Pukkelpop 2025

ik heb pukkelpop niet zo gevolgd tot nu toe, maar aangezien pinkpop flink tegenvalt, ga ik hier maar eens kijken.

Hoe groot is de kans dat post malone komt volgend jaar? ik wil hem echt graag zien nml.

ik heb pukkelpop niet zo gevolgd tot nu toe, maar aangezien pinkpop flink tegenvalt, ga ik hier maar eens kijken.

Hoe groot is de kans dat post malone komt volgend jaar? ik wil hem echt graag zien nml.
Nog lastig te zeggen. weinig van bekend, behalve dat hij in de VS tourt tot in ieder geval begin juni. Het kan daar ophouden, het kunnen festival worden in de EU, het kan ook zomaar een zaaltour zijn.

Charli dus niet op BKS en ook niet op DTRH. Dan schieten enkel Lowlands en Pukkelpop nog over maar ik vrees ervoor. Als ze al komt, zal het met een zaalshow zijn.

Het gerucht gaat dat hij headliner is op Sziget.

De line-up van het Victorious Festival is zojuist bevestigd, hetzelfde als de gelekte poster.

"Went viral on Tiktok in 2022"
"Was formed in a Zurich nightclub"
"Has a special connection to football"
"Was born on Christmas day"

de enige (enigsinds) relevante artiest geboren op kerst die ik kan bedenken is armin van buuren.

Misschien dat benson boone tiktok 2022 is?

Van mij mogen ze allebei komen! Stel dat Vampire Weekend komt, is dat dan als headliner, sub of co-head?
Op Pukkelpop afsluiter van de marquee? Laatste show in ab was heel snel uitverkocht. Maar dat is ook weer van 2019 geleden. Lastig om in te schatten.

Op Pukkelpop afsluiter van de marquee? Laatste show in ab was heel snel uitverkocht. Maar dat is ook weer van 2019 geleden. Lastig om in te schatten.
Zou late namiddag/avond mainstage gokken, maar moeilijk in te schatten inderdaad.

Zou late namiddag/avond mainstage gokken, maar moeilijk in te schatten inderdaad.
Wow da's lager dan ik had verwacht. Ik had ze minstens ingeschat als sub. Maakten met hun nieuwste plaat toch ook wel één van de platen van dit jaar. Voorlaatste of derdelaatste op de main, zal wel zoiets worden. Ik denk niet dat zij tevreden gaan zijn met een plekje in de Marquee.

Wow da's lager dan ik had verwacht. Ik had ze minstens ingeschat als sub. Maakten met hun nieuwste plaat toch ook wel één van de platen van dit jaar. Voorlaatste of derdelaatste op de main, zal wel zoiets worden. Ik denk niet dat zij tevreden gaan zijn met een plekje in de Marquee.
Derdelaatste main gok ik. Maar gok eerder een losse show

• Leuk
Waarderingen: DDave
Jezus ik kan hier niks mee. . Chat GPT geeft veel onzin als het gaat om de geboortedatums, maar verder;

Football als in voetbal?
Shakira... Headliner; mwa:censored:
Snoopdogg is groot voetbal fan en investeerder in diverce clubs. Headliner? Mwa
Fatboy Slim? dat is net als The Streets volop verbonden in de Engelse voetbal. Maargoed, welke UK band niet.

Geboren tijdens kerst; hebben jullie ff geluk........... Ricky Martin is van 24 december...

Tiktok 2022; Sam Smith? Tate mc Rae? Beabadoobee is niet zo groot. Die lijst is oneindig lijkt het.

Nachtclub in Zurich; Kraftwerk wordt links en rechts benoemd.

ik krijg er zelf niks van gemaakt.

Jezus ik kan hier niks mee. . Chat GPT geeft veel onzin als het gaat om de geboortedatums, maar verder;

Football als in voetbal?
Shakira... Headliner; mwa:censored:
Snoopdogg is groot voetbal fan en investeerder in diverce clubs. Headliner? Mwa
Fatboy Slim? dat is net als The Streets volop verbonden in de Engelse voetbal. Maargoed, welke UK band niet.

Geboren tijdens kerst; hebben jullie ff geluk........... Ricky Martin is van 24 december...

Tiktok 2022; Sam Smith? Tate mc Rae? Beabadoobee is niet zo groot. Die lijst is oneindig lijkt het.

Nachtclub in Zurich; Kraftwerk wordt links en rechts benoemd.

ik krijg er zelf niks van gemaakt.
De geboortedatum is 90% zeker Armin van Buuren

Voetbal kan idd veel zijn. Ed Sheeran aandeelhouder/mede-eigenaar van Ipswich Town, Mumford and Sons hebben een speciale band met Wimbledon AFC, op de socials wordt Sam Fender hier veel voor genoemd maar weet niet waarom...

2022 Tiktok zou kunnen wijzen op Noah Kahan, maar ook hier veel andere mogelijkheden.

Nachtclub in Zurich ook geen idee

• Leuk
Waarderingen: ChrisV

Users who are viewing this thread