Pukkelpop 2025

Topnamen worden gewoon Chapell Roan, QOTSA, 21 Pilots, Justice, Amélie Lens en eventueel Charlie XCX zo lijkt het. Tenzij OATW dus ook nog meedoen, dan zie ik Amélie wegvallen.
En Justice en 21 Pilots en qotsa en Chapell en Charli. Dat gaat Pkp veel centjes kosten.

En Justice en 21 Pilots en qotsa en Chapell en Charli. Dat gaat Pkp veel centjes kosten.
Zijn die allen zo duur? Het leek me net evenwichtig met QOTSA en 21 Pilots als duurdere, maar niet in de categorie van bv. een Billie. Chapell en Charli dan nog net eronder. Al verkijk ik er mij wellicht op dat zelfs een nieuwkomer als Chapell al een topprijs vraagt. Is ook gewoon maar opsomming van alle logische namen vooral. De heren van 21 Pilots worden al maanden door jou genoemd, maar kan natuurlijk afgeblazen zijn, QOTSA lijkt terug te keren, Charli en Chapell worden ook als grote kanshebbers beschouwd. Vandaar.

Zijn die allen zo duur? Het leek me net evenwichtig met QOTSA en 21 Pilots als duurdere, maar niet in de categorie van bv. een Billie. Chapell en Charli dan nog net eronder. Al verkijk ik er mij wellicht op dat zelfs een nieuwkomer als Chapell al een topprijs vraagt. Is ook gewoon maar opsomming van alle logische namen vooral. De heren van 21 Pilots worden al maanden door jou genoemd, maar kan natuurlijk afgeblazen zijn, QOTSA lijkt terug te keren, Charli en Chapell worden ook als grote kanshebbers beschouwd. Vandaar.
Chappell Roan zal toch nog geen miljoenen vragen? Die zou drie maanden terug nog in de Melkweg optreden? Ik snap helemaal de hype hoor, maar kan mij niet voorstellen dat zij écht de hoofdprijs vraagt.

Chappell Roan zal toch nog geen miljoenen vragen? Die zou drie maanden terug nog in de Melkweg optreden? Ik snap helemaal de hype hoor, maar kan mij niet voorstellen dat zij écht de hoofdprijs vraagt.
Ze zal niet goedkoop zijn, maar ze zal niet zo groot zijn als Billie of LDR.

Ik ben het met Jimmywe eens, ik denk dat er na haar een dansact zal spelen.

Je geeft zelf het antwoord eigenlijk. Hype creëert een bizar hoog gage.

Die boeker van Pinkpop heeft dat toch eens goed uitgelegd. Markt vraag en aanbod. Het zijn zulke hotte acts dat je bijna niet anders kunt dan ze boeken. En dat weten die agents ook.

Vampire Weekend mag zeker doorkomen. Bloc Party ook, maar die zie ik eerder op de Lokerse belanden met dat concept.
Dat 'concept' doen ze ook al tig jaar.
Heb ze in 2019 zelfs al daarmee gezien op Hurricane.
Geld is zeker weer op?

Dat 'concept' doen ze ook al tig jaar.
Heb ze in 2019 zelfs al daarmee gezien op Hurricane.
Geld is zeker weer op?
Ik heb ze toen ook in Vorst gezien. Ik vond het wel een geslaagd optreden. Ze hebben net een b-sides album uit van A Weekend In The City, en ik moet zeggen dat ik die nummers zelfs beter vind dan alles wat ze recent van albums hebben uitgebracht.

• Leuk
Waarderingen: JamesV
👀 wil gewoon weer zeggen dat ze morgen dag na de design onthulling (zoals vorig jaar) het volledige logo en profielfoto op sociale media gaan bekent maken vermoed ik of het wordt een speciale aankondeging over de 40e verjaardag wat ik in dat geval alsnog morgen verwacht of in iedergeval deze week.

ps. website is nog niet aangepast.
https://www.pukkelpop.be/nl/

Kiwanuka staat er sowieso. Vampire Weekend zou ik dan weer geld op inzetten. Zie die nog op de Lokerse of in OLT belanden, of geen show bij ons. Kan zowat alle kanten uit met hen.

• Leuk
Waarderingen: DDave
Kiwanuka staat er sowieso. Vampire Weekend zou ik dan weer geld op inzetten. Zie die nog op de Lokerse of in OLT belanden, of geen show bij ons. Kan zowat alle kanten uit met hen.
Vampire Weekend staat altijd hoog op mijn verlanglijstje. Eigenlijk ging ik ze vanavond bijna in Manchester zien, maar ik kon geen goedkoop genoeg kaartje vinden.

Ze waren een van de eerste bands die ik in 2009 op Pukkelpop zag. Het zou geweldig zijn om ze te laten spelen, maar ik denk niet dat ze dat zullen doen.

• Leuk
Waarderingen: Jojo
Heb wel het gevoel dat ze daardoor wel een publiekstrekker kunnen zijn (aangezien ze nu de weg moeilijk vinden). Maar een avond Lokerse headlinen kan wel. Een beetje zoals Phoenix vorig jaar.

Mijn gokje althans voor de namen in mijn genre is: I prevail, papa roach, imminence, landmvrks, august burns red, Paleface swiss, Kublai Khan tx, downset, abbie falls.

• Leuk
Waarderingen: scheep en DDave

Users who are viewing this thread