Pukkelpop 2024

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
333
270
De vriendin (die van StuBru) meldt dat ze iets heeft horen waaien dat Lana Del Rey op de donderdag van Pukkelpop staat, zelf durft ze dit niet met 100% zekerheid te zeggen dat dit waar zou zijn. Zou alleszins een straffe move zijn.
geweldig! Blij met m'n weekendticket ;)
 

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
151
65
Haaaaa, nog wat leuks erbij en ik weet al wanneer ik zondag een pizza kan gaan binnensteken. 🤤
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.671
2.304
De vriendin (die van StuBru) meldt dat ze iets heeft horen waaien dat Lana Del Rey op de donderdag van Pukkelpop staat, zelf durft ze dit niet met 100% zekerheid te zeggen dat dit waar zou zijn. Zou alleszins een straffe move zijn.
Zou wel mooi zijn mocht dit betekenen dat er binnenkort een losse Belgische show wordt aangekondigd. (Een mens kan dromen..)
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
931
964
De vriendin (die van StuBru) meldt dat ze iets heeft horen waaien dat Lana Del Rey op de donderdag van Pukkelpop staat, zelf durft ze dit niet met 100% zekerheid te zeggen dat dit waar zou zijn. Zou alleszins een straffe move zijn.
Heel hard aan het hopen dat dit misbegrepen is en dat de werkelijke info was dat Lana Del Rey de donderdag ná Pukkelpop een losse show geeft…

Dat zou een dag na haar optreden in Parijs zijn en twee dagen voor haar Reading/Leeds één-tweetje.

Maar het zal wel niets zijn…
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.981
2.024
Lana - Pommelien - Get Ready - Merol - Offspring - QOTSA.

Dat zou nogal een Main stage zijn.
 
  • Geweldig
Waarderingen: TNFke

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.696
Inderdaad was zo blij met die 2 bovenste namen , knallen ze er ineens tien om te zien bij.
Je bent gezegend met twee benen (neem ik maar even aan) dan zijn er nog talloze andere stages waar je wel je geluk kan beproeven.
 
  • Leuk
Waarderingen: bartv

DontClingToLife

Playlistbediener
7 mrt 2024
13
15
Ik meen mij te herinneren dat Hermanos Gutiérrez aangekondigd was, maar die staan precies niet (meer) op de website van Pukkelpop?
 

jonveras

Randprogramma
20 mrt 2018
100
65
Ik meen mij te herinneren dat Hermanos Gutiérrez aangekondigd was, maar die staan precies niet (meer) op de website van Pukkelpop?
Die zaten inderdaad in het persbericht dat op dinsdagavond werd uitgestuurd. Toen was er ook nog sprake van 33 namen, uiteindelijk zijn het er dus 32 geworden. In de aankondiging op de socials was er van hen ook geen sprake meer. Misschien dat ze later nog bekendgemaakt worden, of dat de deal afgesprongen is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken