kahan, maar ook hier veel andere mogelijkheden.

Nachtclub in Zurich ook geen idee
Sam fender heeft een connectie met newcastle is daar groot fan van en heeft al 2x in het stadion gestaan en gaat nog 3x er staan

Sam fender heeft een connectie met newcastle is daar groot fan van en heeft al 2x in het stadion gestaan en gaat nog 3x er staan
Ah okay, dan klinkt dat voor mij ook logischer dan Mumford and Sons, die enkel een datum hebben in US en Ed Sheeran die nu een jaar solo shows pakt ipv festivals en tijdens Sziget in Antwerpen staat.

Armin van Buuren in Kiewit dan als danceafsluiter bijvoorbeeld na QOTSA of Chappell? Lijkt me niet onmogelijk maar met Amelie Lens en/of Justice zijn er al nog twee elektronische acts kanshebber en ik kan me niet voorstellen dat ze er alledrie zullen staan.

Laatst bewerkt:
Connectie met voetbal -> Jack White -> Seven nation army die als football anthem leeft in verschillende stadions? :)

Wat denken jullie dat 👀 wil zeggen en wanneer verwachten jullie dat we het gaan weten? Ik verwacht morgen om 11u nieuws of waarom niet vrijdag om 16u zoals vroeger.

• Haha
Waarderingen: jimmywe

Users who are viewing this thread