Pukkelpop 2024

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Wat raar zou zijn voor de zondag, of het moet als opener zijn van de main.
Voor mij hoeft het niet, maar veel tienertjes zullen blij zijn
Waarom zou dat raar zijn? Alsof ze niet elk jaar een cocktail aan genres brengen, ongeacht de headliner. Goldband stond ook ooit op main op de Slipknot dag.
 

scheep

Randprogramma
24 feb 2014
209
109
Wat ik net leuk vind aan pukkelpop naast de ook mooie grote bands zijn net de 'kleine" bands die je kan ontdekken. Ik herriner mij Giant Rooks vorig jaar. Wat een optreden was dat. Normaal niet mijn favoriet genre maar wat een energie en liefde voor hun vak! Het feit dat je van rap naar pop naar metal naar indie kan gaan luisteren is echt een meerwaarde. Jammer dat ik dit jaar niet kan gaan maar ik heb echt het gevoel dat pukkelpop terug de juiste richting uitgaat!!
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
478
257
Komt in ieder geval een hele populaire naam bij op zondag hoor. Meer info morgen, 11:00 uur :)
Ochtend! Is deze naam ook een forumfavoriet?

Idles lijkt de meest voor de hand liggende kandidaat, maar ik denk niet dat zij het zijn.

Wet Leg? Of groter? LG?
 

jonveras

Randprogramma
20 mrt 2018
101
65
Wat raar zou zijn voor de zondag, of het moet als opener zijn van de main.
Voor mij hoeft het niet, maar veel tienertjes zullen blij zijn
Populair is ze alleszins maar erg verrassend is dat toch niet? Denk dat iedereen haar wel verwacht als opener van de main, niet?
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.518
3.014
Biffy Clyro zou wel een leuke toevoeging zijn. Moeten ze wel genoegen nemen met een lagere spot.
 
  • Leuk
Waarderingen: jarne

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • EDM