Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ergens is het idd raar dat PKP steeds later komt met de aankondiging van hun eerste namen...
Zou daar een reden voor zijn? Of gewoon vaste gewoonte....
Ergens is het idd raar dat PKP steeds later komt met de aankondiging van hun eerste namen...
In elk geval. Na het teasen begin deze week denk ik dat Pukkelpop morgen gewoon mee Charli lost, zal wel eis artiest zijn. En tegelijk info over de wishlist.
In elk geval. Na het teasen begin deze week denk ik dat Pukkelpop morgen gewoon mee Charli lost, zal wel eis artiest zijn. En tegelijk info over de wishlist.
Ben benieuwd, er zal sowieso wel iets komen deze week ze gaan niet begin deze week teasen voor een aankondiging de week daarna pas. het kan maar dat zou raar zijn of ben ik de enige die dat vind? Zou wel cool zijn als ze speciaal voor de 40e verjaardag deze maand al een eerste naam bekend maken acht die kans wel zeer klein hebben ze nog nooit gedaan zo vroeg een naam maar voor alles moet een eerste keer zijn. Ik hou morgen en vrijdag in ieder geval de socials van Pukkelpop extra in de gaten.
Kan mij dat niet voorstellen.
Ze hebben dat destijds enkel gedaan voor Rihanna. En dat omdat die haar concert voor geen meter verkocht en ze haar dus sowieso naar PKP moesten zetten.
KINGS OF LEON kan je compleet afschrijven voor PKP; Op 15 augustus 2025 spelen ze op een eendaags festival in San Francisco.
Headliners Charli cxc, QOSA en Chapell Roan als headliners voor PKP 2025?
KINGS OF LEON kan je compleet afschrijven voor PKP; Op 15 augustus 2025 spelen ze op een eendaags festival in San Francisco.
Headliners Charli cxc, QOSA en Chapell Roan als headliners voor PKP 2025?
PALAYE ROYAL is bijna zeker voor PKP. Dit jaar op Rock Werchter en Trix Antwerpen. Idem Blossoms.
Van sommige andere namen zal het tussen Rock Werchter en PKP gaan bv Zaho de Sagazan, Fat Dog,...
Zogezegd intelligente muziek die eigenlijk gewoon uit de koker van Viktor Verhulst zou kunnen gekomen zijn met op de achtergrond een robot op een groot scherm die één of ander dystopisch thema moet belichamen maar waar de worldbuilding qua niveau niet verder komt dan de leefwereld van instagramsletjes. En dan is die robot ook nog eens afgrijselijk ineengeknutseld met CGI waar ze 15 jaar geleden al gezegd hebben "neen, dit ziet er te ouderwets uit".
En draagt die DJ ook nog eens een lelijke brede broek die gemaakt is met aluminiumfolie van de Zeeman. En wat die DJ eigenlijk doet is mij onbekend, want het enige wat die lijkt te doen is waggelen als een pinguïn.
Nu ik dit geschreven heb, is dit eigenlijk wel een ideale Boilernaam.